Pari kesää sitten

Lyhyitä kirjoituksia

Pari kesää sitten

ViestiKirjoittaja Maila » 12.11.2017 05:59

Kuva
Minä jäin kotiin kokouksista, kun on niin vaikea kävellä. Selkäni on mennyt niin kieroon ja lenkutan kävellessäni. Rollaattorin kanssa teen kävelylenkkejä ja sanonkin leikillisesti, että rollaattorini on minun ”mersuni”.
Raamattu on minulle rakas kirja, jota luen joka päivä säännöllisesti. Tuli hellekausi ja oli niin pitkään kuumaa. Väsyin niin kovasti, etten jaksanyt mennä kävelylenkillekään. Raamattuani luin, mutta tuntui kuin ei sekään aukene, on vain pelkkää kirjainta. Liika lämpö ja kun se kesti niin pitkään, rukouskin alkoi sammua. Onneksi kesäloma loppui ja ja eräs sisar ilmoitti tulevansa käymään. Meillä on sisaren kanssa rukouspäivä, kun hän tulee luokseni.
Oli se taas ihmeellinen hetki Herran edessä ja toisen kanssa on helpompi rukoilla. Kerroin siinä Herralle väsymykseni, velttouteni ja kaiken kelvottomuuteni. Rukoilimme monien, monien asioitten puolesta. Siinä jo innostui. Lopuksi jäimme hiljaa odottamaan, mitä Herra haluaisi puhua sydämillemme. Siinä hiljaa ollessa ja odottaessa näin Jeesuksen paimensauva kädessä. Ymmärsin, etten ole syrjään joutunut, vaan Hyvä Paimen on seurannut tilanteita. Ymmärsin tuon Jumalan rakkauden syvyyden, vaikka tunsin menneeni tavallaan piiloon, niin Hän kuitenkin oli sittenkin kanssani.
Kun kelasin taaksepäin, niin viime sunnuntaina, kun kesän jälkeen kokoonnuimme ensimmäisen kerran Jorma meni kokouksen jälkeen eteen ja toi sanoman, jossa oli Minä nostan sinut ym. Jotenkin tunsin tuon itselleni. Täytyy sanoa, meillä on ihmeellinen Herra, joka näkee ja kuulee kaiken.
Maila
Maila
 
Viestit: 286
Liittynyt: 16.01.2015 12:11

Re: Pari kesää sitten

ViestiKirjoittaja Irene » 12.11.2017 09:29

Aamen! Kuva
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02


Paluu Mini kirjoituksia.

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron