Jutellaan Marraskuu

Mitä sinulle kuuluu?

Re: Jutellaan Marraskuu

ViestiKirjoittaja Maila » 21.11.2017 06:03

Sillä Jumalan hulluus on viisaampi kuin ihmiset, ja Jumalan heikkous on väkevämpi kuin ihmiset.

Mietin tuota ylläolevaa Sanan paikkaa, varmaan luonnolliselle ihmiselle täysin kummallinen. Siinä on ihmeellinen sisältö. Jumalan hulluus, mitä se on? Sana rististä, puhuminen rististä siinä on salaisuus, siinä on meille uskoville paljon asiaa, tietoa, viisautta. Se on todellinen tietopaketti. Luonnolliset ihmiset eivät voi ymmärtää, miksi uskovat "meuhkaavat" tuollaisesta asiasta. Meille se on rakas, se antaa meille Jumalalta viisautta ja ymmärrystä. Jumala on kätkenyt ristin sanaan sellaista viisautta, jota vain uskovat ymmärtävät ja saavat kokea. :D

Jumalan heikkous on väkevämpi kuin ihmiset.Tuotakaan eivät luonnolliset ihmiset voi ymmärtää, miten ristiinnaulitussa Jeesuksessa on jotain väkevää? Siinähän Jeesus näyttää kaiken hävinneeltä, voimattomalta ja sidotulta ristinpuuhun, pääsemättä siitä pois. Mutta kiitos Jumalalle, siinä onkin väkevyyden salaisuus. Siellä riippuessaan ristillä, Jeesus voitti sellaisen saaliin, jotka uskovat tuohon, he pelastuvat ja pääsevät kerran kirkkauteen. Mulla vain ei ole sanoja, miten kirjoittaisin tästä kuinka valtava tämä salaisuus on. :o :D
Maila
 
Viestit: 286
Liittynyt: 16.01.2015 12:11

Re: Jutellaan Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 27.11.2017 11:47

    Kuva

Aamulla sain erikoisen mielikuvan. Katselin ikkunasta ulos ja tien toisella puolella olevassa koivussa oli paljon lintuja ne lensi siihen laumassa ja yht'äkkiä ne lähtivät siitä lentoon, ja samassa alkoi taivaalta tulla erikoisen isoja lumihiutaleita hiljalleen alas. Siitä lumihiutaleista muistui mieleeni kun äskettäin liityin seurakuntaan ja juuri ennen sitä liittämistä, minä lähdin sieltä rukous kokouksesta kotia, ja eräs veli sanoi minun kysymääni asiaan näin, muista Irene sinähän tulet kotia. Samassa kun silloin astuin ulos, ja katsoin katulamppuun päin siinä ovella, siinä ympärillä satoi kauniisti lumihiutaleita alas. Se oli kaunista katseltavaa, tunsin olen siinä kotona.Kuva
Sitten silmiini on aikoinaan osunut kuva linnuista jotka olivat valmiina ja lensivät pois. Karitsan Häitä viittaavaan oli teksti siinä kuvakortissa. Muistin nämä siinä aamuhetkessä, linnut lensivät pois, oletko valmiina? Ja samassa alkoi hiljalleen laskeutumaan isoja lumihiutaleita taivaalta.. näinkö Isä muistuttaa meitä, kohta olemme Kotona.
Kestäkää vielä hetki, hyvin pian me pääsemme Kotiin. Kuva


Kuva
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5766
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jutellaan Marraskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 30.11.2017 08:33

    Kuva

Aamu mietteitä lenkillä ollessani. Mietin miten ihminen voi kokea eri lailla asioita. Joku kokee että on niin suuri syntinen, on niin paha ihminen ettei pelastus kuulu hänelle. Mutta hän on siinä asiassa väärässä. Koska Jumalan sana sanoo, että Jumala, kun ME olimme vielä syntisiä, niin Hän kuoli puolestamme, Hän SOVITTI meidät syntiset ITSENSÄ kanssa. Näin Hän ilmoittaa Raamatussa. Nyt me itse päätämme otammeko Hänen ristin työnsä vastaan, vai jääkö se osaltamme turhaksi. TYÖ on jo tehty, sinä päätät mitä teet omalla kohdallasi. Jumala on jo tehnyt oman osuutensa, kaikki on sovitettu, Hän ei katso sinun syntisyyttäsi, vaan Hän katsoo sinua JO sovitettuna Jeesuksen Kristuksen sovitusveren tähden.Kuva
Älä sinäkään katso itseesi, sinun syntisyyttäsi, se on totta että se on suuri, mutta vielä suurempi on ARMO, jota Jumala tuntee sinua kohtaan. Myös Paavali koki olevansa suurin syntinen ja hän sain armon Jumalan silmissä. Hän rakastaa sinua ja tahtoo sinut omistaa omaksi lapsekseen. Tulethan Hänen omakseen, sinä kelpaat kyllä.
Pyydä Häneltä syntisi anteeksi ja pyydä Jeesusta sydämeesi, vapauttamaan sinut siitä kahleesta jolla syntisi sinut sitoo itseensä.
Kuva


Room. 5:8 Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme.

1. Tim. 1:15 Varma on se sana ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen, että Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisiä pelastamaan, joista minä olen suurin.

Jes. 1:18 Niin tulkaa, käykäämme oikeutta keskenämme, sanoo Herra. Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne lumivalkeiksi; vaikka ne ovat purppuranpunaiset, tulevat ne villanvalkoisiksi.
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5766
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Edellinen

Paluu Mitä mietit.

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron