Jutellaan Helmikuu

Mitä sinulle kuuluu?

Re: Jutellaan Helmikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 27.02.2016 09:53

    Kuva

Job 33:14 Sillä Jumala puhuu tavalla ja puhuu toisella; sitä vain ei huomata.
Sanassa sanotaan Jumala puhuu tavalla tai toisella, ja tällä viikolla olin kahdessakin tilanteessa minkä sitten hengellistin itselleni. Olin kaupan pitkissä liukuportaissa menossa ylöspäin, eli pois kaupasta. Ja silloin huomasin kun myyjä huuteli alhaalta jotain minulle, no eräs ostos oli unohtunut kassalle ja palasin sitten hakemaan sitä ostosta ja oli vaikeampaa kulkea alaspäin niitä liukuportaita kun ne menivät ylöspäin.
    Kuva
Hengellisesti katsottuna menemme ylös Isän luo. Niissä portaissa ylöspäin menet ihan itsestään, seisot vain turvallisesti siinä paikallasi niin pääset perille. Jos kuitenkin itse päätät lähteä toiseen suuntaan, on sinulla vaikeuksia ja ne vie sinua vain alaspäin.
On siis Turvallista olla Isän viitoittamalla tiellä, levosta käsin saamme käydä Hänen kanssaan.

Sen toisenkin opetuksen, eli turvan sain kokea hengellistettynä. Olin eilen kaupassa ja huomasin että vartija seurasi kokoajan missä olin, hyllyjen käytävillä ja siinä kassan vieressäkin oli seuraamassa. Eikä se vartiointi päättynyt siihen, vaan kaupan ulkopuolella oli käytävällä penkkejä johon jäin istumaan odottaessani erään kokouksen alkamista. No huomasin siinä käytävällä että siihen ihan käytävälle minun toiselle puolelle tuli se sama vartija ja jonkun ajan päästä siihen tuli toinenkin vartija ja ne keskustelivat keskenään ja jonkun ajan päästä lähtivät sitten sinne kaupan puolelle takaisin. No minulla on tapana hengellistää asioita ja niin tein tässäkin tapauksessa. Ollaanhan me Kunikaallista väkeä, me Jumalan lapset ja kuninkaallisilla on vartijat, niin meilläkin on Taivaalliset vartijat, näin Sana opettaa,
ja koin että Jumala tälläkin tapaa opetti minulle, että minä saan olla Turvassa Hänen kädellään.Kuva

Ps. 91:11 Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
Kuva
Matt. 18:10 Katsokaa, ettette halveksu yhtäkään näistä pienistä; sillä minä sanon teille, että heidän enkelinsä taivaissa näkevät aina minun Isäni kasvot, joka on taivaissa.
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Edellinen

Paluu Mitä mietit.

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron