Jutellaan kesä/syyskuu 2017

Mitä sinulle kuuluu?

Jutellaan kesä/syyskuu 2017

ViestiKirjoittaja Irene » 01.07.2017 09:11

    Kuva

Kesäkuu meni, ei paljoa kerennyt jutteleen täällä foorumissa. Josko nyt yritän ottaa jotain ajatuksia tämän kesäkauden aikanakin.
Säät ovat nyt aivan ihania, kesäisiä. Kuva
Meillä jokaisella on mennyt elämämme, siihen kuuluu ilot ja surut. Niin helposti tahtoo olla, että ne surulliset asiat muistetaan helpommin.
Elämässäni on paljon hyviä asioita, on myös paljon sitä surullistakin asiaa. Mietin ihan äskettäin miten jotkut asiat menneisyydestä ovat kuin timantteja, ne tuovat lohdutusta ja iloa vielä vuosia jälkeenkin päin.
Jumala on kehoittanut minua etsimään sanasta aarteita, siellä on niin paljon lohduttavia sanoja. Vaikeuksien keskellä, kun tarvitsin apua ja lohdutusta, sanoi Jumala sisaren kautta, elä katso olosuhteita, etsi sanastani aarteita.
Mietin äskettäin miten jotkut asiat menneisyydestä voi olla kauaskantoinen aarre. Kun olen yksin, ei ystävää, joka tukisi ja lohduttaisi, muistona menneisyydestä erään ihmisen sanat kaikuu ajatuksiini, "mitkään maailman rahat ei voi korvata sinua", olin tuolloin heinätöissä,ja lavon puolella polkemassa ja siirtämässä niitä heiniä seinustalle, ja kuuntelin eräiden keskustelua, nuo sanat sanoi eräs mies kun keskustelu koski minun elämääni.
Meillä on Jumala joka rakastaa meitä, ja Hän tahtoisi ettemme olisi niiden negatiivisten asioiden vankina, etteivät ne sitoisi meitä elämään surussa ja ahdingossa. Kuin lohduttava sana murheelliselle, on iloinen muisto menneisyydestä, me tarvitsemme lähimmäistä sanomaan sen että olemme rakkauden arvoisia.
Rakasta lähimmäistäsi, ja kerro se hänelle. Kuva
Viimeksi muokannut Irene päivämäärä 16.10.2017 08:18, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jutellaan kesä 2017

ViestiKirjoittaja Maila » 18.07.2017 06:19

Kuva
Niin, yksin Jumalalle kiitos. Sain Ahtii veljeni eilen siunata Jeesuksen omaksi.
Ahtin kohdalllakin ihmettelin, miten mä voin hänelle mitään sanoa. Hän oli tavallaan piilossa mun elämästäni. Asui suurimman osan elämästään Porissa. En oikeastaan tuntenut häntä, vaikka oli veljeni. Nyt meitä yksitoista lapsisesta sisarusparvesta on enää jäljellä Leena, Aili ja Teuvo sekä heidän perheensä, jotka eivät ole uskossa. Leena on tavallaan kova pala ja itsepäinen kuin mikä. Ailista en tiedä onko lintu vai kala. Teuvo taas askartelee noitten pimeitten voimien kanssa. Kerran soitti minulle täydessä kiukussa sanoen, etten saa enää koskaan rukoilla hänen puolestaan. Lupasin, mutta enhän mä pysty. Rukous on mun sisälläni.
Kirjoitan tähän lempilauluni sanat.

Nyt Jeesus on minulle Vapahtaja
ja Herrani ihmeellinen;
Hän kallion koloon mun sieluni vie
ja siell`virtaa siunauksen tie.

Kerto: Hän kallion koloon mun sieluni vie
pois varjoista janoisen maan.
Hän elämän antaa ja rakkautensa,
ja kätensä päälleni laittaa,
ja kätensä päälleni laittaa.

Nyt Jeesus on minulle Vapahtaja
ja kuormani ottaa Hän pois;
Kun väsyn Hän nstaa mun taas uudelleen,
on apunsa voimallinen.

Saan runsaimman siunauksen Vapahtajan
ja täyteyden ihmeellisen.
Niin innolla laulan mä Jumalalle,
kun lunasti mun tuomitun.

Luo Jeesuksen nousen mä kirkkauteensa,
ja pilvissä kohdata saan.
Mua kannattaa rakkaus täydellinen,
sen huudan mä miljoonille,
Fanny Crosby
Maila
 
Viestit: 286
Liittynyt: 16.01.2015 12:11

Re: Jutellaan kesä 2017

ViestiKirjoittaja Irene » 20.07.2017 08:09

    KuvaKuvaKuva
Kiitos Jumalalle! Taivaassa riemuitaan.

Luuk. 15:10 Niin myös, sanon minä teille, on ilo Jumalan enkeleillä yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen."
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jutellaan kesä/syys 2017

ViestiKirjoittaja Maila » 09.10.2017 12:18

Kuva
Nyt sataa ja pitäisi sataa monta päivää. On aikaa miettiä menneitä. Mihin ovat vuodet menneet?

Jeesus tulee pian. Ajan kellot kertovat sen. Herra, auta olemaan valmiina, puku puhtaan valkoisena, sydän täynnä rakkautta. Tämä aika on niin paha, tahtoo viedä kaikki nuo ihanat taivaan lahjat. Nuo vihollisen sormet ovat kaikkialla, en vain halua katsella niitä vaan ainoastaan Herrani Jeesuksen
tekoja Jumalan Sanan kautta.
Kuva
Maila
 
Viestit: 286
Liittynyt: 16.01.2015 12:11


Paluu Mitä mietit.

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron