Yljän kirje viisaalle neityelle

Yljän kirje viisaalle neityelle

ViestiKirjoittaja Irene » 02.01.2014 09:22

    Kuva

Yljän kirje viisaalle neityelle
Antautumisesta yksinkertaiseen kuuliaisuuteen.

Rakkaani!

Katso; minä tulen pian!
Odotathan minua?
Rakastathan minua?
Minä tiedän sinun kaipauksesi.
Tiedän, miten kärsit, kun minua väheksytään ja pilkataan.
Tiedän sinun ilosi, kun Jumalan valtakunta edistyy maailmassa.
Tiedän, kuinka sinä olet luopunut kaikesta minun tähteni.
Tiedän sinun alttiutesi palvella nöyryydessä kanssapalvelijoitasi.
Tiedän, kuinka sinä murehdit kaikkea heikkouttasi ja kuinka sisimpäsi usein vapisee pelosta, ettet olekaan oikealla tiellä.

Rakkaani! Älä pelkää! Minä tunnustan sinut omakseni!
En jätä enkä hylkää Sinua!
Katso; minä kirjoitan sinulle ohessa yksinkertaiset ja suloiset ohjeet, joita sinun on helppo noudattaa ja jotka valmistavat sinut minun mieleisekseni niin, että meidän tapaamisemme riemu on täydellinen.
Tutki niitä usein hiljaisuudessa.
Tulet pian näkemään, minkä hedelmän niiden noudattaminen sinulle ja läheisillesi antaa.

Katso; olen jo ennen antanut kaksi ohjetta:
Ensinnäkin sen, että sinun tulee tunnustaa ja pyytää anteeksi kaikki rikkomuksesi viivyttelemättä, että vereni pääsee puhdistamaan omantuntosi tahrattomaksi ja sydämesi rohkeaksi.
Ja toiseksi olet saanut sen ohjeen, ettet saa millään huolella etkä murheella rasittaa itseäsi, vaan sinun pitää jättää ne kaikki minun kannettavikseni.
Olenhan luvannut, että minä ne ajallaan hoidan.

Rakkaani! Sinä saat kantaa vain yhtä taakkaa: sitä, että kuuliaisesti noudatat noita ohjeita.
Silloin tulet näkemään ja kokemaan, mitä tarkoittavat minun sanani:
Minun ikeeni on sovelias ja minun kuormani on keveä.
Katso; Sinun taakkanasi on saada luopua kaikista taakoistasi.

Näetkö, miten paljon sinua rakastan?
Minun sanani eivät katoa. Kun Sana todistaa, että valoon tuotu ja anteeksi pyydetty synti pyyhitään täydellisesti pois minun ansioni tähden, sinun osasi on kunnioitaa Sanaa ja pitää se pyhänä niin,että rohkeasti vastustat pahaa sen väittäessä muuta.

Puolusta Sanan kunniaa epäilyjä vastaan, niin Sana kantaa sinut Jumalan rauhaan.
Aivan samoin, kun iankaikkinen Sana vakuuttaa, ettet saa mistään murehtia,
vaan antaa kaikki huolesi heti niiden ilmaannuttua rukoillen ja kiittäen Isälle tiettäväksi.

Se merkitsee yksinkertaisesti, että sinun pitää kuuliaisesti muistaa noudattaa tätä käskyjä,
Kun niin teet, minun Isäni rauha valtaa sinut ja pitää sydämesi ja ajatuksesi minussa
- ja aina kun niin on, sinä totisesti olet pukeutunut minuun ja minun rakkauteni piirittää sinut.

Muista: minä olen kutsunut sinut lepoon ja rauhaan omista yrityksistäsi.
Anna minun tehdä kaikki Henkeni ja läsnäoloni kautta. Tätä on oikea sapatinlepo.
Tätä merkitsevät sanat: Herra, Sinä saatat meille rauhan, sillä myös kaikki meidän tekomme olet Sinä tehnyt.

Rakkaani! Kun vain tottelet minun ohjeitani hiljaisella ja luottavaisella sydämellä, sinä pian havaitset,että käsky lähimmäistensä rakastamiseen toteutuu ponnistelematta sinun elämässäsi.
Sillä kun näin pukeudut minuun, minä hallitsen sinussa ja minä vaikutan sekä sinun tahtomisesi että tekemisesi.
Tulet huomaamaan, että yrittämisen ja epäonnistumisen aika väistyy ja kaikki sujuu levostani ja rauhastani käsin.

Minä olen sinun kanssasi nyt ja aina; anna minun hallita, niin kaikki onnistuu. Pysy minun rauhassani, että voisit iloiten kantaa hedelmää ja että vahvistuneena ojentautuisit tapaamisemme hetkeä odottamaan - minun omiani rakkaudessani kaikessa palvellen.

Minä pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat. Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi.

Rakkaani! Nouse, ole kirkas, sillä valkeutesi tulee, ja Herran kirkkaus koittaa sinun ylitsesi.

Sinun Ylkäsi
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Paluu Isän sydämeltä, rohkaisukseksi, virvoitukseksi.

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron