JEESUKSEN ELÄMÄ

JEESUKSEN ELÄMÄ

ViestiKirjoittaja Miranda-Irmeli » 03.02.2014 10:06

JEESUKSEN ELÄMÄ
by David Wilkerson

Apostoli Paavali sanoo: ”Sillä minusta näyttää, että Jumala on asettanut meidät apostolit vihoviimeisiksi, ikään kuin kuolemaan tuomituiksi; meistä on tullut kaiken maailman katseltava, sekä enkelien että ihmisten”(1 Kor.4:9).

Lyhyesti sanottuna, kun täynnä Kristus-elämää olevat jumaliset pyhät johdetaan kokemaan kuolemaa, se ei koskaan ole yksityisasia. Raamattu sanoo, että me olemme kolmen eri ryhmän katseltavina: enkelien, riivaajien ja ihmisten.

Joskus tunnet olevasi yksin taistelussasi, mutta sitä ei käydä missään pimeässä nurkassa. Päinvastoin, kolme valtaa katsoo sinua erittäin kiinnostuneena. Riivaajat, enkelit ja ihmiset katselevat sinua. He kaikki miettivät: ”Mitenkähän tämä Jumalan palvelija kestää tämän koetuksen?”

Mistä tällaisessa koetuksessa on kyse? Miksi meidän täytyy kohdata näitä kuoleman hetkiä? Mihin Jumala pyrkii meissä? Taivaallinen Isämme tietää, että jotkin pelastuksen ulkopuolella olevat alueet elämässämme estävät Kristuksen elämän täydellistä murtautumista esiin. Hän tietää kompastuskivemme, pelkomme, intohimomme, himomme, kaiken, mikä estää meiltä Jeesuksen täyden loiston. Niin hän antaa meidät ”kuolemaan” irrottaakseen nämä esteet sydämestämme.

Jos esteesi on ihmispelko, Jumala ehkä johtaa sinun elämääsi jonkun, joka aivan halvaannuttaa sinut pelosta. Kaikki tuon ihmisen sanat ja teot vain lisäävät pelkoasi, kunnes siitä tulee sietämätöntä.

Olen nähnyt sellaisen pelon aiheuttavan fyysistä tuskaa Jumalan pyhissä. Jotkut päätyvät hyperventilaatiokohtaukseen jonkun elämänsä ”kovan ihmisen” takia, kirjaimellisesti menettämään ”henkensä”(hengittämisensä). Miksi Jumala antaa sellaisen miehen tai naisen tulla elämääsi? Siksi, että sinun rakastava Isäsi antaa sinut kuolemaan. Hän sanoo sinulle: ”Sinun ihmispelkosi estää Kristus-elämän virtaamisen vapaasti elämässäsi. Siksi et voi synnyttää elämää toisissa. Tämän pelon täytyy loppua. Sinun pitää kuolla sille!”

Saatat rukoilla: ”Herra, auta minut ulos tästä!” Jumala vastaa silloin: ”Ei, annan kuoleman tehdä tehtävänsä. Olen järjestänyt kaiken tämän, jotta Jeesus-elämä tulisi ilmi sinussa!”
Kuva
Ps. 84:4
Löysihän lintunen majan ja pääskynen pesän, johon se poikasensa laskee: sinun alttarisi, Herra Sebaot, minun kuninkaani ja minun Jumalani.
Avatar
Miranda-Irmeli
 
Viestit: 136
Liittynyt: 03.01.2014 09:07

Paluu Isän sydämeltä, rohkaisukseksi, virvoitukseksi.

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron