Jumalan Sanaa Maaliskuu

Jumalan sanaapäivääsi.

Re: Jumalan Sanaa Maaliskuu

ViestiKirjoittaja Irene » 22.03.2022 08:26

Kuva

Psalmit 67
2. Jumala olkoon meille armollinen ja siunatkoon meitä. Hän valistakoon kasvonsa meille, -Sela-
3. että maan päällä tunnettaisiin sinun tiesi, kaikissa kansoissa apusi [ja pelastuksesi].
4. Sinua, Jumala, kansat kiittäkööt, sinua kaikki kansat ylistäkööt.
5. Iloitkoot ja riemuitkoot kansakunnat, sillä sinä tuomitset kansat oikein ja johdatat kansakuntia maan päällä. Sela.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 23.03.2022 08:01

Kuva

Kaikki miehen tiet ovat hänen omissa silmissään oikeita, mutta Herra tutkii sydämet.
Vanhurskauden ja oikeuden harjoittaminen on Herralle otollisempaa kuin uhri.
Ylpeät silmät ja pöyhkeä sydän, jotka ovat jumalattomien lamppuna, ovat syntiä.
Kallista korvasi ja kuuntele viisaiden sanoja ja tarkkaa minun tietoani.
On näet suloista kätkeä ne sisimpääsi. Olkoot ne kaikki valmiina huulillasi.
Juuri sinua minä olen nyt neuvonut, että Herra olisi turvanasi.
Sananl.20:30 21:1-4 22:17-19
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 24.03.2022 08:09

Kuva

Jeremia 9
3 He jännittävät valheeseen kielensä jousen, eivätkä käytä totuuteen valtaansa maassa; sillä he menevät pahuudesta pahuuteen, mutta minua he eivät tunne, sanoo Herra.
4 Varokaa kukin lähimmäistänne, älkää yhteenkään veljeen luottako; sillä jokainen veli viekkaasti pettää ja jokainen lähimmäinen liikkuu panettelijana.
5 He pettävät toinen toisensa eivätkä puhu totta; he ovat totuttaneet kielensä puhumaan valhetta, ovat tehneet vääryyttä väsyksiin asti.
6 Sinä asut keskellä vilppiä; vilpillisyydessään he eivät tahdo tuntea minua, sanoo Herra.
7 Sentähden, näin sanoo Herra Sebaot: Katso, minä sulatan heidät ja koettelen heitä; sillä mitä muuta minä voisin tehdä tyttären, minun kansani, tähden?
8 Tappava nuoli on heidän kielensä, vilppiä se puhuu; suullaan he puhuvat rauhaa lähimmäisensä kanssa, mutta sydämessään he juoniansa punovat.
9 Enkö minä näistä tällaisista rankaisisi heitä, sanoo Herra, eikö minun sieluni kostaisi tämänkaltaiselle kansalle?
12 Kuka on viisas mies, joka tämän ymmärtää ja jolle Herran suu on puhunut, että hän sen ilmoittaisi? Minkätähden on maa hävitetty, poltettu kuin erämaa, jossa ei kukaan kulje?
13 Ja Herra sanoi: "Sentähden, että he ovat hyljänneet minun lakini, jonka minä heille annoin, eivätkä ole kuulleet minun ääntäni eivätkä vaeltaneet sen mukaan,
14 vaan ovat vaeltaneet sydämensä paatumuksessa ja seuranneet baaleja, niinkuin heidän isänsä olivat heille opettaneet,
15 sentähden sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala, näin: Katso, minä syötän heille, tälle kansalle, koiruohoa ja juotan heille myrkkyvettä.
Raamattu 33/38
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 26.03.2022 08:59

Kuva

1. Korinttolaiskirje 1
22. Juutalaiset vaativat tunnustekoja ja kreikkalaiset etsivät viisautta,
23. me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hulluus,
24. mutta kutsutuille, niin juutalaisille kuin kreikkalaisille, Kristus on Jumalan voima ja Jumalan viisaus.
28. Mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen,
joka ei ole yhtään mitään, tehdäkseen mitättömäksi sen, joka on jotakin.
29. Siksi kukaan ihminen ei voi kerskata Jumalan edessä.
30. Hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa,
joka on Jumalalta tullut meille viisaudeksi, vanhurskaudeksi, pyhitykseksi ja lunastukseksi,
31. Näin toteutuu kirjoitus: Joka kerskaa, kerskatkoon Herrasta.
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 27.03.2022 09:21

Kuva

Psalmit 51
8. Sinä tahdot totuutta salatuimpaan saakka, ja sisimmässäni sinä ilmoitat minulle viisauden.
9. Puhdista minut isopilla, että minä puhdistuisin, pese minut, että tulisin lunta valkeammaksi.
10. Anna minun kuulla iloa ja riemua, että ihastuisivat luut, jotka olet särkenyt.
11. Peitä kasvosi näkemästä minun syntejäni, pyyhi pois kaikki pahat tekoni.
12. Jumala, luo minuun puhdas sydän ja anna minulle uusi vakaa henki.
13. Älä karkota minua kasvojesi edestä äläkä ota minulta Pyhää Henkeäsi.
14. Anna minulle jälleen pelastuksesi ilo ja tue minua alttiuden hengellä.
15. Minä tahdon opettaa väärille sinun tiesi, että syntiset palaisivat luoksesi.
16. Päästä minut verenvioista, Jumala, pelastukseni Jumala, että kieleni riemuitsisi vanhurskaudestasi.
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 28.03.2022 08:24

Kuva

Heprealaiskirje 13
11. Niiden eläinten ruumiit, joiden veren ylimmäinen pappi syntien sovitukseksi vie kaikkeinpyhimpään, poltetaan leirin ulkopuolella.
12. Siksi myös Jeesus kärsi portin ulkopuolella pyhittääkseen kansan verellään.
13. Menkäämme siis hänen luokseen"leirin ulkopuolelle"hänen tähtensä pilkkaa kärsien.
20. Rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten Paimen, Herramme Jeesuksen,
21. tehköön teidät kykeneviksi kaikkeen hyvään, voidaksenne toteuttaa hänen tahtonsa, ja vaikuttakoon teissä sitä,
mikä on hänelle mieluista, Jeesuksen Kristuksen kautta. Hänelle kunnia aina ja iäti! Amen.
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 29.03.2022 06:55

Kuva

Psalmit 17
1 Daavidin rukous. Kuule, Herra, minun oikeata asiaani, tarkkaa minun huutoani,
ota korviisi minun rukoukseni, joka ei lähde petollisilta huulilta.
2 Sinulta tulee minulle oikeus, sinun silmäsi katsovat sitä, mikä oikein on.
3 Sinä koettelet minun sydäntäni, tarkkaat sitä yöllä, sinä tutkit minua,
mutta et mitään löydä. Jos minä pahaa ajattelen, ei se käy suustani ulos.
4 Mitä ihmiset tehköötkin, sinun huultesi sanassa minä pysyn ja kavahdan väkivaltaisen teitä.
5 Minun askeleeni pysyvät sinun poluillasi, minun jalkani eivät horju.
6 Minä huudan sinua avukseni, sillä sinä vastaat minulle, Jumala; kallista korvasi minun puoleeni, kuule minun puheeni.
7 Osoita ihmeellinen armosi, sinä, joka pelastat vihamiesten vallasta ne, jotka turvaavat sinun oikeaan käteesi.
8 Varjele minua niinkuin silmäterää, kätke minut siipiesi suojaan
Raamattu 33/38
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 30.03.2022 08:04

Kuva

Sefanja 2
1 Tulkaa yhteen, pitäkää kokous, te häpeämätön kansa,
2 Tehkää se ennen kuin suunniteltu päätös toteutuu, ennen kuin päällenne tulee Herran vihan hehku,
ennen kuin teidän kohtaa Herran vihan päivä. Aika kiitää pois kuin lentävät akanat.
3 Etsikää Herraa, kaikki maan nöyrät, te, jotka noudatatte hänen oikeuttaan.
Tavoitelkaa vanhurskautta, etsikää nöyryyttä. Ehkä te saatte suojan Herran vihan päivänä.
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Irene » 31.03.2022 08:55

Kuva

Kolossalaiskirje 4
2. Olkaa rukouksessa kestäviä ja siinä kiittäen valvokaa.
5. Vaelluksessanne olkaa viisaita [uskovien piirin] ulkopuolella olevia kohtaan, ja käyttäkää hyväksenne oikeaa hetkeä.
6. Olkoon puheenne aina suloista, suolalla höystettyä, ja tietäkää, kuinka teidän tulee kullekin vastata.
Kuva

Irene
Ylläpitäjä

Edellinen

Paluu Jumalan sanaa