Näky tulevasta eksytyksestä

Jokainen tutkikoon/koetelkoon itse kirjoituksen sisällön.

Näky tulevasta eksytyksestä

ViestiKirjoittaja Irene » 10.09.2015 15:58

    Kuva

Näky tulevasta eksytyksestä

heinäkuu 21, 2011 Tekijä Hannu

Alla on katkelma profetiasta, jonka antoi vuonna 1965 Stanley Frodsham, Hengellä täyttynyt sananjulistaja ja kirjailija. Hän on kirjoittanut tunnetun teoksen ”Smith Wigglesworth, uskon apostoli”. Profetian on suomentanut Reija Becks.

”… Älkää ihailko ihmisiä. Sillä monet, jotka saavat väkevän voitelun, mitä seuraavat ihmeet ja merkit, nostetaan korkealle, ja he putoavat tien oheen. En tee tätä mielelläni; olen varustanut heidät siihen, että he kestäisivät. Kutsun monia tähän palvelutehtävään ja varustan heidät, mutta muistakaa, että monet lankeavat. He ovat kuin kirkkaita valoja, ja ihmiset iloitsevat heistä. Mutta viettelevät henget saavat heidät valtaansa, ja he johtavat monet kansastani harhaan.

Kuunnelkaa tarkasti näitä asioita, sillä viimeisinä aikoina tulee vietteleviä henkiä, jotka kääntävät monia voidelluistani pois. Monet lankeavat erilaisten himojen takia ja koska synti rehottaa. Mutta jos etsitte minua uutterasti, panen Henkeni teihin. Kun joku kääntyy oikealle tai vasemmalle, te ette käänny heidän kanssaan vaan pidätte katseenne täysin Herrassa. Tulevat päivät ovat erittäin vaarallisia, vaikeita ja pimeitä, mutta moniin kaupunkeihin tulee minun Henkeni mahtava vuodatus. Kansaani täytyy varoittaa uutterasti näistä edessä olevista päivistä. Monet poikkeavat seuraamaan vietteleviä henkiä. Monet viettelevät jo minun kansaani. Ne, jotka tekevät vanhurskauden, ovat vanhurskaita. Monet peittelevät syntejään teologisilla sanoilla. Mutta varoitan teitä viettelevistä hengistä, jotka opettavat kansaani pahaan.

Monet tulevat mukanaan vietteleviä henkiä ja tarjoavat hekumallisia houkutuksia. Tulette huomaamaan, että sen jälkeen kun olen pitänyt jälleen huolta kansastani, tiestä tulee yhä kapeampi ja kapeampi ja harvempi kulkee sitä tietä. Mutta älkää antako eksyttää itseänne, vanhurskauden tiet ovat minun teitäni. Sillä vaikka Saatana tulee valon enkelinä, älkää kuunnelko häntä, sillä ne, jotka tekevät ihmeitä, mutta eivät puhu vanhurskautta, eivät ole minusta. Varoitan teitä vahvasti, että aion tuomita taloni ja seurakunnassani ei ole tahraa eikä ryppyä, kun tulen. Haluan avata silmänne, niin että saatte hengellistä ymmärrystä, jottei teitä eksytetä, vaan saatte vaeltaa edessäni vilpittömin sydämin, rakastaen vanhurskautta ja vihaten pahoja teitä. Katsokaa minuun, niin autan teitä havaitsemaan Hengen silmin ne ihmissilmille näkymättömät, jotka vaanivat pimeydessä. Antakaa minun johdattaa teitä näin, niin että voitte havaita pimeyden voimat ja taistella niitä vastaan. Se ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, sillä jos taistelette siten, ette saa aikaan mitään. Mutta jos annatte minun olla johdossa ja taistella pimeyden voimia vastaan, ne voitetaan ja kansani saa vapauden.

Kehotan teitä tutkimaan ahkerasti Kirjoituksia näistä lopun ajoista. Sillä ne asiat, joista on kirjoitettu, tapahtuvat todella. Kansani pariin tulee kasvavassa määrin eksyttäjiä, jotka tuovat julki totuutta ja saavat ihmisten suosion. Koska ihmiset tutkivat kirjoituksia ja sanovat: ’Se, mitä nämä puhuvat, on totta.’ Sitten, kun eksyttäjät ovat voittaneet ihmisten sydämen puolelleen, sitten ja vasta sitten Saatana tunkeutuu kansaani. Varo viettelijöitä.

Älkää eksykö. Sillä pettäjä työskentelee ensiksi voittaakseen monien sydämet puolelleen ja esittää vasta sitten salakavalat oppinsa. Ette osaa arvioida, ketkä ovat minusta ja ketkä eivät, kun he aloittavat julistamisen. Mutta etsikää minua jatkuvasti, ja sitten kun nämä opit tuodaan esiin, saatte sydämeenne todistuksen, etteivät ne ole minusta. Älkää pelätkö, sillä olen varoittanut teitä. Monet joutuvat harhaan. Mutta jos vaellatte pyhyydessä ja vilpittömyydessä Herran edessä, silmänne avautuvat ja Herra suojelee teitä. Jos jatkuvasti katsotte Herraan, tiedätte, milloin oppi muuttuu, eikä se vie teitä mukaansa. Jos sydämenne on vilpitön, suojelen teitä, ja jos jatkuvasti katsotte minuun, puolustan teitä.

Vanhurskauden lähettilään täytyy olla tällainen: hänen elämänsä pitää käydä yksiin Sanan kanssa ja hänen huulensa puhua sitä, mikä on kokonaan totta, eikä se saa olla mitään sekoitusta. Kun sekoitus ilmaantuu, silloin tiedätte, ettei puhuja ole vanhurskauden lähettiläs. Pettäjät puhuvat ensin totuutta, sitten vääryyttä peittääkseen omat syntinsä, joita he rakastavat. Siksi kehotan ja käsken teitä tutkimaan Kirjoituksia, jotka käsittelevät vietteleviä henkiä, sillä tämä on lopun aikojen yksi suurista vaaroista.

Haluan, että olette lujasti juurtuneita minun sanaani eikä julistajiin, ihmisiin, niin ettei teitä harhauteta kuten niin monet harhautetaan. Pitäkää vaari itsestänne, älkääkä seuratko vietteleviä henkiä, joita jo ilmaantuu. Kysykää uutterasti minulta, kun kuulette jotain, mitä ette ole nähneet sanassani, älkääkä ihailko ihmisiä, julistajapersoonia – sillä juuri tällä keinolla Saatana tuhoaa monia minun kansastani.”
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Paluu Profetiat varoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron