Jutellaan Maaliskuu

Mitä sinulle kuuluu?

Re: Jutellaan Maaliskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 31.03.2016 11:30

    Kuva

Laitan vielä tähän maaliskuun loppuosioon tämän asian, kun olin itse erään synnin kahlehtimana. Se synti piti minua erään henkivallan sitomana, se henkivalta piti otteessaan kun olin synnissä kiinni. Yritin itse vapautua käskemällä sitä henkivaltaa lähtemään elämästäni/minusta. Rukoilin myös Jumalaa vapauttamaan minut siitä henkivallasta, kuitenkin oli se ote luja, vaikka kuinka käskin niin se ei auttanut mitään. Vasta kun polvistuin puolisoni kanssa yhdessä ja tunnustin sen asian Jumalalle siinä rukoushetkessä syntinä ja puolisoni rukoili vapautusta, vasta siinä hetkessä olin vapaa. Se oli ihmeellinen vastaus ja sain todeta ettei sillä synnillä ollut enää vaikutus voimaa minuun. Jeesuksen veri puhdistaa kun me tunnustamme ja hylkäämme synnin. Silloin ei ole henkivalloilla enään vaikutusvaltaa, kun Jeesuksen veri on puhdistanut.

Siksi tuo Paavolan kirjoituksesta otettu lainaus puhutteli minua kun olen tuon itse kokenut.
Tunnustetaan syntimme ja hyljätään ne, niin saamme elää vapaana kaikista sidoksista. Jumalan Poika tekee meidät vapaaksi.Kuva


Joh 8:34 Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.
35 Mutta orja ei pysy talossa iäti; Poika pysyy iäti.
36 Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5765
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Edellinen

Paluu Mitä mietit.

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron