Ihmeellinen pelastus

Tuo rakkaita kohtia raamatusta mitkä ovat siunanneet ja ovat muuten lohdullisia. Voit kommentoida jos tahdot, mitä kyseinen Sananpaikka on tehnyt sinulle.

Ihmeellinen pelastus

ViestiKirjoittaja Maila » 01.02.2017 10:28

Kuva
Ilm. 12:11. Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.

Muistui eräs tapaus , kun olin hiljattain tullut uskoon, asuin silloin Kurjenmäessä. Jalkakäytävä oli hämärä, oli siellä kyllä katuvalot, mutta ne valaisivat huonosti. Kävelin aina tuon matkan, minulla ei ollut rahaa bussimatkoihin, olin vain köyhä maalaistyttö. Kerran olin taas kävelemässä rukouskokouksesta kotiin, silloin tuli vastaan mies polkupyörällä, minut nähdessään hän pysähtyi ja heitti pyöränsä sivuun, tarrautui minuun kiinni. Sydämeni melkein pysähtyi, niin kovin pelästyin. Sitten sanoin kovalla äänellä: " Jeesus on minut verellään pessyt ja olen Jeesuksen oma enkä huoli mitään tuollaista, mitä mielessäsi on." Mies irrotti otteensa ja oli tosi hölmistyneen näköinen. Minä pääsin karkuun Jeesuksen todistuksen kautta ja mistä liekin muusta. Kiitos, kiitos Jeesus.
Maila
 
Viestit: 286
Liittynyt: 16.01.2015 12:11

Re: Ihmeellinen pelastus

ViestiKirjoittaja Irene » 02.02.2017 08:18

Kiitos Jumalalle varjeluksestaan. Kuva
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5765
Liittynyt: 24.10.2013 09:02


Paluu Rakkaita, ja virvoittavia Sanan kohtia

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron