Kristuksen kirje.

Tuo rakkaita kohtia raamatusta mitkä ovat siunanneet ja ovat muuten lohdullisia. Voit kommentoida jos tahdot, mitä kyseinen Sananpaikka on tehnyt sinulle.

Kristuksen kirje.

ViestiKirjoittaja Maila » 12.10.2017 16:21

2 Kor. 3:3. 3 Sillä ilmeistä on, että te olette Kristuksen kirje, meidän palvelustyöllämme kirjoitettu, ei musteella, vaan elävän Jumalan Hengellä, ei kivitauluihin, vaan sydämen lihatauluihin.

Muistui tässä eräs tapaus.
Minulla on sisko Ruotsissa. Hän on naimisissa siellä. Tällä hetkellä hän on etsijän paikalla, mutta ei usko minua, mitä sanon. Taitaa se olla niin, että suku on pahin voittaa Jeesukselle. Sain Herralta vihjeen, kirjoita hänelle. Minä sitten aloin kirjoittamaan kirjettä. Kirjoitin siihen myös hengellisiä asioita. Kun sain kirjeen valmiiksi, laitoin sen kuoreen ja osoitteen päälle. Tytär tuli hakemaan mua Helsinkiin. Sieppasin kirjeen mukaani pudottaakseni sen matkalla postilaatikkoon. Postilaatikko tulikin siinä ajaessamme vastaan ja minä juoksin heittämään kirjeen laatikkoon. Kun olin heittänyt kirjeen laatikkoon, yht`äkkiä muistin POSTIMERKKI. Siitä puuttui postimerkki. Olin ensin aika hädissäni ja mietin, mitä siskonikin ajattelee, jos joutuu lunastamaan sen postissa. Minua nolotti niin kamalasti. Aloin rukoilemaan, Herra, sinä näet tuon kirjeen, jonka lähetin ja olin varma, että sain sen vihjeen sinulta. Auta, että tuo kirje menee perille siskoni postilaatikosta, ilman maksua. Muutaman päivän päästä siskoni soitti minulle. Hän kiitti kirjeestä ja sanoi: "Se tuli kotini lattialle ilman postimerkkiä, ILMAISEKSI... Kyllä minä ihmettelin Jumalan tekoja. Tämä voi joistakin tuntua pieneltä. Minulle se oli jälleen Jumalan ihmeellinen vastaus ja apu. Kiitos
Maila
 
Viestit: 286
Liittynyt: 16.01.2015 12:11

Paluu Rakkaita, ja virvoittavia Sanan kohtia

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron