Ota minut kokonaan Jeesus.

Koskettavia kohtia eri kirjoista. Mikä puhuttaa tai mikä saa sinut iloiseksi.

Ota minut kokonaan Jeesus.

ViestiKirjoittaja Maila » 29.04.2018 11:55

OTA MINUT KOKONAAN, JEESUS
Gary Wilkerson


Eräs nuori nainen kirjoitti 1800-luvulla Hengessä laulun käytyään katsomassa avioparia ja heidän kahdeksaa lastaan. Kaikki perheen jäsenet kävivät kirkossa, mutta viisipäiväisen vierailunsa aikana nainen tunsi heidän sydämissään kylmyyttä Jumalan asioita kohtaan. Heillä näytti olevan hengellisen tulen puutetta, eikä se kirkastanut Jumalaa.

Nainen joutui kovaan ahdistukseen ja rukoili hartaasti isäntäväkensä puolesta koko ajan heidän luona ollessaan. Hän uskoi, että Jumala voisi vaikuttaa heidän sydämiinsä. Hän puhui heille totuutta rakkaudessa ja varoitti heitä rohkeasti. Ennen kuin hän lähti heidän luotaan, tuon kymmenjäsenisen perheen keskellä oli puhjennut herätys. He itkivät tuntikausia iloiten siitä, mitä Pyhä Henki teki heidän elämässään!

Seuraavan laulun säveltäjä, Frances Havergal sanoi: ”Olin liian onnellinen. En pystynyt nukkumaan ja niin vietin yöni ylistäen ja pyytäen uudistusta omaan hengelliseen elämääni. Nämä säkeet muodostuivat ja soivat sydämessäni yksi toisensa jälkeen, kunnes ne päättyivät sanoihin: ”Kaikki AINA VAIN sinulle!”


PYHITTÄYTYMISHYMNI

Ota elämäni ja anna sen pyhittäytyä sinulle, Herra.
Ota hetkeni ja päiväni, anna niiden kulua jatkuvassa ylistyksessä.
Ota käteni ja anna niiden liikkua sinun rakkautesi mukaisesti.
Ota jalkani ja anna niiden olla nopeat ja suloiset sinulle.

Ota ääneni ja anna minun laulaa aina vain Kuninkaalleni.
Ota huuleni ja anna niiden olla täynnä uutisia sinusta.
Ota hopeani ja kultani, en pidättele ropoakaan.
Ota älyni ja käytä voimaasi valintasi mukaan.

Ota tahtoni ja tee siitä omasi, sen ei pidä enää olla minun.
Ota sydämeni, se on sinun omasi, siitä tulee sinun kuninkaallinen valtaistuimesi.
Ota rakkauteni, Herrani, vuodatan jalkoihisi sen aarteet.
Ota minut ja olen aina, kokonaan vain sinun.

Haluaisitko nyt pyytää Jumalaa täyttämään sinut uudestaan Pyhän Hengen voimalla? Kutsun sinua rukoilemaan: ”Ota kaikkeni Jeesus. Haluan koko elämäni olevan täysin sinulle pyhitetty.”
Maila
 
Viestit: 286
Liittynyt: 16.01.2015 12:11

Paluu "Helmiä" kirjoista

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron