Jutellaan kevät aikaan

Mitä sinulle kuuluu?

Re: Jutellaan kevät aikaan

ViestiKirjoittaja Irene » 04.05.2020 09:32

    Kuva

Ihana lukea Mailan tuoma kirjoitus. Nyt näyttäisi olevan sato kypsää leikattavaksi. Kyllähän tämä on ollut melkoista ahdistusta joillekin. Joku on päätynyt siihen epätoivoiseen tekoon ja siirtynyt ajasta ikuisuuteen oman käden kautta. Kunpa ymmärtäisimme kääntyä ihan kaikissa asioissa Jumalan puoleen. Hän on Rakkaus. Hän kutsuu ihmisiä pelastukseen sisälle, myös vaikeinakin aikoina.


1. Joh. 4:8 Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus. Kuva
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jutellaan kevät aikaan

ViestiKirjoittaja Irene » 05.05.2020 08:58

    Kuva

Joka on syntyntynyt Hengestä, hän ymmärtää Hengellisiä asioita, mutta jos ei ole syntynyt Hengestä, ei voi ottaa vastaan Hengellisiä asioita koska ne on tutkittava Hengellisesti. Niinpä nytkin on uudestisyntyneitä uskovia tutkittavana sanoistaan. Maailman hengessä olevat eivät voi ymmärtää Hengen sanomaa. Jumalan lapsi kuulee ja ymmärtää toista Hengestä syntynyttä, mutta maailman lapselle saa monesti sanoa samaa asiaa jotta menee perille, tai meneekö sittenkään. Näin on aina ollut ja tulee olemaan. Maailman lapsi on hengellisesti kuollut, ja se tapahtui Paratiisissa. Kun Jumala vetää maailman lasta puoleensa tahtoen pelastaa hänet kadotukseen joutumasta, silloin ihminen uudestisyntyy Hengestä, kun hän vastaa Jumalalle myöntyvästi.
Antakaa siis pelastaa itsenne jotka ette tunne Jeesusta omana Vapahtajananne.
Kuva

1. Kor. 2:14 Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus,
eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti.
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jutellaan kevät aikaan

ViestiKirjoittaja Irene » 12.05.2020 09:08

    Kuva

Ei tähän voi sanoa muuta kuin AAMEN. Niin monesti on ollut läheltä piti tilanteita. Minutkin on Jumala herättänyt sikeästä unesta tulipalosta, normaalisti olisi saanut tuuppia monesti että nouse nyt, mutta Jumala heräätti niin että olin hetkessä hereillä ja tajusin vaaran. Ei siinä kerennyt kuin juosta ulos liekkien rätistessä. Monet ovat varjeltuneet kuin ihmeen kaupalla kolarista josta järjen mukaan ei olisi ollut mahdollistakaan selvitä. Kyllä uskon että Jumala varjelee, olen ollut tilanteessa jossa koin että Jumala ei antanut erään naisen käydä käsiksi, hän kyllä haroi ilmaa ikään kuin tarttuakseen kiinni, ja minun sisälläni pulppusi ilo, ja sain kertoa Jumala rakastaa.
Hän on meidän Varjelijamme.
Kuva
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jutellaan kevät aikaan

ViestiKirjoittaja Irene » 16.05.2020 11:34

    Kuva

Meidänkin on valittava ketä me tahdomme palvella. Palvelemmeko Herraa Jeesusta vai palvelemmeko syntiä.
Kumpi saa olla sydämemme Herrana? Synti on kavala herra, se vie lopulta iänkaikkiseen eroon Jumalasta.
Mutta Jeesus on voittanut syntimme Golgatan keskimmäisellä ristillä. Hän on voimallinen vapauttamaan meidät synnin orjuudesta.
Olin itse tupakan orja 2000 vuonna, ja se hallitsi minua niin voimakkaasti etten siitä omin voimin irti päässyt. Vasta kun luovutin kaiken Jumalalle, tahtoani myöten, sanoin rehellisesti Jumalalle että en omin voimin tupakasta pääse irti, jos sinun tahtosi on etten enään polta niin päästä minut tästä tupakasta eroon, jos et päästä niin teen niinkuin lestadiolaiset, eli uskon ja poltan. Jumala kuuli tuon asian, ja kun kävin tupakalla niin jäi aina vaan pitenpi tumppi siitä tupakasta. Kunnes erään kerran tuli mun tyttöset vastaan eteisessä ja sanoin heille että mikähän siinä on kun tuolla tupakalla pitää käydä vaikka se ei enään maistu miltään. Silloin se välähti, minut on Jumala vapauttanut tupakasta, Hän kuuli minun pyyntöni. Onko sitten tupakointi syntiä, joidenkin mielestä on joidenkin ei. Itseäni se häiritsi kun olin tupakalla ja samalla ruukaisin olla rukouksessa ja se tupakan savu ei sopinut siihen hetkeen. Jotenkin se vaan häiritsi, ja pyysin siitä sitten itse yritettyäni ja epäonnistuttuani vapautusta. Minun ei tarvinnut edes korvata tupakkaa millään syömisellä, tai muulla touhulla. Olin ihan vapaa.
Kuva
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jutellaan kevät aikaan

ViestiKirjoittaja Irene » 19.05.2020 08:00

    Kuva

Filippiläiskirje 4
4 Iloitkaa aina Herrassa! Vieläkin minä sanon: iloitkaa!
5 Tulkoon teidän lempeytenne kaikkien ihmisten tietoon. Herra on lähellä.
6 Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi,
7 ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.
Raamattu 33/38
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Edellinen

Paluu Mitä mietit.

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron