"Kuka olet, herra?"

Tuo rakkaita kohtia raamatusta mitkä ovat siunanneet ja ovat muuten lohdullisia. Voit kommentoida jos tahdot, mitä kyseinen Sananpaikka on tehnyt sinulle.

"Kuka olet, herra?"

ViestiKirjoittaja Irene » 28.10.2013 11:29

Kuva

1. Mooseksen kirja 17
    1 Kun Abram oli yhdeksänkymmenen yhdeksän vuoden vanha, ilmestyi Herra hänelle ja sanoi hänelle:

"Minä olen Jumala, Kaikkivaltias; vaella minun edessäni ja ole nuhteeton.

2. Mooseksen kirja 3
    14 Jumala vastasi Moosekselle: "Minä olen se, joka minä olen". Ja hän sanoi vielä: "Sano israelilaisille näin: 'Minä olen' lähetti minut teidän luoksenne".

Johannes 6
    35 Jeesus sanoi heille: "Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuun, se ei koskaan janoa.

Johannes 8
    12 Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus".

Johannes 10
    7 Niin Jeesus vielä sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: minä olen lammasten ovi.

11 Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä.

14 Minä olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut,

Johannes 11
    25 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.

Johannes 14
    6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

Johannes 15
    1 "Minä olen totinen viinipuu, ja minun Isäni on viinitarhuri.

Apostolien teot 9
    5 Hän sanoi: "Kuka olet, herra?" Hän vastasi: "Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.

Johannes 16
    28 Minä olen lähtenyt Isästä ja tullut maailmaan; jälleen minä jätän maailman ja menen Isän tykö."

Ilmestys kirja. 22:
    20 Hän, joka näitä todistaa, sanoo:

"Totisesti, minä tulen pian". Amen, tule, Herra Jeesus!
Kuva

Ilmestys kirja 22
    17 Ja Henki ja morsian sanovat: "Tule!"
    Ja joka kuulee, sanokoon: "Tule!"
    Ja joka janoaa, tulkoon, ja joka tahtoo, ottakoon elämän vettä lahjaksi.
    Kuva
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Irene
Ylläpitäjä

Paluu Rakkaita, ja virvoittavia Sanan kohtia