Kääntykää, tehkää parannus!

Efe 5:10 ja tutkikaa, mikä on otollista Herralle;
11 Älköönkä teillä olko mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin, vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä.

Kääntykää, tehkää parannus!

ViestiKirjoittaja Irene » 11.03.2016 14:11

    Kuva

Tuon Facebookissa kiertävän varoituksen myös tänne foorumiin:

Järvinen Tuija
Eilen 8:49 ·

Kääntykää, tehkää parannus!

Älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa kaikki!! Herra lähettää väkevän eksytyksen lopun aikoina, sillä Hän erottaa jyvät akanoista ja nyt on sen aika! Eksytys vain pahenee ja tulee sellaiseksi, että siihen on helppo langeta, jos ei kulje lähellä turvallista Paimenta, Jeshua Messiasta ja kuuntele yksin Hänen ääntään! Jopa valitut eksyvät
Hymiö frown

2. Tees 2:11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

Eilen illalla Abba-Isä puhui sydämelleni, itkin sitä suurta tuskaa, mitä Hän tuntee sydämessään, kun rakkaat lapset ovat kadotukseen menevällä tiellä - eivät kuuntele Hänen opetuksiaan ja eivätkä noudata Hänen käskyjään - kaikki se haureus, saastaisuus, väkivalta, vainajien palvonta, noituus yms. Se tuska oli niin todellista: "Voi Minun rakkaat lapseni, mitä te teette? Voi totisesti, Minä näen kaiken, mitä te teette ja ajattelette, mikään ei ole Minulle salattua. Sydämeni itkee! En voi enää katsoa tekojanne kauaa..... Palatkaa takaisin luokseni, kääntykää ja tehkää parannus... Vain jäännös tulee pelastumaan... Kääntykää ja tehkää parannus! Kutsut harvenevat, kuritus kovenee..." Jeshua itsekin sanoo, että te eksytte kun ette tunne Kirjoituksia! Voi miten totta tämä onkaan! Voi, miten suuri tuska on Abba-Isän sydämellä, kun lapset ovat tottelemattomia.

Herra laski myös eilen aamulla jälleen kerran sydämelleni varoittaa eksyneitä, polulta pois poikenneita, kehottaa palaamaan takaisin, kääntymään ja tekemään parannuksen! Hän antoi tämän Sanan kohdan: Hes 3:20-21 Ja jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja tekee vääryyttä ja minä panen kompastuksen hänen eteensä, niin hän kuolee-kun et sinä häntä varoittanut, niin hän synnissänsä kuolee, ja vanhurskautta, jota hän oli harjoittanut, ei muisteta-mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.Mutta jos sinä vanhurskasta varoitat, ettei vanhurskas tekisi syntiä, ja hän ei tee syntiä, niin hän totisesti saa elää, koska otti varoituksesta vaarin, ja sinä olet sielusi pelastanut."

Meillä on suuri vastuu jokaisella, varoittaa muita! Tämän vuoksi olen itse joutunut käymään läpi eksytysten harhat heti alkuunsa, että oppisin varomaan ja varoittamaan muita.

Joten, tässä pari linkkiä, jotka suosittelen katsomaan ja lukemaan!


http://oneway.tv/fi/video/vtM3Sgsng_Q

https://ajankohtainen.wordpress.com/201 ... eurakunta/

3. Moos 20:6 Ja jos joku kääntyy vainaja-tai tietäjähenkien puoleen, lähtien haureudessa kulkemaan heidän jäljessänsä, sitä ihmistä vastaan minä käännän kasvoni ja hävitän hänet hänen kansastansa.

3. Moos 19:31 Älkää kääntykö vainaja-ja tietäjähenkien puoleen; älkää etsikö heitä, ettette tulisi heistä saastutetuiksi. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Paluu Paljastuksia vääristä opetuksista/oppimuksista

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron