Mitä Jeesus on?

Lyhyitä kirjoituksia

Mitä Jeesus on?

ViestiKirjoittaja Maila » 11.11.2017 07:36

Kuva
Meillä on niin ihmeellinen Herra. Hän on kaikkea meille. Mitä me muuta tarvitsemmekaan.
Jeesus Kristus on meidän Vapahtajamme, Lunastajamme ja Veriylkämme. Ja se on valtavaa.
Eikä siinä vielä kaikki. Hän on meidän Puolustajamme. Minä tarvitsen häntä puolustajana aina kun joudun vaikeuksiin. Hän on meidän esirukoilijamme, ei varmaan kukaan tule toimeen ilman hänen esirukoustaan. Se tuo ihanaa turvallisuutta, kun tietää Jeesus rukoilee puolestamme Isän edessä. :D

Eikä siinäkään vielä kaikki, hän on meidän Lohduttajamme. Kuinka hyvältä tuntuukaan Hänen lohdutuksensa. Hän osaa sen parhaiten, kun tietää millaisissa tilanteissa olemme. Oli tässä hiljattain , kun mua taas kunnolla haukuttiin uskoni tähden niin Jeesus kuiskasi: "Te olette autuaita, kun ihmiset minun nimeni tähden puhuvat kaikkea pahaa, iloitse siis lapseni". :D

Vielä, Jeesus on meidän Välimiehemme, Sukulunastajamme. Hän on asianajajamme, hän hoitaa asioitamme kaukaa käsin, kun emme näe, mitä edessä on, mutta Hän näkee ne jo etukäteen ja hoitaa parhaaksemme. Hän on meidän taloudenhoitajamme. Kuinka usein onkaan tullut yllättävältä taholta taloudellinen apu, Kiitos armolliselle Jumalallemme. :lol:

Hän on paljon muuta. Tsemppiä kaikille Maila.
Maila
 
Viestit: 286
Liittynyt: 16.01.2015 12:11

Paluu Mini kirjoituksia.

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron