Kevään ja kesän juttelua

Mitä sinulle kuuluu?

Re: Kevään ja kesän juttelua

ViestiKirjoittaja Irene » 22.08.2019 09:30

    Kuva

Ihana asia saada nauttia rakkaitten kanssa yhteisistä hetkistä, ja kesäisestä ilmasta. Nyt onkin ihana ilma ulkona, kävin valokuvaamassa pääskysiä ja kurkia ennenkuin lähtevät etelään. Kerääntyvät nyt laumoihin ja kohta taas menevät pois talveksi.
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Kevään ja kesän juttelua

ViestiKirjoittaja Maila » 28.08.2019 07:48

Mietin tässä: Kaktuksiakin me tarvitsemme luonteemme koulimiseksi. Niin, ei me niin hyviä ja ihania olla, :o ettei tarvita vähän sapiskaakin ja Jumala osaa sen oikein hyvin, Hän tietää mitä millekin. Kaikki on kuitenkin Hänen kädessään.
Maila
 
Viestit: 286
Liittynyt: 16.01.2015 12:11

Re: Kevään ja kesän juttelua

ViestiKirjoittaja Maila » 01.09.2019 13:42

Kun minulla oli pitkään hiljaista. Ystäväni toi minulle pari rukousliinaa ja niihin aiheet. olin vähän ihmeissäni, mitä mä mitään osaan. hän kuitenkin jätti ne minulle, osaan tai en. viikon rukoilin liinojen puolesta. Ne olivat vielä tarkoitettu uskomattomille.Mutta Jumala, joka on armosta rikas, vastasi aivan ihmeellisesti. Jumala vastaa aina oman nimensä kunniaksi ja kirkkautensa kiitokseksi. Minua ilahdutti tässä se, että minä saan olla piilossa.
Maila
 
Viestit: 286
Liittynyt: 16.01.2015 12:11

Edellinen

Paluu Mitä mietit.

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron