Jumalan Sanaa Lokakuu/ Marraskuu

Jumalan sanaapäivääsi.

Re: Jumalan Sanaa Lokakuu

ViestiKirjoittaja Irene » 11.10.2019 06:51

Kuva
Psalmit 119
103. Kuinka makeita ovatkaan minulle sinun lupauksesi! Ne ovat suussani hunajaa makeammat.
104. Sinun asetuksistasi minä saan ymmärrystä. Sen tähden minä vihaan kaikkia valheen teitä.
105. Sinun sanasi on jalkojeni lamppu ja valo minun tielläni.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 12.10.2019 08:36

Kuva
Kolossalaiskirje 3
12 Pukeutukaa siis te, jotka olette Jumalan valituita, pyhiä ja rakkaita, sydämelliseen armahtavaisuuteen, ystävällisyyteen, nöyryyteen, sävyisyyteen, pitkämielisyyteen,
13 kärsikää toinen toistanne ja antakaa toisillenne anteeksi, jos kenellä on moitetta toista vastaan. Niinkuin Herrakin on antanut teille anteeksi, niin myös te antakaa.
16 Runsaasti asukoon teissä Kristuksen sana; opettakaa ja neuvokaa toinen toistanne kaikessa viisaudessa, psalmeilla, kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten kiitollisesti Jumalalle sydämissänne.
Raamattu 33/38
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 13.10.2019 09:33

Kuva

Psalmit 143
8. Suo minun varhain kuulla sinun armostasi, sillä sinuun minä turvaan. Osoita minulle tie, jota minun tulee käydä, sillä sinun puoleesi minä ylennän sieluni.
9. Pelasta minut vihollisistani, Herra. Sinun luoksesi minä pyrin suojaan.
10. Opeta minua tekemään sitä, mikä sinulle kelpaa,sillä sinä olet minun Jumalani. Sinun hyvä henkesi johdattakoon minua tasaista maata.
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 14.10.2019 09:06

Kuva

1. Pietarin kirje 2
6. Sanotaanhan Raamatussa: "Minä lasken Siioniin valitun kiven, kalliin kulmakiven. Joka Häneen uskoo, ei joudu häpeään."
7. Teille uskoville se on kallisarvoinen, mutta niille, jotka eivät usko, "on kivestä, jonka rakentajat hylkäsivät, tullut kulmakivi,"
8. "kompastuskivi ja loukkauskallio." Koska he epäuskoisena eivät tottele sanaa, he kompastuvat. Siihen heidät on pantukin.
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 15.10.2019 09:34

Kuva

Sakarja 2
3 Ja katso, enkeli, joka puhutteli minua, lähti liikkeelle, ja toinen enkeli lähti häntä vastaan.
4 Ja hän sanoi tälle: "Juokse, puhu tälle nuorukaiselle ja sano: Jerusalem on oleva muuriton paikkakunta, sillä niin paljon siinä on ihmisiä ja eläimiä.
5 Mutta minä olen oleva, sanoo Herra, tulimuuri sen ympärillä ja kunnia sen keskellä.
6 Voi, voi, paetkaa pohjoisesta maasta, sanoo Herra! Sillä minä olen hajottanut teidät neljään taivaan tuuleen, sanoo Herra.
7 Voi, Siion, pelastaudu, sinä, joka asut tytär Baabelin luona!
8 Sillä näin sanoo Herra Sebaot: Kunniaksensa hän on lähettänyt minut pakanakansojen luokse, jotka ovat teitä saalistaneet. Sillä joka teihin koskee, se koskee hänen silmäteräänsä.
9 Sillä katso, minä heilutan kättäni heitä vastaan, ja he joutuvat orjiensa saaliiksi. Ja te tulette tietämään, että Herra Sebaot on lähettänyt minut.
10 Riemuitse ja iloitse, tytär Siion! Sillä minä tulen ja asun sinun keskelläsi, sanoo Herra.
11 Sinä päivänä liittyy paljon pakanakansoja Herraan, ja he tulevat hänen kansaksensa, ja minä asun sinun keskelläsi, ja sinä tulet tietämään, että Herra Sebaot on lähettänyt minut sinun tykösi.
12 Ja Herra ottaa Juudan perintöosaksensa pyhässä maassa ja valitsee vielä Jerusalemin.
13 Vaiti Herran edessä, kaikki liha! Sillä hän on noussut pyhästä asuinsijastansa."
Raamattu 33/38
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 16.10.2019 08:06

Kuva

Sakarja 7
9. "Näin sanoo Herra Sebaot: Tuomitkaa oikeuden mukaan, osoittakaa laupeutta ja olkaa armahtavaisia kukin veljellenne.
10. Leskeä, orpoa, muukalaista ja köyhää älkää sortako, älkääkä miettikö mielessänne pahaa, kukin veljeään vastaan.
11. Mutta he eivät välittäneet tästä, vaan uppiniskaisina käänsivät selkänsä ja kovettivat korvansa, kieltäytyen kuuntelemasta.
12. He paaduttivatt sydämensä timantin kovaksi, etteivät kuulisi lakia ja niitä sanoja, mitkä Herra Sebaot on lähettänyt Henkensä voimalla entisten profeettojen kautta. Niin Herra Sebaot vihastui ankarasti.
13. Samoin kuin hän huusi, mutta he eivät kuunnelleet, samoin he huusivat, mutta minä en kuunnellut, sanoo Herra Sebaot.
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 17.10.2019 06:46

Kuva

Sakarja 8
20. Näin sanoo Herra Sebaot: Vielä tulee kansoja, monien kaupunkien asukkaita,
21. ja toisen asukkaat menevät toiseen ja sanomaan: 'Lähtekäämme, käykäämme etsimään Herran armoa, etsimään Herraa Sebaotia'. -'Minäkin lähden'.
22. Monista ja voimakkaista kansoista tullaan Jerusalemiin etsimään Herraa Sebaotia, etsimään Herran armosuosiota.
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 18.10.2019 07:56

Kuva
Apostolien teot 17
10 Mutta veljet lähettivät heti yötä myöten Paavalin ja Silaan Bereaan. Ja kun he olivat saapuneet sinne, menivät he juutalaisten synagoogaan.
11 Nämä olivat jalompia kuin Tessalonikan juutalaiset; he ottivat sanan vastaan hyvin halukkaasti ja tutkivat joka päivä kirjoituksia, oliko asia niin.
Raamattu 33/38
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 19.10.2019 08:33

Kuva
Psalmit 139
1 Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi. Herra, sinä tutkit minua ja tunnet minut.
2 Istunpa minä tahi nousen, sinä sen tiedät; sinä ymmärrät minun ajatukseni kaukaa.
3 Käynpä tahi makaan, sinä sen havaitset, ja kaikki minun tieni ovat sinulle tutut.
4 Sillä, katso, ei ole sanaa minun kielelläni, jota sinä, Herra, et täysin tunne.
5 Sinä olet saartanut minut edestä ja takaa ja laskenut kätesi minun päälleni.
6 Senkaltainen tieto on minulle ylen ihmeellinen, ylen korkea käsittääkseni sen.
Raamattu 33/38
Viimeksi muokannut Irene päivämäärä 16.11.2019 10:46, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 20.10.2019 07:26

Kuva
Psalmit 2
1 Miksi pakanat pauhaavat ja kansat turhia ajattelevat?
2 Maan kuninkaat nousevat, ruhtinaat yhdessä neuvottelevat Herraa ja hänen voideltuansa vastaan:
3 "Katkaiskaamme heidän kahleensa, heittäkäämme päältämme heidän köytensä".
4 Hän, joka taivaassa asuu, nauraa; Herra pilkkaa heitä.
5 Kerran hän on puhuva heille vihassansa, peljättävä heitä hirmuisuudessaan:
6 "Minä olen asettanut kuninkaani Siioniin, pyhälle vuorelleni".
Raamattu 33/38
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Jumalan sanaa