Jutellaan Tammikuu

Mitä sinulle kuuluu?

Re: Jutellaan Tammikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 31.01.2018 10:30

    Kuva

Olipa sisar tuonut mielenkiintoista kirjoitusta. Näinhän se on. Jumala on sama eilen tänään ja iankaikkisesti.KuvaTuosta tulikin mieleen asia. Monesti luullaan että apostolit ja Vanhan Testamentinkin aikaan ihmiset olisi olleet joitain super ihmisiä. Ihan tavallisia ihmisiä hekin olivat, heikkoja ja vajavaisia, tarviten Jumalan armoa ja voimaa vaeltaessaan Hänen tahdossaan. Samanlaista oli Mooseksen aikana kuin tänäkin päivänä, niin silloinkin Mirjam ja Aaroni kapinoivat Mooseksen johtajuutta vastaan, sanoen, sinunko kautta Jumala vain puhuu, eikö meidänkin.. jne. Niin on nytkin, ei kunnioiteta sitä ihmistä jonka Jumala on asettanut tehtäväänsä, jotkut kadehtivat korkeammalla palveluksessa olevaa, vaikka ei hän sen korkeampi loppusiltaan ole, palvelija palvelijoitten ja palvelijattarien joukossa. Palvelemaan asetettu.
Minä menin erääseen kokoukseen ja en päässyt kuin sisäpuolelle naulakon luokse, kun luokseni tuli nöyrä Herran palvelija, oli illan pääpuhuja. Hän otti takin minun päältäni kun olin ottamassa sitä, ja sanoi, että *suurin palvelee', hän otti takkini ja laittoi sen hengariin ja naulakkoon. Ihan sydämeni kunnioitti sitä ihmistä Jumalan edessä, niin hänkin elää kuin olisi armosta Jumalan palvelija, asetettu siihen omaan tehtäväänsä mikä hänelle on varattuna.
Siunataan Jumalan palvelijoita ja palvelijattareita heidän työssään.
Kuva

4. Mooseksen kirja 12
1 Mutta Mirjam ja Aaron parjasivat Moosesta etiopialaisen naisen tähden, jonka hän oli ottanut vaimokseen; sillä hän oli ottanut vaimokseen etiopialaisen naisen.
2 Ja he sanoivat: "Ainoastaan Mooseksen kauttako Herra puhuu? Eikö hän puhu myös meidän kauttamme?" Ja Herra kuuli sen.
3 Mutta Mooses oli sangen nöyrä mies, nöyrempi kuin kukaan muu ihminen maan päällä.
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jutellaan Tammikuu

ViestiKirjoittaja Maila » 02.02.2018 09:32

Lohdutuksen sana sinulle


"Sillä minä kasvatan umpeen sinun haavasi ja parannan sinut saamistasi iskuista, sanoo Herra, sinut,Siion, jolla on nimenä "hyljätty", se, josta ei kukaan välitä" Jer. 30:17


Oletko, ystävä joutunut kokemaan jotakin tälläista viime aikoina? Oletko kokenut iskuja ja haavoja ystävien huoneessa, jopa sukulaisten. Niinhän Jeesuskin joutui.

Oletko kokenut kipeitä sallimuksen sauvan sauvan iskuja? Uskovainenkin joutuu niiden kohteeksi Jes. 30:32.

Jeesus välittää sinusta. Hän, joka on kaiken käynyt läpi, tuntee tuskasi. Hänellä on valta auttaa sinua antamaan anteeksi ja unohtamaan. Kiitä Vapahtajaasi!

"Tulkoon sinun lempeytesi kaikkien tietoon. Herra on lähellä." Niin - että ihmiset sanoittakin voisivat läheisyydessäsi kokea, että Herra on sinua lähellä.

Sisaruudella Viena Maria Hautaniemi


Kun minä tämän luin, herahdin itkemään. Tässä on se lohdutus, jota olen niin kauan odottanut. Olen aina kokenut olevani hyljätty, koska en kuule enkä osaa seurustella. Olen seurassa kuin seurassa hiljaa. Joskus jotain sanon. Jälkeen päin totean, olisi sekin saanut jäädä sanomatta.
Maila
 
Viestit: 286
Liittynyt: 16.01.2015 12:11

Re: Jutellaan Tammikuu

ViestiKirjoittaja Maila » 05.02.2018 19:03

Nyt on oikeastaan helmikuu.

HERRA NÄKEE SYDÄMEEN.

Voi, miten minua ilahduttaa tuo lause: Herra näkee sydämeen. Kiitos Jumalalle. Hän tietää kaiken.

Mitä siitä, mitä ihmiset ajattelevat, kun Herra tuntee, mitä sydämessä on.

Mitä siitä, vaikka ihmiset syyttävät milloin mistäkin, kun Herra tietää totuuden.

Mitä siitä, vaikka ihmiset oikaisevat juttujani, tietäen muka paremmin kuin minä omat asiani. Herra tietää nekin.

Vaikka sydän on joskus niin täynnä, eikä jaksaisi jatkaa. Saa vaipua Jeesuksen eteen ja kertoa kaiken, mitä sydämessä on. Hän jaksaa kuunnella.

Vaikka oisin langennut ja se painaa, painaa niin ja on paha olla. Paha olo jo kertoo, että Herra vetää luoksensa kertomaan ja tunnustamaan kaiken. Tämäkin on suurta armoa. Varokaamme vain sydämen kovuutta, joka ei halua nöyrtyä ja tunnustaa tilansa.

Vaikka kivut ruumiissa joka päivä kertovat, kuinka sattuu tuolta ja täältä. Herra tietää senkin. Hänellä olisi valta päästää niistä, sanoa vain Sana ja ne parantuvat. Hän katsoo niin rakkaasti ja sanoo: "Minun armossani on sinulle kyllin". Ja se kummasti tyydyttää sydämeni, koska se on Rakkaani sanoma. Kiitos rakas Jeesus armostasi, Kuinka kallis se onkaan. Maila
Maila
 
Viestit: 286
Liittynyt: 16.01.2015 12:11

Re: Jutellaan Tammikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 06.02.2018 08:29

    Kuva

Maila sisarella hyviä asioita pohdittavana. Eletään lähellä Jeesusta.
Hän meidät varjelee ja Häneen saamme luottaa jokaisessa asiassa.
Hän ei hylkää eikä jätä meitä.
Kuva
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Edellinen

Paluu Mitä mietit.

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron