Jumalan sadetta.

Tuo rakkaita kohtia raamatusta mitkä ovat siunanneet ja ovat muuten lohdullisia. Voit kommentoida jos tahdot, mitä kyseinen Sananpaikka on tehnyt sinulle.

Jumalan sadetta.

ViestiKirjoittaja Maila » 07.08.2018 01:03

Psalmi 63 2. Jumala, sinä olet minun Jumalani, sinua minä etsin varhain; sinua minun sieluni janoaa, sinua halajaa minun ruumiini kuivassa ja nääntyvässä, vedettömässä maassa.

Pitkän kuuman kauden jälkeen tuli vihdoin sadetta. Mä katselin sitä pitkään kuin ihmettä vaan, sitä se oli minun silmissäni.


En ollut pitkään aikaan päässyt hengelliseen tilaisuuteen ja minulla oli ikävä sinne. Minun liikkumiseni on vaikeaa ja pystyssä pysyminen haittaa myös paljon. Ystäväni Naantalista tuli luokseni käymään ja rukoilimme yhdessä. Meillä oli ihana rukoushetki. Ystäväni otti minnut autoonsa ja vei minut hengelliseen tilaisuuteen. Voi miten se tuntui hyvältä olla uskovien yhteydessä ja kuulla Sanaa. Sain myös Sanaa Jumalan sydämeltä henkilökohtaiseen elämääni. Nyt jaksaa taas jonkun matkaa. Kiitos Jeesus.
Maila
 
Viestit: 286
Liittynyt: 16.01.2015 12:11

Paluu Rakkaita, ja virvoittavia Sanan kohtia

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron