Jutellaan syksy

Mitä sinulle kuuluu?

Jutellaan syksy

ViestiKirjoittaja Irene » 12.09.2018 07:08

    Kuva

Syksy on aluillaan. Aloitantämän keskustelu osion, niin voidaan laitaa tännekin kirjoitusta miten vain ehdimme.
Kiirettä on ollut, ettei paljoa ole tässä osiossa kerennyt kirjoitella, mutta päivä kerrallaan.
Kuva
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jutellaan syksy

ViestiKirjoittaja Maila » 13.09.2018 18:24

Päivät ovat menneet hiljaisuudessa. Tänään kuitenkin alakerrassa alkoi sairaanhoitajan avulla tuolijumppa, verenpainemittaus ja kahvittelu Tarkoitus on joka kuukausi kokoontua siellä kerhohuoneessa. Se tuntuu mukavalta, ei tarvi niin kauhean yksin olla.
Maila
 
Viestit: 286
Liittynyt: 16.01.2015 12:11

Re: Jutellaan syksy

ViestiKirjoittaja Maila » 03.10.2018 17:07

Vanhasta muitivihostani:
Mefiboset parka oli säästetty, koska häntä ei ollut pidetty surmaamisen arvoisena. Mefiboset: ”Ottakaa vaikka kaiken, kun Herrani on tullut takaisin.” Olkoon meilläkin se mieli. Ota maailma, mutta anna minulle Jeesus.
Maila
 
Viestit: 286
Liittynyt: 16.01.2015 12:11

Re: Jutellaan syksy

ViestiKirjoittaja Irene » 02.11.2018 08:24

    Kuva

Matt 18:18. Totisesti minä sanon teille: kaikki, minkä te sidotte maan päällä, on oleva sidottu taivaassa, ja kaikki, minkä te päästätte maan päällä, on oleva päästetty taivaassa.*
19. Vielä minä sanon teille: jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii mistä asiasta tahansa, anoo sitä, he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaassa.


Tuon esille tuon Uurnas Saarnivaaran selityksen sitomisesta. Liikkeellä on oppia saatanan sitomisia ja mielenkiintoista olisi tietää kauanko saatana on sidottuna? Itse uskon tuon Saarnivaaran opetuksen olevan oikeaa. Siinä muissa jakeissa puhutaankin rikkomuksista ihmisten kesken. Täten on valta päästää ihminen synnistä, kun on ensin hänelle tehty tiettäväksi se synti. Jos ei tahdo tunnustaa ja hyljätä syntiä, on silloin syntiinsä sidottu.

18 * "Sideavain" on tehtävä ja valta käyttää Raamatussa ilmoitettua Jumalan lakia synnintuntoon ja parannukseen, syntien katuvaan tunnustamiseen ja anteeksi rukoilemiseen johtamiseksi. "Päästöavain" on tehtävä ja valta julistaa katuvalle ja armoa rukoilevalle syntien anteeksiantamus Jeesuksen nimessä ja lunastusveressä.
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jutellaan syksy

ViestiKirjoittaja Irene » 06.11.2018 09:25

    Kuva
"Jos elämäsi on nyt pimeää ja raskasta, jos yksinäisyytesi on painostavaa ja mieli haavoitettu, niin kotso kotiinpäin ja muista, että sinua odotetaan sinne. Jos synti tuo sinulle kärsimystä, jos sinä olet väsynyt itsekeskeiseen, kylmään ja epäuskoiseen sydämeesi, niin anna ajatustesi käydä ikuisiin asuntoihin. Sinua odotetaan siellä. Jos sinä olet masentunut ja väsynyt, pettynyt ja toivoton, niin muista, että sinua odotetaan taivaaseen.
Katso kohti taivasta ja ole rohkea!"
Kuva

Oli niin rohkaiseva kohta H.E.Wislöff:in kirjassa Hiljaisia hetkiä,joten lainasin sen tähän meille rohkaisuksi.Kuva
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jutellaan syksy

ViestiKirjoittaja Irene » 27.11.2018 09:03

    Kuva
Kuva
Miten tärkeää onkaan rukoilla. Aina ei tiedä vastaako Jumala pyyntöömme meidän tahtomallamme tavalla. Hän tietää mikä meille on parhaaksi, ja vastaus on sen mukainen. Olen rukoillut Jumalalta asioita, joihin Hän on vastannut pyytämälläni tavalla, mutta saanutkin huomata että olisi ollutkin parempi kun ei olisi vastattu niin kuin pyysin. Otin sen opetuksena, että vastauksen viipyessä, tai jäädessä tulematta, se olisi ollut haitaksi eikä siunaukseksi.
Lähestytään Häntä luottavaisella mielellä, Hän tietää mikä meille on hyväksi.
Kuva
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jutellaan syksy

ViestiKirjoittaja Irene » 30.11.2018 08:24

    Kuva


Tulkaamme esiin sieltä "kallion kolosta". Onko jokin murhe saanut meidät piilottelemaan Herramme edessä. Hän tahtoisi kuulla murheemme, että tulisimme esiin ja kertoisimme mikä meitä murehduttaa. Hän kehoittaa sanassaan "heittäkää kaikki murheenne hänen päällensä, sillä hän pitää teistä huolen". Jos meitä on loukattu, ja olemme jääneet niihin sanoihin kiinni, kätkeneet ne sisimpäämme, emmekä vieneet niitä Herralle tiettäväksi, me pakenemme Herran läsnäoloa. Se loukkaantuminen estää Herran läheisyyden.
Siksi olisikin hyvä kertoa kaikki Jeesukselle, ja pyytää Häntä auttamaan siinä asiassa meitä. Kyyhkyseni, joka piilet kallionkoloissa,



Kyyhkyseni, joka piilet kallionkoloissa, vuorenpengermillä anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Ottakaamme ketut kiinni, pienet ketut, jotka viinitarhoja turmelevat, sillä viinitarhamme ovat kukassa.
Rakkaani on minun, ja minä hänen-hänen, joka paimentaa liljojen keskellä.
Kunnes päivä viilenee ja varjot pakenevat, kiertele, rakkaani, kuin gaselli, kuin nuori peura tuoksuisilla vuorilla.
Laulujen laulu 2:14-17
Kuva
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02


Paluu Mitä mietit.

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron