Kehoituksen sana seurakunnille

Jokainen tutkikoon/koetelkoon itse kirjoituksen sisällön.

Kehoituksen sana seurakunnille

ViestiKirjoittaja Irene » 28.03.2021 08:53

Kehoituksen sana seurakunnille
maanantaina, tammikuun 16. 2012

Varustakaa itsenne Sanalla! Varustakaa itsenne Herran tuntemisella! Antakaa valonne loistaa lampunjaloistanne, sillä ei sitä ole piilotettavaksi annettu! Julistakaa joka aika, sopivalla ja sopimattomalla ajalla! Julistakaa: ”Herra on lähellä niitä, joilla on särjetty sydän! Herran päivä on lähellä tuloaan! Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle! Huutavan ääni kuuluu erämaassa, valmistakaa Herralle tie!”

Te minun omani, palvelkaa minun eksyneitä lampaitani, minun voimassani, niin minä annan ihmetekoja teidän keskuuteenne. Parantakaa minun rampani, minun sairaani! Itseäni varten minä olen teidät erottanut, palvelkaa minua, vyöttäytykää minua varten!

Voimistukaa, katsokaa minuun, sillä minun katseeni on täynnä rakkautta teitä kohtaan! Välittäkää sitä rakkautta! Mutta totuudessa olkaa lujat ja uskolliset. Sanan kuuliaisuudessa olkaa ankarat! Sillä minä, Herra, olen Pyhä, enkä salli nimeäni pilkattavan! Minä olen mustasukkainen omistani, minä en halua puolitien kulkijoita. Minä haluan omieni huomion! Minä haluan heidän kuuliaisuutensa ja heidän aikansa! Sillä rakkaudellani minä tahtoisin heitä siunata, salaisuuteni heille kertoa, mutta heillä ei ole minulle aikaa!

He ovat kääntyneet minusta pois! He puhuvat minulle joskus, mutta eivät koskaan malta pysähtyä kuuntelemaan minua, sillä maailman huolet painavat heitä raskaasti. He eivät ymmärrä, että minä olen enemmän kuin maailman huolet! Minä olen kaikkivaltias Herra, ja minun silmäni vuotavat kyyneleitä minun omieni tähden.

Tulevina päivinä minä nostan omiani sieltä täältä, mistä vain heitä löydän. He saavat palvella minua viimeisen sadonkorjuun päivinä, jolloin monet ovat saava päiväpalkan vain hetken työstä, sillä minä olen hyvä, sanoo Herra. Peskää vaatteenne Karitsan veressä, puhdistautukaa hääjuhlaa varten, sillä aika on pian!

Pukeutukaa voimaani, juokaa Pyhää Henkeä ja ravitkaa itsenne Sanallani! Älkää välittäkö ihmisten pilkasta, älkää heitä pelätkö, jotka voivat tappaa ruumiin, mutta eivät sieluanne! Pelätkää minua, Herraa, jolla on ikuisen elämän avaimet käsissäni! Älkää luottako ihmisten apuun, älkää turvatko Egyptiin, sillä aika on paha. Turvatkaa kaikessa yksin minuun, jotta siunauksen perisitte.

Älkää luottako ihmisviisauteen, älkää tukeutuko ihmisen ymmärrykseen, etsikää kaikkeen vastaukset Sanastani ja olkaa kuuliaiset, niin kuin lasten tulee olla. Tarkastakaa kaikki kuulemanne ja oppimanne Sanan auktoriteetilla! Ottakaa omaksenne se, mikä hyvää on, hylätkää se, mikä pahaa.

1. Kor. 3:19 Sillä tämän maailman viisaus on hullutus Jumalan silmissä. Sillä kirjoitettu on: Hän vangitsee viisaat heidän viekkauteensa”

Ef. 5:6 Älköön kukaan pettäkö teitä tyhjillä puheilla, sillä semmoisten tähden kohtaa Jumalan viha tottelemattomuuden lapsia;

1. Joh. 4:1 Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.

Ef 15:15-16 Katsokaa siis tarkoin, kuinka vaellatte: ei niinkuin tyhmät, vaan niinkuin viisaat, ja ottakaa vaari oikeasta hetkestä, sillä aika on paha.

Minä olen Herra, minä olen elävän veden lähde! Minä olen teidän janonne sammuttaja, omasta kädestäni minä teitä juotan! Tehtää parannus, ja etsikää rakkautta minulta! Älkää enää katsoko taaksenne, sillä se, joka laskee kätensä auraan ja katsoo taakseen, ei ole sovelias Jumalan valtakuntaan. (Luuk. 9:62) Älkää etsikö maailmasta, vaan pyytäkää kaikkea minulta, minä annan teille kaiken mitä te tarvitsette! Minä olen teidän Herranne, Israelin Pyhä!

1.Joh. 5:3 Sillä rakkaus Jumalaan on se, että pidämme hänen käskynsä. Ja hänen käskynsä eivät ole raskaat.

Kunnia ja ylistys Herralle Jeesukselle Kristukselle.

Olkaa lohdutetut Herrassa, olkaa rohkeat, sillä teidän vapautuksenne hetki on lähellä!

Snl. 4:18 Mutta vanhurskasten polku on kuin aamurusko, joka kirkastuu kirkastumistaan sydänpäivään saakka.


Aamen.
Seppo ?
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5772
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Paluu Profetiat varoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron