JUMALA EI OLE LOPETTANUT

JUMALA EI OLE LOPETTANUT

ViestiKirjoittaja Irene » 26.12.2015 10:19

    Kuva


JUMALA EI OLE LOPETTANUT
by David Wilkerson | December 25, 2015

Kysyn sinulta rakas pyhä, onko sinun elämässäsi jotakin kaduttavaa. Kiusaako sinua jokin täyttymätön odotus? Onko jokin Kristuksessa loukannut sinua? Kutsuitko Häntä avuksi, mutta Hän ei tullut ajoissa? Oletko rukoillut pelastumattoman lapsesi puolesta ilman näkyvää tulosta? Tuntuuko sinusta, kuin olisit vaikean avioliiton tai työpaikan vankilassa. Vuosien rukous ei ole kuitenkaan muuttanut mitään? Näyttävätkö sinun pyyntösi kaikuvan kuuroille korville?

Juuri nyt Saatana haluaa sinun olevan kärsimätön. Hän haluaa saada sinut epäilemään Jumalan lupauksia omaan elämääsi, perheeseesi, tulevaisuuteesi, toimintaasi. Hän toimii saadakseen sinut vakuuttumaan, että Jumala on liian hidas, että Hän on jättänyt pyyntösi huomiotta, että Hän on hyljännyt sinua. Vihollinen haluaa viedä sinut siihen pisteeseen, että olet valmis luopumaan kaikesta luottamuksesta Herraan.

Juuri siihen tilanteeseen Saatana johti Johannes Kastajan. Johannes teki kuitenkin ahdinkonsa keskellä oikein: hän vei epäilynsä suoraan Jeesukselle, joka heti tiesi, että Johannes pyysi apua. Jeesus rakasti tätä miestä niin paljon, että antoi Johannekselle juuri sen, mitä tämä tarvitsi. Sen tuloksena, niin uskon, Johannes ei enää koskaan ilmaissut kärsimättömyyttään. Olen varma, että Johanneksen seisoessa pyövelin edessä, hänen viimeiset sanansa olivat: ”Jeesus on Kristus, Jumalan Karitsa. Minä olen Johannes, huutavan ääni erämaassa. Jumalan armon ja voiman kautta minä olen tehnyt Hänen polkunsa suoraksi.”

Samoin, rakas lukija, Jumala toimii sinussa ja aikoo päättää täydellisen työnsä sielussasi. Sinun tehtäväsi on vain pitää kiinni uskosta. Kun sitten olet kestänyt kaiken, voit sanoa: ”Kristus on ylösnoussut ja istuu valtaistuimellaan. Minä olen Hänen rakkaansa eikä minua kaduta mikään. Hän on täyttänyt kaikki odotukseni”.

”Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi”(Fil.4:6).
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Paluu Isän sydämeltä, rohkaisukseksi, virvoitukseksi.

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron