Oletko Jumalan Sanan kanssa samaa mieltä?

Lyhyitä kirjoituksia

Oletko Jumalan Sanan kanssa samaa mieltä?

ViestiKirjoittaja Irene » 17.10.2016 19:11

    Kuva


MINUA polttelee kysymys: Onko Jumalan Sana, Raamattu, meille enää se Jumalan antama, koskaan muuttumaton Sana, kuin se oli ennen? Vai onko sitä nyt tulkittava, käännettävä ja väännettävä sellaiseen muotoon, että se sanoo asiat niin kuin me ihmiset niistä ajattelemme? Annan pari esimerkkiä ja pyydän, että vastaat niin kuin ajattelet.
- Jos maallinen laki muutetaan niin, että se on ristiriidassa Jumalan selvän sanan kanssa, niin onko meillä lupa vääntää Raamatussa sanottu, samaa asiaa koskeva kohta, uuteen muotoon muutetun maallisen lain mukaiseksi ja toteltava sitä? Suostutko tähän?
- Raamattu sanoo yksiselitteisesti, että avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto. Ei kaksi miestä tai kaksi naista, vaan yksi mies ja yksi nainen. Jumala loi meidät joko mieheksi tai naiseksi ja asetti avioliiton miehen ja naisen väliseksi elämänpituiseksi liitoksi. Oletko Jumalan Sanan kanssa samaa mieltä? (I Moos.1:27,28)
- Toinen esimerkki: Jumalan Sana sanoo, että seurakunnan vanhin on mies. (I Tim.3, Tiit.1:5-11) Ei nainen vaan mies. Oletko sitä mieltä, että Jumala on muuttanut mielensä ja perunut sen sanan, jonka Hän Paavalin kautta on meille antanut? Ajatteletko, että meillä ihmisillä on oikeus, jopa velvollisuus, muuttaa Raamatun selvää sanaa ja ilmoitusta ja tehdä miehestä nainen? Voitko osoittaa sen Raamatun sanalla oikeaksi?
- Sanon omana mielipiteenäni, että jos me lähdemme Jumalan Sanan selvistä ohjeista ihmisten mielen mukaisiin uusiin ohjeisiin, niin me teemme sen omilla ehdoillamme ja kannamme siitä yksilöinä, yhteiskuntana ja herätysliikkeinä vastuun. Jumala vastaa vain omasta Sanastaan, ei meidän uusista ja Sanasta poikkeavista päätöksistä.Ellei meidän opetuksemme ja elämämme ole Raamatun selvän Sanan mukaista niin Jumala ei anna siunaustaan meidän elämäämme ja työmme ylle. Kuuntele mitä Jeesus sanoo:
- "Miksi te huudatte minulle Herra, Herra! ettekä tee, mitä minä sanon? Jokainen, joka tulee minun tyköni ja kuulee minun sanani ja tekee niiden mukaan - minä osoitan teille kenen kaltainen hän on. Hän on miehen kaltainen, joka huonetta rakentaessaan kaivoi syvään ja laski perustuksen kalliolle." (Luuk.6:46-49) Turha rukoilla herätystä ja menestystä, jos emme ole kuuliaisia Jumalan Sanalle.
Tottelemattomat asuvat kuivassa maassa. Raamatusta luopunut kansa vetää ylleen kirouksen eikä siunausta. ON AIKA HERÄTÄ!!
ON LUPA JAKAA NÄITÄ IKUISIA JUMALAN SANOJA!! Ole yksi heistä. Siunausta kaikille:

Jaakko Antero Romu
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Paluu Mini kirjoituksia.

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron