Jeesus on ihana

Tuo rakkaita kohtia raamatusta mitkä ovat siunanneet ja ovat muuten lohdullisia. Voit kommentoida jos tahdot, mitä kyseinen Sananpaikka on tehnyt sinulle.

Jeesus on ihana

ViestiKirjoittaja Maila » 19.01.2015 20:44

Biblia, PSALMI 34:18. Kuin (vanhurskaat) huutavat, niin Herra kuulee*, ja pelastaa heitä kaikista heidän tuskistansa.
19. Herra on juuri läsnä niitä, joilla on murheellinen sydän, ja auttaa niitä, joilla on surkia mieli.


Herra on ihmeellinen. Hän auttaa voimakkaasti, kun ahdistus on kova. Olin silloin nuori uskova. Sain rukousvastauksena itselleni tyttöystävän. Sitten siihen tuli ikävää parjausta ystäväni hengelliseltä äidiltä. Ystäväni ei saanut enää olla kanssani. Mulla oli paha olla, en kokenut itseäni syylliseksi. Sitten alkoi kesäloma ja menin maalle kotiin. Vintissä oli suuri kuvaraamattu. Otin sen ja pyysin hartaasti: "Jeesus, sä näet mun vaikean tilanteeni, anna mulle täältä Raamatusta ihan mun sydämelleni Sanaa, mitä sä tahdot mulle sanoa.Aamen." Silmät kiinni avasin Jeesuksen nimessä ja tuosta. Sormeni alla oli juuri tuo Biblian kohta. Olin niin hämmästynyt, onko Raamatussa mun sydämeni tuntoja. Luin aina uudestaan ja suutelin Raamattua tuosta kohtaa. Kiitos, kiitos rakas rakas Jeesus. Aamen.
Maila
 
Viestit: 286
Liittynyt: 16.01.2015 12:11

Re: Jeesus on ihana

ViestiKirjoittaja Irene » 23.01.2015 09:36

    Ihan todistus. Kyllä Jumalan Sana Elää meidän arjessammekin.
    Minullekin Jumala on puhunut Sanansa kautta, vahvistaen minua elämässäni, sillä hetkellä olleissa vaikeuksissa.
Kuva
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02


Paluu Rakkaita, ja virvoittavia Sanan kohtia

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron