YSTÄVÄNPÄIVÄN SYDÄMET

Efe 5:10 ja tutkikaa, mikä on otollista Herralle;
11 Älköönkä teillä olko mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin, vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä.

YSTÄVÄNPÄIVÄN SYDÄMET

ViestiKirjoittaja Irene » 14.02.2015 16:03

    Kuva

Tricia Tillin
YSTÄVÄNPÄIVÄN SYDÄMET

Helmikuun 14. päivänä on ystävänpäivä eli Pyhän Valentinuksen päivä. Se on tietenkin erinomainen keksintö kaupallisesti samoin kuin joulu ja pääsiäinenkin ovat nykyään ensisijaisesti kaupallisia juhlapäiviä. Olen varma siitä, että suurin osa kristityistä jättää tämän juhlapäivän huomiotta.

Tässä on kuitenkin jotain opittavaa emmekä saisi unohtaa, että ne voimat, jotka vuosisatoja sitten keksivät Pyhän Valentinuksen päivän ja käyttivät sitä, eivät ole kadonneet mihinkään kulisseihin. Itse asiassa niiden tarkoitusperät ovat tulossa näyttämölle enemmän kuin koskaan. Vaikka me kristittyinä emme tunnekaan vetovoimaa näihin pakanallisiin juhliin, maailman ihmisiä ollaan koko ajan ohjaamassa ajatustapaan, joka johtaa vääjäämättä lopun ajan saatanan palvontaan. Pyhä Valentinus on osa tuota aivopesua, jota nykyään käytetään. Meidän tulisi ymmärtää, että symbolien ja kertomusten avulla opettaminen on hyvin tärkeää illuminaateille, jotka uskovat voivansa saada koko maailman palvomaan Luciferia jumalanaan.

Myrkyn leviäminen on hämmästyttävää—me näemme jälkiä siitä kaikkialla. Uuden aikakauden liike opettaa, että korkein jumala, Lähde, Absoluuttinen, on "aurinkologos" ja hänen mystisen sydämensä manifestaatio on konkreettinen aurinko. Hän on siis auringonjumala. Uuden aikakauden kannattajien mukaan ihmiskunta käsittää nyt vasta alempia jumalia ja "vain sitä mukaa kuin ihmiskunnan näkökulma kehittyy ja avartuu, se pystyy käsittämään kaiken yläpuolella olevan Jumalan, RAKKAUDEN JUMALAN, auringonjumalan, aurinkojärjestelmämme Logoksen". (The Initiation of the World, Vera Stanley Alder 1986, s.2)

Tämä rakkauden jumala on personoitunut ja manifestoitunut meille maan päällä eläville Maitreyana, Maailman Opettajana, Uuden Aikakauden Kristuksena, joka on tuleva varjotakseen koko ihmiskunnan jumalallisella hyvällä tahdollaan.

!960-luvulla alkanut hippie-kultti perustui periaatteelle "rakkaus pystyy parantamaan maan" ja opetus "vapaasta rakkaudesta", joka syntyi sen liepeillä, johti länsimaisen moraalikäsityksen muuttumiseen ja lopulta kaikkiin vapaiden sukupuolisuhteiden mukanaan tuomiin pahuuksiin, AIDSiin, aviottomiin lapsiin ja vanhempiin ja perverssiyteen, joka on tänään nähtävissä. Tuota aikakautta kuvastaa Beatlesien kappale "Rakkautta vain" (All you need is love). IKävä kyllä he ovat väärässä!

Myös esoteeristen uskontojen kannattajat käsittävät mystisen rakkauden avaimena sekä ykseyteen että jumaluuteen ja sisäisen ihmisen vapauttamiseen—kehityksenä kohti jumaluuden toteutumista itsessä.

Buddhalaiselle kuvaa sydänsymboli Buddhan itsensä olennaisinta luontoa, elämän keskusta ja hindulaiselle se edustaa Brahmaa, Kaikkeutta. Liekehtivä sydän on suosittu katolinen symboli ja sen on tarkoitus symboloida omistautumista—erityisesti Marialle, jonka sydämen läpi kävi miekka hänen surressaan ristin tapahtumia. Marian oma symboli on sydän miekan lävistämä sydän. Liekehtivä sydän ei kuitenkaan ole kristillinen symboli, vaan Luciferin metafoora, sillä Lucifer on liekehtivän auringon jumalakoko maailmankaikkeuden sydän keskiajan ajattelussa.

Jo tässä vaiheessa pitäisi olla selvää, että Pyhällä Valentinuksella—vaikka hän todella olisi ollut olemassa—ei ole kerta kaikkiaan mitään tekemistä sen juhlan kanssa, jota "hänen" päivänään vietetään. Juhlan alkuperä ulottuua aina Babyloniaan ja heidän Baalin palvontaansa, mutta roomalaiseen järjestelmään se tuli Lupercaliana—eräänä heidän kalenterinsa tärkeimmistä tapahtumista. Tätä helmikuun puolessa välissä vietetty juhla oli muinainen hedelmällisyysrituaali, jota juhlittiin Faunuksen—eli PANIN kunniaksi. Kaikille meille on tuttu tuo olento, joka on puolittain ihminen ja puolittain vuohi, jolla on pilli, koska suuurimmalle osalle maailmaa hän on tuttu kuva paholaisesta itsestään.

Kuvaukset Lupercalia-juhlasta vaihtelevat, mutta varmaa on, että ritaalinen seksuaalisuus oli niinkuin aina, sen taustalla oleva voima ja motivaatio—sillä kaiken väärän uskonnon lopullisena tarkoituksena on saada aikaan yhteys ihmiskunnan ja sen jumalan välille, jotta hän voisi hedelmöittää ihmisen ikiaikaisella viisaudellaan, jotta voisi syntyä maailaman Uusi Aikakausi.

Eräs mielenkiintoinen maininta koskien Lupercaliajuhlaa on, että uhrattujen vuohien verellä ja maidolla voidellut alastomat nuoret miehet "purskahtivat sitten nauramaan". (Larousse Encyclopedia of Mythology, vuoden 1964 laitos, ss. 220, 221). Näyttää siltä, ettei mikään muutu!

Torontoilmiö saa aikaan naurua ja lisäksi sen sanotaan saavan aikaa syvällisiä ilon ja omistautumisen tunteita. Tämä suosittu uusi uskonto on sydämen uskontoa—sillä ennen uskottiin, että pää symboloi ihmisen tietoa ja sydän hengellistä viisautta, joka ons aatu yliluonnollista tietä saadusta ilmoituksesta.

Nämä uudet papit ovat itse asiassa kehottamassa "Pyhä'n Sydämen palvontaan". Torontoilmiössä on oleeellisena piirteenä RAKKAUS—rakkaus ihmistä ja Jumalaa kohtaan, joka lopulta saa aikaan sovituksen kansakuntien välille, pyyhkii pois synnin ja palauttaa maan ennalleen eedeniläiseen täydellisyyteensä. Tämä sanoma Torontilmiön kannattajilta esittää profetian uudenlaisesta ajattelusta: "Tämä uskomaton san välittää niin paljon Jumalan intohimoista rakkautta ja tahtoa kansaansa ja huonettaan kohtaan. Kaikista maailman kansoista Hän haluaa juuri meidän ymmärtävän Hänen sydäntään, niin ettei sitä enää esitettäisi vääränlaisena".

Tämän sanan mukaan Jumala valittaa sitä, että pettäjät saarnastuoleissaan esittävät Jumalan väärin Tuomarina, joka vaatii pesäeroa synnistä ja syntiistä. Tuossa sanassa sanotaan, että tämä Jumalan esitääminen vääränlaisena on "kuolettavampaa kuin nuo näkyvät synnit, joihin liha syyllistyy—jopa vaarallisempaa kuin aviorikos".

Oi seurakunta...nämä asiat—filosofia, väärät ajatukset minusta—ovat maksaneet useampia elämiä kuin mikään muu...Tiedätkö miten monta vuotta olen seurannut sivusta ja kuunnellut näitä asioita saarnattavan saarnastuoleistani ja puhuttavan pyhäköissäni? Minä sanon teille, jo riittää! Olen saanut tarpeekseni. Eksyttäjien tilanne kääntyy päinvastaiseksi ja heidät heitetään ulos minun huoneestani. Minä nousen kostoon, sillä kiivaus minun huoneeni puolesta on kuluttanut minut näinä päivinä. Ja miten käännetään tilanne päinvastaiseksi? Ja miten minä heitän ulos nuo eksyttäjät? Teen sen julistamalla totuuden—sekä kansani sydämille ja niiden puhemiesteni kautta, jotka ymmärtävtä totuuden. Jumala rakstaa teitä. Jumala rakastaa teitä. Jumala rakastaa teitä...Hän tulee rakastaakseen, ei tuomitakseen. Oi, minä lähestyn morsiantani näinä päivinä ja vakuutan hänelle rakkauttani...Odota näitä tulevia päiviä—sillä seurakunnan kokoomus tulee muuttumaan. Jotkut, jotka ovat kutsuneet itseään kristityiksi, irrottautuvat kieltäytyessään hyväksymästä rakkauttani...
Laula siis, puhu, kerro kaikille "Jumala rakastaa sinua!" Tämä on se ääni, jonka haluan kuuluvan kaikkialla maailmassa..." (erään Christian Fellowship -seurakunnan pastorin vaimon, Jane Williamsin profetia Missourin Columbiassa 7.12.1995)

Todellakin, uusi uskonto on rakkauden uskonto, johon jokainen on tervetullut tilastaan tai uskontunnustuksestaan huolimatta. Se on uskonto, jossa synnistä ei seuraa rangasitusta, jossa helvetti on tuhoutumista ja jossa Jumala tuomitsee ainaostan ne, jotka kieltäytyvät kulkemasta virran mukana.

Joku lähetti minulle äskettäin nimettömänä kirjallisuutta roomalaiskatolisesta "Jesus, King of All Nations Devotion" (Jeesuksen, kaikkien kansakuntien kuninkaan uskonto) -järjestöstä, joka on omistautunut aikaansaamaan koko ihmiskunnan ykseyden uskontonsa ja kuninkaansa alaisuudessa. He mainostavat retriittiä meidän Guadalupen (jossa Maria on ilmestynty) madonnamme kunniaksi ja "vuoden 1000 suuren riemuvuoden" valmistelemiseksi. (Se pidetään kaksi päivää Pyhän Valentinuksen eli ystävänpäivän jälkeen 16.-18. helmikuuta).

Tässä osa heidän vihkiytymisrukoustaan: "Minä yhdistän koko ihmiskunnan maailman loppuun saakka MINUN jumalallisen kuninkuuteni hallinnon alaisuuteen. Minun valtakuntani armollinen hallinto julistetaan kaikkien kansojen keskuudessa, jonka kautta tapahtuu lopun ajan pelastus ihmiskunnalle minun pyhän katolsien kirkkoni YKSEYDEN kautta!"

Päällimmäisenä saamani kirjallisuuden päällä on muka Jeesusta esittävä kuva, jossa hän tarjoaa kädessään pitämäänsä hohtavaa, liekehtivää sydäntä. Sen alla lukee: "Katso sydäntä, joka on niin rakastanut ihmistä ja jota on niin vähän rakastettu vastalahjaksi".

Katoliset käsittävät tämän sydämen tarkoittavan Mariaa. Mutta kuka tuo liekehtivä sydän todella pn? Se ei ole kukaan muu kuin Bel eli Baal, joka oli Baabelin uskonnon perustaja ja kaiken luciferinpalvonnan lähde" Tässä ei ole kysymys ainaostaan sanaleikistä (sillä "bal" merkitsee kaldeankielellä "sydäntä" ja hepreaksi se kirjoitetaan takaperin LEB), vaan se kuvaa maailmankaikkeuden keskuksessa olevaa jumalaa, kaiken Lähdettä ja ritualistisen yhdynnän ja mystisen uskonnonharjoituksen salattua voimaa.

Bel mainitaan kolme kertaa Vanhassa Testamentissa Babylonian jumalana ja joka kerta Herra Jumala vannoo kuksitavansa Belin ja vapauttavansa ne, jotka se on sitonut. Jumala kutsuu myös uskollisia lähtemään Babylonian uskonnollisesta järjestelmästä, joka on jälleen nousussa porttona, salaisuuksien Babyloniana:

"Minä kostan Beelille Baabelissa ja vedän ulos häenn kidastaan sen, mitä hän on niellyt; eivätkä' kansat enää virtaa hänen tykönsä. Baabelin muurikin on kaatunut. Lähde pois sen kekseltä, minun kasnani, ja pelastakoon kukin henkensä Herran vihan hehkusta." (Jer.51:44-45)

Ne, jotka yhtyvät tämän maailman rakkauden jumalaan joutuvat jakamaan hänen kohtalonsa, kun enkelit huutavat "Kukistunut on Babylon!"

Alkuperäinen artikkeli: Affairs of the Heart
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Paluu Paljastuksia vääristä opetuksista/oppimuksista

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron