Kirjoittaja Irene » 13.11.2014 15:21
Jes 40:31 mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.
Odotammeko me Jeesusta.
Uskon vahvasti, että Jeesus ainakin odottaa meitä. Hän odottaa milloin saa tulla meidät noutamaan. Hän kehoitti valvomaan ja rukoilemaan.
Jossain vaiheessa me täältä kylmästä maailmasta poistumme ja saavumme kotiin Isän luokse. Saamme nähdä rakkaat edellä menijät, ja ennen kaikkea Jeesuksen Pelastajamme. Nytkin Hän on Henkensä kautta sydämissämme vahvistamassa meitä ja opastamassa kulkemaan Hänen tahdossaan.
Mutta näkemiseksi muuttuu uskomme, kun saamme tämän savimajan riisua yltämme. Oi mikä riemun hetki se onkaan, kun saamme nähdä kasvoista kasvoihin. Odotammeko sitä? Minä odotan.
Luuk 12:36 ja olkaa te niiden ihmisten kaltaiset, jotka herraansa odottavat, milloin hän palajaa häistä, että he hänen tullessaan ja kolkuttaessaan heti avaisivat hänelle.
Ps 69:7 Älä anna minussa häpeään joutua niiden, jotka odottavat sinua, Herra, Herra Sebaot. Älä salli minussa pettyä niiden, jotka etsivät sinua, Israelin Jumala.
Miten lohduttavaa onkaan lukea Jumalan antamaa sanaa. Siinä Hän rohkaisee meitä kulkemaan täällä odottavalla mielellä, ei peljäten ja arkaillen, vaan Herraamme turvaten, Hänen voimassaan me pääsemme perille.
Myös minä rukoilen Psalmin sanoin. Miten tarvitsenkaan sinua Jumalani. Vaikuta minussa, etten häpeää tuottaisi sinulle, auta, että nöyränä vaeltaisin kaidalla tiellä.
Ilm 22:20 Hän, joka näitä todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen pian."
Amen, tule, Herra Jeesus!
22:21 Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.
Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.