Nämä sanat ovat vakaat ja todet

Jokainen tutkikoon/koetelkoon itse kirjoituksen sisällön.

Nämä sanat ovat vakaat ja todet

ViestiKirjoittaja Irene » 05.03.2015 16:46

    Kuva

Profetia:
Nämä sanat ovat vakaat ja todet, sanoo Herra sinun Jumalasi. Kuulkaa minua, te minun kansani.
Olenko minä ihminen vai Jumala? Te kunnioitatte minua, niinkuin ihmistä kunnioitetaan.
Missä on minun pelkoni/kunnioituksen? Te puhutte pahaa toinen toisistanne.
Te sorratte ja laiminlyötte toinen toistanne. Te valehtelette, varastatte, ja käyttäydytte sopimattomasti.
Te kannatte katkeruuttanne sydämissänne. Te pidätte halpana minun Sanani.
Miten minun pitäisi teitä tuomita? Eikö se riitä, että te ihmiset väsytätte, kun te vielä minutkin itseenne väsytätte?

Oletteko unohtaneet, että vaikka minä olen armollinen Jumala, minä olen myös kiivas Jumala, ja minä valvon Sanaani toteuttaakseni sen?
Sanassani minä annoin lupauksen vaimon siemenestä, Pojastani Jeesuksesta Kristuksesta.
Minä lähetin Hänet ihmiseksi maan päälle, vain koska minä rakastan teitä, enkä tahdo, että yksikään teistä hukkuisi.
Hän oli uskollinen kuolemaan asti, ja minä pyydän:kuulkaa Häntä!
Hän on tullut teille iankaikkisen elämän aikaansaajaksi, jos vain olette Hänelle kuuliaiset.
Hän on tie minun luokseni, ja Hän on myös ovi tälle tielle. Hän on elämä, ja Hänessä tekin löydätte elämän.

Antakaa siis minun Sanani tutkia itseänne, ja tehkää parannus itsekukin synneistänne.
Olkaa raittiit ja valvokaa! Totisesti minä tulen pian. Aamen tule Herra Jeesus.
Veli
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Paluu Profetiat varoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron