Jutellaan Helmikuu

Mitä sinulle kuuluu?

Jutellaan Helmikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 06.02.2018 08:38

    Kuva

Jumalan sanan äärellä, saamme virvoitusta ja ravintoa. Sitä kun luemme/syömme tulemme ravituksi. Meillä on ihmeellinen Jumala ja Hänen armonsa meitä kohtaan on runsas. Me saamme vapaasti lukea Jumalan sanaa Raamattua. Minulle se on rakas kirja, luen sitä päivittäin. Jumalan lapsina voimme yhdessä kokoontua sanan äärelle ja tutkia sitä, ammentaa sieltä Jumalan rikkauksia elämäämme.
Tutkia sanasta aarteita ja omistaa ne omalle kohdallemme.
Kuva
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jutellaan Helmikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 13.02.2018 16:28

    Kuva
Ei ihmisten mukaista, eli siinä on suola kohdillaan. Paljon on mullistuksia käynyt hengellisellä saralla. Synti valtaa seurakuntia, enään ei kavahdeta ja ojenneta jos tiedetään synnissä elävän. Saako Jumala johtaa seurakuntaansa tänä lopunaikana? Vai onko se ihmismieli joka johtaa. Ollaan ihmiselle mieliksi. Voi kunpa Jumala saisi johtaa seurakuntaansa, asettaa palvelukseen ne ihmiset joille se palvelu tehtävä kuuluu. Nyt naiset johtaa, valitettavasti. Kurjaa on huomata miten sisaret valtaa johtopaikan seurakunnassa. Kyllä Jumalan sanassa käy selville kuka on kelvollinen mihinkin tehtävään palvelemaan. Otetaan todesta Jumalan tahto! Annetaan miesten palvella eikä sivusta heitä ohjata. Jää meille sisarillekin tehtävää ihan riittämiin. Kuva
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jutellaan Helmikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 14.02.2018 16:52

    Kuva

Sydän! Kuva Sydän tuntee kaipausta, sydän kaipaa toista lähelleen, sydän kaipaa uskovien yhteyttä. Yhdessä toinen toistamme tukien saamme kulkea täällä elontiellä. Yli kaiken varottavan varjele sydämesi, kehoittaa Jumala sanassaan. Millä minä varjelen sydämeni? Jumalan avulla sen parhaiten varjelee. Onhan Raamatussa mainittu myöskin Daavidin rukous missä hän pyytää Jumalaa tutkimaan sydämensä ja johdattamaan oikealle tielle jos on väärään menossa. Näin mekin voimme tehdä. Jumala meidän sydämemme parhaiten tuntee.

Sananl. 4:23 Yli kaiken varottavan varjele sydämesi, sillä sieltä elämä lähtee.


Ps. 139:23 Tutki minua, Jumala, ja tunne minun sydämeni, koettele minua ja tunne minun ajatukseni.
24 Ja katso: jos minun tieni on vaivaan vievä, niin johdata minut iankaikkiselle tielle.
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jutellaan Helmikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 18.02.2018 18:05

Kuva

Istun vartio paikallani, ja mietin miksi kukaan ei varoita. Mutta voi, voi,huomaan itsekin vaiti olevani, ja annan ystävieni kulkea pimeyden talutus nuorassa. Miksi olet vaiti, kysyn myös itseltäni. Ei minua kukaan kuuntele perustelen itselleni. Kyse ei nyt olekaan siitä kuunteleeko kukaan, vaan siitä varoitanko edes, vai olenko vaiti. Ei ole helppoa tuoda tätä asiaa esille, ei myöskään ole helppoa vaieta. Siksi siis, päästäkää minut vapaaksi.

Isä Jumalani kehoittaa meitä varoittamaan, ajattelematta kuunnellaanko meitä.

"Jeremia 6:16 Näin on Herra sanonut: "Astukaa teille ja katsokaa ja kysykää muinaisia polkuja, kysykää, mikä on hyvä tie, ja vaeltakaa sitä, niin te löydätte levon sieluillenne". Mutta he vastasivat: "Emme vaella". 17 Ja minä olen asettanut teille vartijat:

"Kuunnelkaa pasunan ääntä". Mutta he vastasivat: "Emme kuuntele".


Kun olen vaiti tietäessäni ystävien pimeistä harrastuksista, olen itsekin syypää heidän touhuinsa jollen tuo varoitusta asiasta. Siksipä sanon horoskoopit, joogat, reikit, hermorata hieronnat, akupunktiot jne ne ovat pimeyden lähteitä.

Voit ajatella, että sehän on vain leikkiä, kivaa harrastusta, mutta et näe, että olet tätenkin sidottuna pimeyden valtoihin ja niillä on oikeus sinun elämääsi. Ehkä hetken koit helpotusta, mutta jotain tuli tilalle. Et ole saanut täyttä terveyttä, vaan olet sidottuna edelleen. Oletko kunnossa? Onko terveytesi ihan okei?

Tahtothan vapaaksi. Minä tahdon ja täten koin, että tämä kirjoitus oli kirjoitettava. Minä kuuntelen, minä tottelen. Ja nyt olen vapaa tästä siteestä. Kukin päätätte tahoillanne, kuunteletteko, totteletteko.
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jutellaan Helmikuu

ViestiKirjoittaja Maila » 21.02.2018 08:28

Urho Muroma
Sinun Vapahtajasi rukoilee sinun puolestasi.
Hän todella rukoilee. Hän todella ajattelee sinua. Hän
mainitsee sinun nimeäsi Isän kasvojen edessä.
Sinulla on puolustaja taivaassa, joka on luvannut, ettei Hän
jätä sinua syntiin hukkumaan, niin ahtaaksi ja vaikeaksi
kuin tiesi voi joskus käydäkin.
Nosta katseesi pois itsestäsi ja katso vain Jeesukseen.
Häneltä yksin tulee sinun apusi.
Hän on ollut kaikessa kiusattuna samalla lailla kuin mekin.
Hän tuntee omasta kokemuksestaan elämän moni naisen
hädän. Hän tietää myös, että sinä ja minä olemme vain
tomua ja tuhkaa. Hän tuntee meidän voimattomuutemme,
sydämemme kylmyyden, mielemme haluttomuuden ja
kaiken muun.
Ja kuitenkin Hän rakastaa meitä. Juuri tämänlaiset heikot ja
voimattomat on Hän luvannut auttaa taivaaseen. Hänen
esirukouksensa piirittävät meitä kuin suojamuuri ja ovat
joka hetki voimana elämässämme.

Minä:
Mikä turvallisuus yllä olevasta tekstistä tuleekaan. Itse Jeesus, Jumalan Poika rukoilee puolestamme. Minä tarvitsen Hänen rukouksiaan ja varmaan sinäkin. On hyvä heittäytyä vanhana ja sairaana, tällaisenaan Hänen vahvoihin rukouksiin, tietäen Hänen puolustavan meitä Isän edessä. Kiitos rakas Jeesus.
Maila
 
Viestit: 286
Liittynyt: 16.01.2015 12:11


Paluu Mitä mietit.

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron