Jutellaan Maaliskuu

Mitä sinulle kuuluu?

Jutellaan Maaliskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 04.03.2016 08:45

    Kuva
    Kuva
Matteus 7
28 Ja kun Jeesus lopetti nämä puheet, olivat kansanjoukot hämmästyksissään hänen opetuksestansa,
29 sillä hän opetti heitä niinkuin se, jolla valta on, eikä niinkuin heidän kirjanoppineensa.



Aamen. Vielä tänäkin päivänä Jeesus opettaa meitä, avaa Sanaansa, kun sitä Häneltä pyydämme. Ollaan lähellä Häntä, kysellään, puhutaan, kiitetään, ylistetään, palvotaan Häntä.
Aloitetaan tämä Maaliskuunkin juttelu osio. Jumalan siunaamaa Maaliskuuta jokaiselle kanssa matkaajallemme.
Kun avaamme Jumalan Sanan, ja ammennamme sieltä ravintoa, niin pyydetään Häntä avaamaan Sanaa Pyhän Henkensä kautta, pyydetään anteeksi kaikki rikkomukset millä olemme murehduttaneet Häntä, eli pidetään lyhyet tilivälit Jumalamme kanssa, ja myös lähimmäistemme kanssa. Rukoillaan ja valvotaan.
Kuva
Kiitos Isä, että siunaat ja ohjaat työmme jota teemme nimessäsi. Jeesus, ole kanssamme ja opeta meitä kuulemaan sinun tahtoasi joka asiassa mikä eteemme tuodaan. Auta näkemään Sinun tavallasi ja toimimaan niinkuin Sinä tahdot. Puhdista meidät kaikesta turhasta mikä ei ole Sinun mielesi mukaista. Anna meille kullekin päivälle se voimavara mitä tarvitsemme.
Aamen.Kuva


Joh. 14:26
Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5771
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jutellaan Maaliskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 05.03.2016 09:49

    Kuva

Saatuaan ruokaa hän vahvistui. Apt.9:19
Kuva
"Saatuaan ruokaa hän vahvistui". Kun luin tuon kohdan Raamatusta, koin miten tärkeää on vahvistua Jumalan Sanasta, lukea, sitä, tutkia sitä, syödä sitä. Miten halajankaan tutkia Hänen Sanaansa.
Sehän meidät täyttää mitä me sisäämme ammennamme. Ei minua ainakaan kiinnosta maailman "ruoka", eli saippua sarjat, roskalehdet seiskat ym. Vaan Jumalan antama Sana, sitä minä halajan ja tahdon tutkia.
Ei se minua ennen uudestisyntymistäni ylhäältä Jumalan lapseksi kiinnostanut, se oli kirja jota en ymmärtänyt, jota pidin kuivana lukemisena. Mutta kun Jeesus sai minutkin voittaa omakseen, niin Sana rupesi Elämään, se on ruokaa minun elämässäni jota minä ammennan.

Kunpa vain löytyisi saman janon, eli sanan tutkimisen nälän kokevia lähettyviltä, mutta ei oikein tahdo löytyä, miksi Jumalan Sana ei kiinnosta tänä aikana? Voi miten rakasta Jumalan antama Kirjoitus onkaan. Siksipä kehoitankin viipymään Hänen Sanansa äärellä, sillä "Saatuaan ruokaa hän vahvistui. Apt.9:19"

Mihin laitat kiinnostuksen kohteesi tänä päivänä? Kuka on sinun elämäsi keskipiste, kuka rakkain elämässäsi? Suosittelen etsimään Sanasta aarteita, jos et tunne Jeesusta omana Vapahtajanasi, niin lue Raamattua ja Pyydä Jumalaa kirkastaan Hänet sieltä. Anova saa, etsivä löytää, kolkuttavalle avataan...

Kuva
Luuk. 11:10 Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5771
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jutellaan Maaliskuu

ViestiKirjoittaja Maila » 07.03.2016 09:18

Kuva


Minun pitäisi saada remontti kotiini ensi kesänä. Olen miettinyt, pitäisi saada yksi korkea kaappi pois, että tulisi tilaa enemmän. Tyhjensin kaapin ja järjestin tavarat uuteen paikkaan. Sitten en oikein tiennyt, miten saan mahtumaan kaikki. Kyselin Herralta ja juttelin ja kerroin asioita, miten mä voisin kaikki järjestää. Joku voisi pitää minua ylihengellisenä. Ei se haittaa. Olen tottunut juttelemaan Jeesukselle, kun asun yksin eikä ole juttukaveria. Mulla voi olla paljonkin asiaa Jeesukselle. Kuinkas kävikään, ajatusmaailmaani tuli ideoita, noin ja noin. Kaikki meni hienosti. Uskon Herran auttaneen minua. On hyvä olla lapsenmielinen. Matt. 11:25 sanotaan: Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan sanoen: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille." Ja toisessa paikassa sanotaan, Matt. 18:1-4. Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin taivasten valtakunnassa?"
2 Niin hän kutsui tykönsä lapsen, asetti sen heidän keskellensä
3 ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse taivasten valtakuntaan.
4 Sentähden, joka nöyrtyy tämän lapsen kaltaiseksi, se on suurin taivasten valtakunnassa.

Minä en kylläkään ole suurin, olen yksinkertainen ja vähäinen, mutta Jeesus on mulle rakas.
Maila
 
Viestit: 286
Liittynyt: 16.01.2015 12:11

Re: Jutellaan Maaliskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 09.03.2016 09:27

    Kuva

1. Piet. 5:7 ja "heittäkää kaikki murheenne hänen päällensä, sillä hän pitää teistä huolen".

Isä itse kehoittaa Sanassaan tuomaan murheemme Hänelle tiettäväksi. Näin Maila sisar on tehnyt ja saanut avun Herralta. Näitä todistuksia on ilo lukea missä Isä on antanut vastauksia rukouksiin jopa huokauksiimme ja sekin on rukousta. Onhan Jumala Isämme ja me olemme Hänen lapsiaan, Kuva niin emmekö me juttele Hänelle asioistamme, muutenkin kuin vain "kaavamaista" rukousta. Uskon sen olevan Isälle mieleen kun lapsi kertoo Hänelle asioistaan. Moniko kertoo päivänsä iloista Herralle? Itse syyllistyn tähän etten niitä iloisia asioita kovinkaan monesti Hänelle kerro. Mikä sen parempaa olisi kun kiittäisimme ilon hetkistä, jakaisimme ilomme Isän kanssa. Olen saanut lohdutuksia Jumalalta lintujen myötä, ja ja niistä sydämessäni kiittänyt, kiitos Isä rohkaisusta, Hän kun puhuu monin eri tavoin, tuo Itsensä elämässämme tiettäväksi.
Kuva
Uskon että Jeesus on iloinen kun sanomme rakastavamme Häntä. Niin rakastan minäkin Jeesusta, en voisi enään edes kuvitella eläväni ilman Häntä. Sydämen kyllyydestä se suumme puhuu!! Mitä se puhuu?? Maallisia asioitako vai puhuuko se Rakkaammastamme, eli mitä tuoksua me tuomme ihmisille tiettäväksi, emmekö anna sydämestämme kummuta Isän rakkauden, sen jota Hän saa meissä vaikuttaa.
Rakkaus jonka Jumala vaikuttaa, onhan Hän itse RAKKAUS!Kuva


1. Joh. 4:8 Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus.
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5771
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jutellaan Maaliskuu

ViestiKirjoittaja Maila » 10.03.2016 08:00

Kuva
Multa on mennyt huono olo ohi ja on hyvä tehdä kevätsiivousta. Iltaisin vielä verenpaine nousee vähän korkealle, mutta menen senkin asian kanssa Jeesuksen luokse kantelemaan tästä. ;)
Kevät, voi ihanaa, valo on lisääntynyt ja lisääntyy yhä enemmän. Jeesus sanoi: "Minä olen valkeus." On suuremmoista, kun tuo valkeus asuu sydämessä Pyhän Hengen kautta. Valkeus ohjaa totuuteen kaikessa elämän tilanteissa. Kiitos Jumalalalle. Nyt pitäisi enemmän mennä ulos happikävelylle ja pyytää taas: "Puhu minulle Herra, mitä sä tahdot mulla sanoa?" Nyt on helpompi rollaattorin kanssa kulkea, kun lumi on sulanut jalkakäytävältä.
Maila
 
Viestit: 286
Liittynyt: 16.01.2015 12:11

Re: Jutellaan Maaliskuu

ViestiKirjoittaja Maila » 11.03.2016 14:55

Luin aamulla Kol. 3 lukua ja sytytti niin.
Kuva

12 Pukeutukaa siis te, jotka olette Jumalan valituita, pyhiä ja rakkaita, sydämelliseen armahtavaisuuteen, ystävällisyyteen, nöyryyteen, sävyisyyteen, pitkämielisyyteen,
13 kärsikää toinen toistanne ja antakaa toisillenne anteeksi, jos kenellä on moitetta toista vastaan. Niinkuin Herrakin on antanut teille anteeksi, niin myös te antakaa.
14 Mutta kaiken tämän lisäksi pukeutukaa rakkauteen, mikä on täydellisyyden side.
15 Ja vallitkoon teidän sydämissänne Kristuksen rauha, johon te olette kutsututkin yhdessä ruumiissa, ja olkaa kiitolliset.
16 Runsaasti asukoon teissä Kristuksen sana; opettakaa ja neuvokaa toinen toistanne kaikessa viisaudessa, psalmeilla, kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten kiitollisesti Jumalalle sydämissänne.


Kuva

Menkäämme Kristuksen vaatekaapille ja pukekaamme nuo ihanat Kristuksen vaatteet päällemme. Tuossa luki sydämelliseen armahtavaisuuteen, voi sitä me tarvitsemme. Sitten siellä luki ystävällisyyteen, sekin on hurjan tärkeää, pukea ystävällisyys päällemme. Vielä nöyryyteen, oi Jeesus, mä haluan pukea Sinut päälleni. Sinä olet nöyrä ja kuuliainen. Sävyisyyteen, me tarvitsemme tuota sävyisyyttä aivan kipeästi. Vielä pitkämielisyyteen, sitäkin me tarvitsemme toinen toistemme kanssa, ettemme loukkaa toisiamme. Sana pyytää meitä kärsimään toinen toistamme ja antamaan anteeksi, niikuin Herrakin on meille anteeksi antanut. Kaiken tämän lisäksi pukeutukaa rakkauteen. Tässä on näitä Kristuksen vaatteita. Jeesus, auta minua pukemaan todella sinut päälleni, silloin sydämessäni vallitsee Kristuksen rauha. Jeesus, auta myös Sanan lukemisessa, että Sana jää muistiin, että olisi kykenevä opettamaan ja neuvomaan toisia.
Maila
 
Viestit: 286
Liittynyt: 16.01.2015 12:11

Re: Jutellaan Maaliskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 12.03.2016 09:39

    Kuva

Hepr. 13:8 Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.Kuva

Näin se on, Jeesus ei muutu, me emme tarvitse mitään uutta oppia, emmekä uusia tuulia. Pysytään tutussa turvallisessa Jeesuksessa, Hänessä Herrassa, kenet olemme oppineet tuntemaan. Hänen Sanassaan on kaikki meidän tarpeemme, sillä ruokkikaamme henkeämme, ei sielullisilla tunne latauksilla, vaan Jumalan Sana olkoon meidän lamppumme, ruokamme ja juomamme.
    Kuva
Ja niinkuin Maila sisar kauniisti sanoi, Hänen annettakoon pukea meidät, varustaa meidät.
Varotaan uusia opetuksia, mitkä poikkeaa Jeesuksen sovitustyöstä. Hän on aina sama, ei ole 2000 vuodelle eri opetusta. Olkoon rakkautemme toisia kohtaan nöyrää ja kunnioittavaa.

Emmehän kuitenkaan salli väärää evankeliumia, ei ohi Kirjoitusten, Jumalan Sanan.
Ei väärää suvaisevaisuutta, eikä laittomuutta voida hyäksyä, synti on syntiä tänäänkin, niinkuin se on ollut ennenkin. Sitä Jumala vihaa tänäänkin.
Niin kuin on ennen tarvittu sanomaa Jeesuksesta syntiemme sovittajana, niin tarvitaan nytkin.
Nytkin on tehtävä parannusta synneistä ja pyydettävä ne anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä.
Kuunnellaan Hänen ääntään ja laitetaan pois se mikä Häntä meidän elämässämme murehduttaa.


Ilm. 1:7 Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen.
8 "Minä olen A ja O", sanoo Herra Jumala, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, Kaikkivaltias.
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5771
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jutellaan Maaliskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 16.03.2016 10:12

    Kuva

Luukas 10
1 Sen jälkeen Herra valitsi seitsemänkymmentä muuta ja lähetti heidät kaksittain edellänsä jokaiseen kaupunkiin ja paikkaan, jonne hän itse aikoi mennä.
2 Ja hän sanoi heille: "Eloa on paljon, mutta työmiehiä vähän.
Rukoilkaa siis elon Herraa, että hän lähettäisi työmiehiä elonkorjuuseensa.
Kuva


Meillä on monenlaisia tehtäviä Herralta, Herrassa. Koen tämän nettityön siten, että jokainen foorumi, tai keskustelupalsta on ikäänkuin peltosarka jolla saamme olla Herran työssä. Mikä se tehtävä nyt sitten kulloinkin on. Joko kylväminen, lohduttaminen, tai taakan kantaminen, ym. Se työ mitä kulloinkin teemme, tehdään Herralle itselleen. Emme kai ajattele ihmisistä siten, että kirjoitamme ihmiselle mieliksi, korvasyyhyyn, peläten ettemme vain loukkaisi heitä Raamatun sanoilla!

Kolossalaiskirje 3
23 Kaikki, mitä teette, se tehkää sydämestänne, niinkuin Herralle eikä ihmisille,
24 tietäen, että te saatte Herralta palkaksi perinnön; te palvelette Herraa Kristusta.
25 Sillä se, joka tekee väärin, on saava takaisin, mitä on väärin tehnyt; ja henkilöön ei katsota.


Ei vaan mitä minä milloinkin koen kirjoitettavakseni annettavan. Jos täytyy sanoa jollekin varoituksen sana, niin teen niin, koska muuten Herra vaatii minut tilille tästä sanomattomuudestani. Tahdon totella Hänen Sanaansa, eli Raamattua siten kuin sinne on kirjoitettu, enkä lähde korvasyyhyyn etsimään jakeita sieltä täältä, unohtaen ne sanat mitkä saattavat loukata "lihaa" ja jättäen ne siksi sanomatta. Kyllä me olemme kuolleet itsellemme ja meidän täytyy pystyä seisomaan muurin aukossa, juuri siinä kohtaa mihin Herra kulloinkin kutsuu vartioimaan. Herra on rohkaissut monella tapaa laittamaan niitäkin Raamatunkohtia milloin olen ollut epävarma, juuri niin ajatellen että ottaakohan tuo tai tuo toinen tästä "pultit"?? Kerrankin kun olin epävarma ja olin olkkarissa, mietin tohtiiko näin laittaakaan, silloin tuli pieni tytön tyttöni tuohon olohuoneen lattialle laittoi kätensä lattiaan ja potkas jalat ilmaan, ja taas jalat ilmaan ja hoki, katso ole rohkea, katso ole rohkea.
Pidin sitä täysin Herran rohkaisuna, joka puhui pienen tytön kautta.Kuva

Myöskin meidän täytyy pystyä vastaan ottamaan se sana mikä kohdistuu meihin itseemme. Jos se aiheuttaa levottomuutta, tai muuten horjuttaa meitä, silloin asiamme ei ole kunnossa ja voimme rukoillen mennä kysymämään Herralta, missä mättää. Jos taas nuhdeltaessa koemme rauhaa, niin silloin on asia kunnossa. Mennään itse kukin Herran luokse kaikkien asioidemme kanssa mihin apua tarvitsemme. Ja pyritään rohkaisemaan toisia kanssasisaruksiamme täällä ajassa, täällä taistelujen keskellä, sillä aika jossa elämme nyt on paha, hyvin paha. Tarvitsemme Herran ohjausta yli kaiken. Siksi olkoon Herramme Jeesus joka päivä meidän sydämemme ohjaajana. Me tarvitsemme toisiamme, ja rakkaus olkoon tärkein työväline, ja saamme sovussa tehdä Herran työtä.


Kuva

http://www.youtube.com/watch?v=NqyIn5iPhD0

2. Kor. 13:11
Lopuksi, veljet, iloitkaa, tulkaa täydellisiksi, ottakaa vastaan kehoituksia, olkaa yhtä mieltä, eläkää sovussa, niin rakkauden ja rauhan Jumala on oleva teidän kanssanne.
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5771
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jutellaan Maaliskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 19.03.2016 09:55

    Kuva

1. Korinttolaiskirje 10
1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
2 ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
3 ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.

"Mitä sinä syöt",Kuvaoli meillä lapsuudessa tapana ja minunkin lapsilla pienenä kysyä ja kurkistella toisen lautaselle. Nytkin on hyvä tutkia mitä syömme. Onko Jumalan Sana ravintomme vai käytämmekö maailman kaivoja, ammentaen sieltä sen ravinnottomista lähteistä, sieltä ei henkemme tyydytystä saa. Se millä minä itseäni ruokin on näkyvä myös ulospäin, jos istun illat lukien roskaromaaneja tai tv:n ääressä ammentaen saippuasarjoja, en hengellistä ravintoa saa. Puheeni on silloin sieltä lähteestä vaikutuksia saanutta, maailman asioita, millä ei ole sinänsä enään rakennusainetta uskon kannalta.
Ravitseviksi olen nyt kokenut vanhat saarnat, mitä ennen on saarnattu. KuvaSilloin Jumalan Sanaa on saarnattu niinkuin se on kirjoitettu, ei korvasyyhyyn mitä nyt kuulee monen julistajan tekevän. Vain harva enään puheessaan tuo esille Jeesuksen ristintyön, sovitus veren, jolla sovitettiin meidän syntimme. Näin nettiaikana löytyy vielä kuunneltavaksi vanhojen sananjulistajien saarnoja, näitä kuunnellessa saamme ruokamme laimentamattomana, ja täten se ravinto on ravitsevaa, ja voimme jakaa sitä, kertoa vierustoverille, kanssamatkaajille mitä "me syömme". Hilja Aaltonen jossakin vaiheessa sanoi, (omin sanoin muistettuna sanoen) että ennenvanhaan oli kirkkojen lattioilla sanomalehden palasia joita oli käytetty itkuliinoina, sana koskettanut ja syntinen saanut armon, nyt on "kirkkojen" lattioilla karkkipapereita.
Mistä tuo kertoo meille? Itse tulkitsen juuri noin, että syntiä ei enään sanota synniksi on tullut suvatsevaisuus synnille, vitsit saarnojen täytteeksi, ja täten olisi kuin istuisimme teatterissa emmekä Jumalan seurakunnan kokouksessa, enään ei synnin kahleissa oleva saa vapautusta, jatketaan synnissä elämistä, vaikka Vapahtaja olisi ollut lähellä, valmiina armahtamaan ja vapauttamaan, päästämään sidotun Jumalan armon tuntemiseen, kun olisi ollut vain joku joka saarnaisi armoa ja totuutta, Jeesuksen veren vapauttamaa Evankeliumia.

Kuva
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5771
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jutellaan Maaliskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 29.03.2016 08:18

    Kuva

Joh. 14:26 Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.
27 Rauhan minä jätän teille: minun rauhani-sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö. Kuva


Sitä on liikkeellä, sanotaaan kun joku kertoo sairastavansa lentsua, kuumetta tai jotain muuta virusperäistä tautia. Mutta miten on eksytyksen laita, sitäkin on liikkeellä. Tunne siis Kirjoitukset, Kuva jotta havaitsisit oikean terveen opin. Niin monet taistelee henkivaltoja vastaan omissa voimissa ja synneissään. Tietämättä että se johtaa heidät vain syvemmälle kurjaan tilaan. Meillä on jo Golgatalla saavutettu Voitto. Sen on Herramme Jeesus Kristus jo saavuttanut. Meidän täytyy vain ojentautua Hänen puoleensa, tunnustaa syntimme ja Hän on Uskollinen ja Totinen, Hän antaa meidän syntimme meidän rikkomuksemme anteeksi. Ne on tunnustettava ja hyljättävä, siinä on meidän voittomme.

Eikö Jeesus itse sano, että Hänessä meillä on rauha.
Miksi siis enään murehtisimme ja sotisimme sotia jotka jo on voitettu.Kuva
Joh. 16:33 Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman." Laitan tähän Petri Paavolan hyvän kirjoituksen pätkän, siitä tulee hyvin esille miten viekkaasti voi sielunvihollinen käydä meille uskottelemaan muuta kuin Totuutta.

"Jos olet langennut tekemään syntiä, niin saatana ei suinkaan halua sinun tekevän parannusta ja sitä kautta saavuttaa voittoa synnin yli. Pahuuden henkivallat tarjoavat monenlaisia ratkaisuja, joista eräs on sellainen missä sinulle sanotaan, että sinun sisälläsi on riivaajahenki (uudestisyntyneessä uskovassa, jossa asuu Pyhä Henki ei voi asua riivaajahenkiä), joka pitää ajaa ulos ja silloin ongelmasi ratkeavat ja vapaudut synnistä. Jos uskot tämän valheen, niin silloin jäät synnin valtaan, koska synnistä voi vapautua vain parannuksen teon kautta, eli tulee olla halua vapautua synnistä ja Jumala antaa sinulle vapauden kun sinulla on parannuksenteon mieli. Silloin kun uskot valheen, niin sinut on eksytetty pois parannuksen tekemisestä ja todellisesta vapaudesta ja sen sijaan hukkaat aikaasi olemattomaan riivaajahengen ulosajamiseen, jota ei ole edes sisälläsi, jos olet uskossa ja Pyhä Henki asuu sydämessäsi.
Petri Paavola"
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5771
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Seuraava

Paluu Mitä mietit.

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron