Jumalan Sanaa Joulukuu

Jumalan sanaapäivääsi.

Re: Jumalan Sanaa Joulukuu

ViestiKirjoittaja Irene » 23.12.2022 07:55

Kuva

Psalmit 2
1. Miksi kansakunnat raivoavat ja kansat punovat turhia juonia?
2. Maan kuninkaat nousevat, ruhtinaat yhdessä neuvottelevat Herraa ja hänen Kristustaan vastaan:
10. Tulkaa siis järkiinne, kuninkaat. Maan tuomarit, ottakaa nuhde huomioon.
11. Palvelkaa Herraa pelolla ja iloitkaa vavistuksella.
12. Antakaa suuta Pojalle, ettei hän vihastuisi. Hänen vihansa syttyy hetkessä. Autuas on jokainen, joka turvaa häneen.
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 28.12.2022 08:20

Kuva

Luukas 12
8. Minä sanon teille: jokaisen, joka tunnustautuu minun omakseni ihmisten edessä,
hänet myös Ihmisen Poika tunnustaa omakseen Jumalan enkelien edessä.
9. Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, hänet kielletään Jumalan enkelien edessä.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 29.12.2022 07:21

Kuva

Psalmit 44
5. Jumala, sinä olet Kuninkaani! Toimita Jaakobille pelastus.
6. Sinun avullasi me syöksemme ahdistajamme maahan, sinun nimessäsi tallaamme vastustajamme.
7. En minä jouseeni luota, eikä miekkani minua auta, vaan sinä pelastat meidät vihollisistamme ja saatat vihamiehemme häpeään.
9. Jumala on meidän kerskauksemme kaikkina päivinä, ja sinun nimeäsi me ylistämme ainiaan. Sela.
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 31.12.2022 08:24

Kuva

Galatalaiskirje 1
3 Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta,
4 joka antoi itsensä alttiiksi meidän syntiemme tähden, pelastaaksensa meidät nykyisestä pahasta maailmanajasta meidän Jumalamme ja Isämme tahdon mukaan!
5 Hänen olkoon kunnia aina ja iankaikkisesti! Amen.
6 Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin,
10 Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.
11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
12 enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut.
Raamattu 33/38
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

Edellinen

Paluu Jumalan sanaa