Pieni karitsa.

Jes. 46:4 Teidän vanhuuteenne asti minä olen sama, hamaan harmaantumiseenne saakka minä kannan; niin minä olen tehnyt,
ja vastedeskin minä nostan, minä kannan ja pelastan.

Pieni karitsa.

ViestiKirjoittaja Irene » 11.11.2013 14:44

      Kuva


    Pieni karitsa.

    Lapsen kuolema on aina murheellinen asia. Ihmiset syyttävät silloin helposti Jumalaa ja sanovat, että Hän on epäoikeudenmukainen. Mutta ei Jumala ole meille mitään velkaa. Jos Hän antaa meille lapsen kymmeneksi vuodeksi ja ottaa hänet sitten pois, saamme olla kiitollisia niistä kymmenestä vuodesta.

    Tiedän myös, että Jumala voi sellaisenkin tapahtuman kääntää meidän parhaaksemme. Kuulin kerran äidistä, joka oli menettänyt lapsensa. Hän oli katkera ja kapinoi Jumalaa vastaa. Eräänä päivänä hän käveli yksin niityllä raskain sydämin. Äkkiä hän näki lammaslauman. Paimen yritti saada lampaat kapean sillan yli toiselle laitumelle, mutta eläimet eivät halunneet astua huojuvalle pikku sillalle. Ne törmäilivät oikealle ja vasemmalle ja kääntyivät takaisin aivan niin kuin tyhmät lampaat tekevät, eivätkä totelleet paimenta. Lopulta paimen otti syliinsä pienen karitsan, joka oli painautunut emonsa pehmeään villaan. Mies kantoi pienen karitsan kapean sillan yli ja laski sen toisella puolella niitylle. Äänekkäästi määkien tuli emolammas heti perässä sillan poikki, ja sen jäljessä kaikki muut.

    Sureva äiti oli kiinnostuneena seurannut tapausta. Äkkiä hän ymmärsi, että se oli sanoma hänelle. Hän tajusi, että hän oli monta vuotta kulkenut itsepäisesti omia teitään kuuntelematta Hyvän Paimenen kutsua: "Tulkaa minun tyköni!" Nyt Paimen oli ottanut hänen pienen poikansa ja vienyt tämän turvallisesti toiselle puolelle. Hän tahtoi, että äiti tulisi Hänen luokseen ja johtaisi muitakin pelastukseen. Niin myös tapahtui. Nainen meni Herran luo ja antoi Hänelle sydämensä ja koko elämänsä. Sitten hän kertoi muille siitä mitä oli kokenut ja opasti heitäkin Paimenen luo.

    CORRIE ten BOOM
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Paluu "Hän virvoittaa minun sieluni.."

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron