Erittäin pelottavat ajat ovat edessä

Jokainen tutkikoon/koetelkoon itse kirjoituksen sisällön.

Erittäin pelottavat ajat ovat edessä

ViestiKirjoittaja Irene » 27.01.2021 08:14

    Kuva

David Wilkersonin profetia vuodelta 2002
Erittäin pelottavat ajat ovat edessä, te luulette, että te olette kokeneet tässä maassa, tässä kaupungissa ja kansainvälisesti kaikkialla maailmassa pahimman mitä ihmiset voivat kokea, mutta minä Herra sanon teille: se mitä on koettu ei ole mitään verrattuna siihen, mitä on tulossa.
Ei kovinkaan monien päivien jälkeen te tulette kokemaan seuraavaa; työpaikoilla, metrossa, kaduilla, kaikkialla ympärillänne ihmiset tulevat lausumaan yhtä ainoata sanaa, seurauksena siitä mitä alkaa tapahtua kaikkialla maailmassa; ja tämä sana on: miksi, miksi, miksi. Mutta te, jotka tunnette minut, te jotka olette minun kansaani, teidän ei tule sanoa niin kuin nuo sanovat: miksi, miksi, miksi, vaan teidän tulee sydämenne, henkenne syvyydestä huutaa: Aamen, Tule Herra Jeesus!
Kun te alatte kuulla ympäriltänne miten ihmiset kyselevät sen tähden mitä maailmalla tapahtuu miksi, miksi, miksi niin päättäkää heti mielessänne, että te Hengen ulottuvuudessa siirrytte juosten minun syliini, minun hoiviini, sillä minun sylini on auki teitä varten ja minä pidän teidät turvallisesti käsivarsieni sisäpuolella, kunhan te ette kadota luottamustanne ja turvaavaa uskoanne minuun. Älkää siis pelätkö. Paljon, paljon, paljon on tulossa.
Koko maailma, jokainen kansakunta tulee peljästymään lähitulevaisuudessa, mutta minun kansani nousee ylös uskossa ja minä lupaan, että jos te vain luotatte minuun, niin minä tulen varjelemaan teitä siltä pahalta, siltä henkivallalta, joka on tämän maailman ruhtinas. Minä lähetän enkelini kulkemaan teidän vierellänne. Jokaista minun lastani varten on oleva ainakin yksi enkeli, joka ei hetkeksikään luovu varjelemasta hänen askeliaan. Eikä mikään ase, joka muodostetaan teitä vastaan, tule menestymään.
DAVID WILKERSON 2002
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5772
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Paluu Profetiat varoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron