ILO JA LUOTTAMUS TUOMIOPÄIVÄNÄ

Niinkuin on kirjoitettu, ja miksei vahvempaakin "ruokaa".

ILO JA LUOTTAMUS TUOMIOPÄIVÄNÄ

ViestiKirjoittaja Irene » 23.09.2014 15:30

      Kuva
    DAVID WILKERSON DEVOTIONS (FINNISH)

    Tuesday, January 15, 2013
    ILO JA LUOTTAMUS TUOMIOPÄIVÄNÄ
    ”Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niin kuin paimen erottaa lampaat vuohista. Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle. Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti’ ”(Matt. 25:32- 34).

    Tuomiopäivänä Tuomarin ensimmäisenä tehtävänä on erottaa lampaansa vuohista. Hän ei voi antaa vanhurskaittensa joutua lainrikkojien joukkoon.

    Raamattu tekee hyvin selväksi, että ne, jotka ovat seuranneet Kristusta ja odottavat hänen ilmestymistään, ovat tuona päivänä rohkeita ja luottavaisia:

    ”Ja nyt, lapsukaiset, pysykää hänessä, että meillä hänen ilmestyessään olisi turva eikä meitä häpeällä karkotettaisi pois hänen tyköänsä hänen tulemuksessaan”(1 Joh.2:28). ”Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa”(1 Joh.4:17).

    Kuinka voit olla niin rohkea, täynnä iloa ja luottamusta, tuomiopäivänä? Se johtuu siitä, että tunnet Tuomarin ystävänäsi, veljenäsi, sukulunastajanasi, ylipappinasi, asianajajanasi, esirukoilijanasi, Herranasi, sydämesi rakkautena, koko elämänäsi!

    Jos tunnet sydämessäsi, että et ole valmis seisomaan Jeesuksen edessä – ja sen aika tulee pian – silloin sinun pitää vastata siihen, mitä olen kirjoittanut tähän. Jo tämä sanoma riittää tuomitsemaan sinut iankaikkiseen helvettiin, jos hylkäät sen. Se on seisova tuomiopäivänä todistajana sinua vastaan.
    Ovatko sinun omat etusi, työsi, omaisuutesi, jopa työsi seurakunnassa, tulleet tärkeämmäksi kuin Herran asiat? Oletko laiminlyönyt perhettäsi? Tyydyttääkö sinua se, että menet sunnuntaina kirkkoon ja sanot: ”Olen tehnyt osani Jumalalle”? Jumalan sana sinulle sanoo selvästi: Se ei riitä!

    Jos olet tuominnut itsesi ja huomannut, ettet kestä tuomiolla, niin rukoile sydämessäsi näin:

    ”Jeesus, minä tarvitsen sinua. Minun täytyy saada anteeksiantosi ja rakkautesi. Tunnustan kaikki syntini ja uppiniskaisuuteni. Olen laiminlyönyt sinua, Herra. En ole antanut sinulle ensimmäistä sijaa tänä päivänä, mutta tästä päivästä lähtien teen sinusta elämäni, kaikkeni.
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Paluu Opetusta Jumalan Sanan mukaan

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron