Miksi minun piti käydä tuo tie?

Tuo rakkaita kohtia raamatusta mitkä ovat siunanneet ja ovat muuten lohdullisia. Voit kommentoida jos tahdot, mitä kyseinen Sananpaikka on tehnyt sinulle.

Miksi minun piti käydä tuo tie?

ViestiKirjoittaja Maila » 20.07.2017 04:52

Kuva
Jes. 63:9. Kaikissa heidän ahdistuksissansa oli hänelläkin ahdistus, ja hänen kasvojensa enkeli
vapahti heidät. Rakkaudessaan ja sääliväisyydessään hän lunasti heidät, nosti heitä ja kantoi
heitä kaikkina muinaisina päivinä.

Tästä on kovin kauan. Elämääni tuli pimeä kausi. Se oli raskasta ja vaikeaa aikaa. Aina vaan tuli
pahaa, profetioitten ym kautta. En ymmärtänyt miksi, enkä osannut tutkia profetioita olivatko
ne Jumalasta. Tuo aiheutti sen, että uskoin, Jumala ei rakasta minua. Pimeys ympäröi minut ja
sitä kesti kauan. Itkin hyvin paljon tuona aikana. Jumala ei rakasta minua, tuo vain oli tuskaisena sydämessäni. Kukaan ei minua auttanut. Pyysin Jumalalta Raamatunpaikkaa ja tuo ylläoleva tuli. Tuo alkoi hiljaa sulaa sydämessäni. En vieläkään ymmärrä, miksi minun piti käydä tuo tie
Maila
 
Viestit: 286
Liittynyt: 16.01.2015 12:11

Re: Miksi minun piti käydä tuo tie?

ViestiKirjoittaja Irene » 20.07.2017 08:02

Kuva Maila kun kerroit tuon.
Taidan olla itse nyt tuossa tilanteessa, että Taivas on hiljaa, yksinkö kuljen erämaassa.

    Kuva
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Miksi minun piti käydä tuo tie?

ViestiKirjoittaja Maila » 20.07.2017 11:18

Koko ajan kuitenkin Jumalan silmä seuraa ja on valmiina auttamaan. En osaa sanoa, kuuluuko tuo Jumalan kasvatusmenetelmään.
Maila
 
Viestit: 286
Liittynyt: 16.01.2015 12:11

Re: Miksi minun piti käydä tuo tie?

ViestiKirjoittaja Maila » 05.09.2019 16:32

Voi Irene rakas, noinko huono olen lohduttamaan. Jeesus ottaa aina meidän sydämen asiat omalle sydämelleen ja tietää miltä tuntuu.
Maila
 
Viestit: 286
Liittynyt: 16.01.2015 12:11

Re: Miksi minun piti käydä tuo tie?

ViestiKirjoittaja Irene » 06.09.2019 06:29

Päin vastoin Maila, tuo kirjoituksesi juuri rohkaisi, siitä on poistunut kiitos sana joka oli kuva tekstissä. Siitä on jäänyt vain tuo kuva 'sana'.
Irene kirjoitti:
KuvaMaila kun kerroit tuon.
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02


Paluu Rakkaita, ja virvoittavia Sanan kohtia

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron