NÄKY TODELLISESTA JA VÄÄRÄSTÄ HERÄTYKSESTÄ

Jokainen tutkikoon/koetelkoon itse kirjoituksen sisällön.

NÄKY TODELLISESTA JA VÄÄRÄSTÄ HERÄTYKSESTÄ

ViestiKirjoittaja Irene » 07.12.2014 10:17

    Kuva

NÄKY TODELLISESTA JA VÄÄRÄSTÄ HERÄTYKSESTÄ

kirjoittanut ja saanut: Patrick Ersig

Tässä on näkyni Jumalalta, jonka sain koskien todellistaja väärää herätystä. Tämä näky tapahtui 4 maaliskuutavuonna 2006.
NÄKY = Kaikki oli mustaa (pimeätä) ja minä näin erään henkilönkävelemässä lähellä paritaloa. Hän ei kävellyt nopeasti,vaan kevyeen tahtiin. Hänen kävelynsä oli tarkoituksenmukaista..Tämä henkilö käveli suoraan, varmasti - vahvasti, ryhdikkäästi,kuten vallankumouksellinen - soturi - valo pimeydessä. Sitten näin muitakin ihmisiä ja tämän jälkeen heitä näkyi lisääkauempana. He olivat kirkkaita ja loistivat kaiken sen pimeydenkeskellä, joka oli heidän ympärillään. Kaikki kävelivät samaatietä - vakavina, tosissaan ja Herra puhui ja sanoi, "Nämä ovat Minun jäännökseni, jotka kävelevät pyhyydessä ja vanhurskaudessa, kuuliaisuudessa, murtuneisuudessa ja täydellisessä alamaisuudessa MINUN TAHDOLLENI - katso,mitä minä tulen tekemään Patrick." Sitten näin yksittäisiä henkilöitä, jotka tulivat yhteen pieniinryhmiin, joissa oli kaksi tai kolme ensin yhdessä ja sitten heitätuli lisää, ja nämä ryhmät kasvoivat viiteen ja sitten kymmeneenja näin valo lisääntyi suuresti.
Se oli erittäin kaunista, kuten auringonlasku vuorilla ja auringonnousu merellä, tai ruusu täydessä loistossaan.

Mitä näin seuraavaksi, sai minut purskahtamaan kyyneliin ja nyyhkyttämään aina siihen pisteeseen asti, etten enää voinut jatkaa sen kuvaamista, mitä näin. Vaimoni jatkoi kyselyään, Mitä?! mitä se on? Mitä sinä näet?!" Jonkun minuutin kuluttua pystyin taas kontroloimaan nyyhkytykseni voidakseni kertoa, mitä olin näkemässä. Kun Herra veti lähemmäksi tätä Hänen jäännöstään näihin pieniin ryhmiin, niin Jumalan voima tuli alas - kuten Apostoolien teoissa - rammat kävelivät, sokeat näkivät, kuurot kuulivat (kirjaimellisesti ja kuvainnollisesti) ja vaino oli tämän Herran tulen polttoaineena. Tämä lopun ajan PYHÄ ja VANHURSKAS jäännös totisia vakavia sotureita ja vallankumouksellisia kävelivät syvään pimeyden Amerikassa ja sen maan penseisiin luopioseurakuntiin apostoolisessa kirkkaudessa ja voimassa, jota ei oltu ennen nähty, paitsi Apostoolien teoissa – julistaakseen todellista Evankeliumia Jeesuksesta Kristuksesta - sekä parannuksen teosta, pyhyydestä ja vapaudesta synnin kahleista.
Herra puhui ja sanoi, "Tämä on herätys, jota Minä tuon ja se alkaa yksittäisistä henkilöistä, jotka ovat kutsutut ulos henkilökohtaiseen herätykseen ja kävelevät suorana, varmana - pystyssä, vahvoina - vakavina ja tosissaan, kuten vallankumoukselliset soturit, valona pimeydessä. Minun jäännökseni kulkee pyhyydessä, vanhurskaudessa, kuuliaisuudessa, murtuneisuudessa ja täydellisessä alamaisuudessa MINUN TAHDOLLENI ja Minä vedän heidät yhteen."

Tämä jälkeen näky vaihtui. Nyt näin jotakin sellaista, joka näytti olevan kuin hitaasti syttyvä elokuva tai video, jossa on huono (köyhä) valaistus.Näin pienen pätkän ihmisistä, jotka tanssivat ja tärisivät. Näin ihmisiä, jotka kaatuivat maahan, huusivat, hyppivät ja lauloivat. Siellä oli suuret kansanjoukot, päinvastoin kuin edellisessä oli vain jokunen ihminen ja monia, monia tuli lisää suurina ryhminä, jotka täyttivät suuret auditoriumit ja stadionit, päinvastoinkuin aikaisemmassa oli pienet ihmisrymät, joita vedettiin yhteen. Jopa joitakin valoja, jotka olivat ensimmisessä näyssäni vedettiin tähän näkyni osaan. Näin tanssia, taputusta,ravistelua, huutamista, kovaa väkevää tunteellisuutta ja sensationalismia. Sielullista ja lihallista henkeä, jotka julistivat olevansa Pyhästä Hengestä. Suuria ihmeitä runsaasti - ihmeitä ja merkkejä. Ihmiset julistivat, "Tämä on herätys, jota me olemme odottaneet ja rukoilleet!! Tämä on herätys, josta olemme kuulleet profetioita!!!! - Tämä on Pyhän Hengen vuodatus – suuri Jumalan liikehdintä!" Mutta Herra puhui ja sanoi, "Patrick tämä ei ole Minusta -tämä on Saatanasta - tämä on väärennös!! Ja monet tulevat vedetyksi harhaan ja petkutetuiksi erittäin viekkaalla vihollisen eksytyksellä!"

Sitten näky taaskin vaihtui. Nyt näin nämä molemmat näyt vierekkäin - kuten suurella kankaalla, näin puhuen. Ne molemmat kasvoivat suuresti tasavertaista tahtia - kun totuus kasvoi voimassa, niin väärä myöskin kasvoi suurina numeroina ja kun totuus kasvoi suurina numeroina, niin väärä kasvoi ihmeissä ja merkeissä. Herra puhui ja sanoi, "Tämä ei ole näky tulevaisuudesta,vaan tämä on jo alkanut ja tulee kasvamaan, mitä pidemmälle päivät kuluvat. Minä olen nyt tekemässä tätä ja vihollinen tulee tätä vastaan juuri tällä hetkellä." Johtopäätös : Herra on tuomassa lopun ajan herätyksen, joka on sellainen, jota emme ole koskaan aikaisemmin nähneet ja se alkaa sinusta. Herra on kutsumassa sinua erottautumaan pyhyyteen ja vanhurskauteen Herrassa, sekä kulkemaan kuuliaisena ja täydellisesti alamaisuudessa Hänen tahdolleen, vapaa synnistä, olemaan täydellinen, kuten sinun Isäsi taivaassa on täydellinen, kuollut lihallesi ja elossa KRISTUKSESSA. Kävelemään selvästi ja vakavasti, sekä totuudellisesti Herran edessä, kunnioituksessa ja pyhässä Herran pelossa. Jos sinä katsot ja odotat jotakin suurta korporatiivista, emotionaalista vuodatusta ja ihmeitä sekä merkkjä, niin sinä tulet menettämään tulevan herätyksen. Herätys alkaa sinusta. Hae Herraa ja painaudu Häntä lähelle jokainen päivä. Salli Jeesuksen Veren ja Armon murtaa sinun lihasi siteet ja saada aikaiseksi Pyhää ja Vanhurskasta elämää elämässäsi. Pyydä Herraa näyttämään sinulle, mikä sinun elämässäsi pidättää sinua siitä, joka on täydellistä -oli kyse sitten miten pienestä tai kuinka kivuliaasta asiasta tahansa; pyydä Herraa paljastamaan kaikki se, mikä pidättää sinua tulemasta Häntä lähelle ja tuomaan Hänen Kirkkauteensa ja Hänen valtakuntaansa ja tarkasti luovu kaikesta siitä, mitä Hän sinulle näyttää. Elä elämääsi, kuten elävä uhri - elävä juomauhri, joka on vuodatettu Herran eteen Hänen kirkkaudekseen ja kunniakseen.

On olemassa monia asioita, jotka ovat kultturellisia, sosiaalisiaja uskonnollisa, jotka pitävät meidät erossa Jumalasta ja kävelemästä Hänen Hengessään. Rukoile Jumalaa tuomaan nämä asiat valoon ja iske ne kuoliaaksi oli sitten kysymys kuinka vaikesta asiasta tahansa. Jos sinä et ymmärrä, että Herran herätys alkaa sinusta, niin sinä tulet menettämään sen! Herra kutsuu sinua tänä päivänä, tekemään parannusta sinun penseydestäsi ja välinpitämättömästä asenteestasi syntiä kohtaan elämässäsi ja näkemään ne, jotka hukkuvat helvettiin jokainen päivä ympärilläsi! Herra kutsuu sinua tänään sallimaan Jeesuksen Veren ja Jumalan Armon saada aikaan pyhyyden ja vanhurskauden virrat elämässäsi, että sinä voisit olla suola hukkuvalle maailmalle ja valo pimeydessä, joka on voittamassa. Mitä sinä aiot tehdä? Herra on kutsumassa sinua juuri nyt tekemään oman päätöksesi rakastaa Häntä koko sydämestäsi, mielestäsi, sielustasi ja voimastasi, ottamaan ristisi, kuolemaan itsellesi ja seuraamaan HÄNTÄ - hylkäämään KAIKKI ja lähtemään Hänen peräänsä kaikesta mitä sinä olet ja mitä sinulla on. Tule ulos ja erottaudu pyhyyteen ja vanhurskaaseen kuuliaisuuteen Jumalassa!

VAROITUS - ÄLÄ anna viedä itseäsi harhaan aistilliseen ja emotionaaliseen väärennökseen, joka on jo täällä, ja joka tulee vieläkin kasvamaan, joita nämä ihmiset ja seurakunnat kutsuvat "herätykseksi!" TÄMÄ ON VIHOLLISEN VALHE. Kun kuulet "herätyksestä", joka on alkanut lähimmässä kaupungissa tai seuraavassa osavaltiossa, tai jopa sinun omassa kaupungissasi - pyydän sinua muistamaan tämän varoituksen. Siellä tulee olemaan paljon laulamista, tanssimista sekä huutamista ja moni asia tulee kuulostamaan siltä, kuin se olisi todellista. Tulee olemaan suuri emotionaalinen kasvu, joka aiheuttaa sen, että ihmiset kaatuvat, hyppivät sekä huutavat, itkevät ja nyyhkyttävät, mutta tämä ei ole Jumalasta. Monet tulevat itkemään ilosta, "Rauha, rauha." Mutta Jumalan Palvelijoilla tulee olemaan erottamisen kyky ylitse minkään lahjan, halukkuus kuolla, ennemmin kuin valehdella – huolimatta ihmeitten ja merkkien kasvusta, joka on väärä liikehdintä "seurakunnissa." Jos "herätys", jossa olet mukana, ei ole vakava, kunnioittava, pyhä, vanhurskas, rakkaudellinen ja jossa ei ole mukana kunnioittavaa Herran pelkoa, jos ei näitä ole, NIIN JUOKSE HENKESI EDESTÄ, ja varoita kaikkia niitä, joita tunnet. Nämä ovat henkiä, suuria ja erittäin voimakkaita - lähde heti ulos rakkennuksesta ja älä anna vetää itseäsi vääriin ihmeisiin ja merkkeihin. Pyydän, minä suorastaan rukoilen sinua muistamaan tämän, sinä tulet tietämään, että tulee olemaan monia, jotka vedetään harhaan ja jopa (jos mahdollista) vedetään pois oikeasta herätyksestä väärään, mutta minä myöskin tiedät, että tulee olemaan joitakin, jotka lukevat tämän varoituksen ja muistavat sen ja säästyvät. Totuudellisen herätyksen armeija tulee näytämään kuin pieneltä vallankumoukselliselta porukalta tai Erikoisjoukoilta, joilla on lopun aikoina täydellinen missio (tehtävä) ja Saatanan väärennös muistuttaa taas villeiltä intiaaneilta tai heimotansseilta, jotka huutavat sotahuutoja.

Todellinen herätyksen armeija tulee hyökkäämään vihollista ja sen linnakkeita vastaan - heidän missionsa ovat ihmisten sielut Pyhän Hengen voimassa - he haluavat sitä, että ihmiset pääsevät vapaaksi kaikista synnin kahleista ristin sanoman kautta ja he tulevat näkemään, miten nämä synnin kahleet putoavat. Saatanan väärennös taas menee synnin metodeihin – he haluavat yrittää laillistaa moraalittomuuden ja saada lakeja näin muutetuksi, joka on tulosta pakoitetusta moraalittomuudesta ja pelastumattomuudesta. Jumalan armeija hakee pelastaakseen hukkuvat sielut kaduiltaja kujilta - Saatanan armeija yrittää muuttaa lait, mutta ne eivät pelasta ketään. "Kuka tahansa rakastaa elämää, tulee menettämään sen. Kuka tahansa menettää hänen oman elämänsä MINUN tähteni, löytää sen." Saatana, huomaatko sinä! Jumala on valmistamassa herätyksen armeijaa, joka tulee repimään alas kaikki sinun valtakuntasi linnakkeet ja Jeesus on valmistamassa morsianta Hänelle Itselleen, joka on tahraton ja puhdas.
Jumala kutsuu sinua tekemään päätöksesi juuri nyt -MITÄ SINÄ AIOT SEN KANSSA TEHDÄ?


Lähde: http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/ ... atysta.htm
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Paluu Profetiat varoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron