Minä puhkaisen lähteet erämaa taipaleellasi!

Lyhyitä kirjoituksia

Minä puhkaisen lähteet erämaa taipaleellasi!

ViestiKirjoittaja Irene » 18.02.2017 16:45

      Kuva


Sain eräs ilta ruotsissa viikko sitten tän sanoman,mutta nyt laitan tän tänne nettiin,jos jollenkin se olisi sana Isän sydänmeltä!.
---------------------------------------------------------------------------------------
Katso jokuun päivä sinun edessäsi,minä puhkaisen lähteet erämaa taipaleellasi!,viellä hetki?,vielä jonkun matkaa,ja sinun elämäsi on muuttuva,sen kaltaisuuteen johon olen sen suunnitellut?,minun sanani on ja tekee sisinmässäsi työtä,ja sinun sisäinen mailmasi muuttuu minun tahtooni ja poikani kaltaisuuteen!,sinun tulisi olla poikani kuvan kaltainen,mutta mailma rikkoi synnin kautta tuon kuvan,ja nyt luon uutta joka puhkeaa taimelle jo,etkö huomaa kuinka luonteesi ja monet sisäiset asijat on muuttuneet?,mutta viellä teen työtäni ja teen sinun otsasikin timatin kovaksi?,sillä, se tehtävä johon sinut valinnut olen,vaatii yhtä kovan otsan, kuin on uppi niskaisella suku polvellasikin!.
Sillä jos sinä seisotkin jortanin sileillä kallijoilla,niin miten käy kun joutut jortanin ranta louhikkoon?,se vaatii soturin koulutuksen,koulutuksen jonka vain minä, sinun Herrasi voin sinulle antaa!.
Minä johtatin Mooseksenkin ja Joosefin ja monta muuta,niihin olo suhteisiin,joissa timantti valmistuu?,paineessa ja kuumuutessa,siellä timantti valmistuu!,se koulu on yksinäisyyten koulu,ja siellä opitaan ja kuullaan ne asijat,jotka kuiskaan sydänmellesi?,siellä ne asijat tekevät juuret syvälle sisinpääsi?,ja siellä opit julistamaan sanani,pelkäämättä uppi niskaista kansaa!.

Jukka Taurunjärvi
9. helmikuuta kello 20:22
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Paluu Mini kirjoituksia.

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron