Jutellaan Lokakuu

Mitä sinulle kuuluu?

Jutellaan Lokakuu

ViestiKirjoittaja Maila » 16.10.2017 10:41

Kuva
Tänään selasin vanhoja muistoja, joita olen kirjoittanut ylös muistiin. Paljon on Herra mua auttanut jo lapsena, vaikka en Häntä tuntenut. Tässä eräs muisto:

Lapsena kärsin kovasti silmästäni, joka jäi harmaaksi ja ihmiset voivottelivat: MIKÄ TON LAPSEN SILMÄSSÄ ON? Pelkäsin tuota kysymystä, oli kuin olisin joku outo. Juoksin aina pois ihmisten katseilta. Minusta tuli ihmisarka. Monesti menin sängyn alle piiloon. Olin kuin pieni mettäpölö. Äiti osti minulle kirjan, jonka nimi oli: Kun olin sairaana. Siinä kirjassa oli lopussa pyyntö: Jos tahdot tulla Jumalan lapseksi, rukoile tämä rukous. Ja minä rukoilin, mutta en tiennyt enempää, mitä se tarkoittaa, ei ollut opastajaa.

Tänä päivänä huomaan Jumala on ottanut tuon lapsena rukoillun pyyntöni, vaikka en Häntä tuntenut. Tänään saan olla Hänen omansa, enkä vaihtaisi osaani pois.
Maila
 
Viestit: 286
Liittynyt: 16.01.2015 12:11

Re: Jutellaan Lokakuu

ViestiKirjoittaja Maila » 18.10.2017 07:32

Kuva
Tänään mietin Aabrahamia. Hän sai lupauksen lapsen Iisakin.
Jumala siunasi Aabrahamin,uskon isän, hänen kauttaan myös meidät, jotka uskomme. Jumala lupasi Aabrahamille jälkeläisiä niin paljon kuin hiekkaa meren rannalla.
Saaran kuoltua Aabraham nai Keturan, jonka kanssa sai kuusi poikaa. Nämä eivät kuitenkaan kuuluneet Jumalan omaisuuskansaan vaan Israelin viholliskansaan. Voi, kuinka paljon Israelilla on vihollisia. Olenko oikeassa?
Maila
 
Viestit: 286
Liittynyt: 16.01.2015 12:11

Re: Jutellaan Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 18.10.2017 08:49

    Kuva

Nuin minäkin sen olen ymmärtänyt, että Israelilla on loppuun asti vihollisia. Nyt on lopunaika menossa ja Raamatun kirjoitukset käyvät toteen silmiemme edessä. Jeesus kehoittaa omiaan valvomaan.
Mark. 13:37 Mutta minkä minä teille sanon, sen minä sanon kaikille: valvokaa."
Matt 24:12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
13 Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
14 Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5764
Liittynyt: 24.10.2013 09:02


Paluu Mitä mietit.

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron