Kevään ihmeitä

Mitä sinulle kuuluu?

Kevään ihmeitä

ViestiKirjoittaja Maila » 23.05.2015 20:21

Kevään ihmeitä

Kuva

Istun tässä koneen ääressä ja yritän kirjoittaa, mitä sydämelleni kuuluu.
Tänä keväänä olen ollut niin haltioissani luonnosta. Olen seurannut ja ihmetellyt kasvien puhkeamista mustasta mullasta. Koko talven ovat olleet aivan kuin kuolleessa tilassa, kuitenkin siellä on elämä tallella, vaikka mitään ei näy. Kevään tullen ne puhkeavat esiin. Valon ja auringon voimasta. Ihmeellistä. Näin sen täytyy olla meidänkin sydämissä, kun Jumalan voima tulee sisimpään Jumalan uudet kukat puhkeavat esiin. :-D

Kuva

Olen pari kertaa päässyt Ruissalossa käymään. En yksin uskalla lähteä, selkäni ei kestäisi sitä reissua, mutta miniäni ja ystäväni Pirjon kanssa koimme aivan valtavia hetkiä ihmetellen Jumalan tekoja. Ensin nuo valkovuokot valloittivat minut. Olin aivan haltioissani. Ovat muuten lempikukkiani.

Kuva

Sitten kasvitieteellisessä puutarhassa näin monenlaisia ihania ja kauniita kukkia, toinen toistaan kauniimpia. Mulla vain on nuo valkovuokot kaikkein mieleisimpiä. Monet voivat ihmetellä, kun on ruusuja y.m. upeita kukkia, miksi valkovuokot. Jumala on kai sen mun sisimpääni painanut.

Kuva

Ensi viikolla pääsen taas Ruissaloon jos Herra suo, tyttärelläni on silloin loma ja hän lupasi mulle viedä minut sinne. Laitan tähän kuvia myöhemmin. Tyttäreni opettaa toisesta koneesta laittamaan tänne niitä kuvia, mitä sieltä saa.
Siunausta ja rakkautta elämäänne.
Maila

Re: Kevään ihmeitä

ViestiKirjoittaja Maila » 02.06.2015 06:24

27.5 oli aivan ihana ilma. Aurinko paistoi ja oli lämmin. Tuli mieleeni Jumala antaa aurinkonsa paistaa niin hyville kuin pahoillekin. Jumala on niin armorikas kuitenkin Hän odottaa, että teemme hänen tahtonsa mukaan. Teemme myös parannusta, kun olemme väärällä tiellä.

Olimme Ruissalossa tyttäreni ja hänen miehensä kanssa kun oli niin kaunis ilma. Otimme naapurin rouvan mukaan. Laitan tähän muutaman kukan sieltä nappaamani.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kävelimme siellä pari tuntia katsellen ihaillen ja ihmetellen Jumalan suurta luontoa. Minä nojauduin tyttäreni käsipuoleen. En olisi muuten pystynyt. Siellä oli lammikko ja lammikon metsänpuoleisella sivulla oli kyy, jotkut olivat sen nähneet. Lammikossa ui tarhakäärme, kiivesi kivelle ja putosi takaisin veteen. Kävimme lopuksi Honkapirtillä kaffeella. Kahvi maistui tosi hyvältä. Kun pääsin kotiin laitoin tyttäreni kanssa ruokaa, miten se maistui hyvälle. Olin niin kiitollinen Jumalalle siunatusta päivästä. Tämä on tällainen sydämeni vuodatus.
Maila

Paluu Mitä mietit.