Corrie ten Boom

Lyhyitä kirjoituksia

Corrie ten Boom

ViestiKirjoittaja Maila » 19.10.2017 07:11

Kuva
CORRIE ten BOOM kertoo:
Tommy oli suuresta perheestä. Muistaakseni lapsia oli peräti neljätoista. Tommy kävi vajaamielisten koulua, ja minä pidin samassa koulussa raamattutunteja.
Kävin joskus Tommyn kotonakin katsomassa häntä. Kun kysyin, missä poika oli, äiti vastasi aina: "Hän on yläkerrassa huoneessaan". Tiesin, mistä löytäisin hänet -- ullakolta pienestä nurkasta, joka oli hänen "huoneensa". Siellä ei ollut mitään muuta kuin vuode ja tuoli. Tuolilla oli aina pieni kuva, joka esitti Jeesusta ristillä.
Muistan, kuinka kerran mennessäni sinne tapasin Tommyn polviltaan tuolin edestä. Hänen kasvonsa aivan loistivat ilosta. "Tommy, mistä sinä nyt noin riemuitset?" kysyin.
"Siitä, että Jeesus rakastaa minua!" hän vastasi. "Minäkin rakastan Jeesusta. Hän kuoli ristillä minun tähteni, ja nyt minun syntini on annettu anteeksi."
Tommyn äiti sanoi, että poika meni aina kotiin tultuaan suoraa päätä pikku huoneeseensa. Siellä oli hiljaista-- ainoa rauhallinen nurkkaus koko talossa. Kun perheessä on niin monta lasta, meteliä riittää.
Eräänä päivänä äiti löysi Tommyn huoneestaan pää tuoliin nojaten. Pojan kädessä oli Jeesuksen kuva. Hän ei liikahtanutkaan. Tommy oli päässyt Herran luo.
Uskon hänen kuollessaankin riemuinneen siitä, että Jeesus rakasti häntä ja oli kuollut hänen puolestaan ristillä -- ja että hän tiesi sen! Tiedätkö sinä? Jeesus rakastaa sinua aivan yhtä paljon kuin Tommya.

Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16
Maila
 
Viestit: 286
Liittynyt: 16.01.2015 12:11

Paluu Mini kirjoituksia.

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron