Jumalan sanaa Huhtikuu

Jumalan sanaapäivääsi.

Re: Jumalan sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 21.04.2018 08:52

    Kuva

1. Aikakirja 16
8. "Kiittäkää Herraa, julistakaa hänen nimeään, tehkää hänen suuret tekonsa tiettäviksi kansojen keskuudessa.
10. Hänen pyhä nimensä olkoon teidän kerskauksenne. Iloitkoon niiden sydän, jotka etsivät Herraa.
11. Kysykää Herraa ja hänen voimaansa, etsikää alati hänen kasvojaan.
14. Hän, Herra, on meidän Jumalamme. Hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.
23. Veisatkaa Herralle, kaikki maa, julistakaa päivästä päivään hänen pelastustekojaan.
24. Ilmoittakaa kansojen keskuudessa hänen kunniaansa, hänen ihmeitään kaikkien kansojen keskuudessa.
25. Sillä Herra on suuri ja sangen ylistettävä, hän on peljättävä yli kaikkien jumalain.
34. Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, ja hänen armonsa pysyy iäti.
35. Sanokaa: 'Pelasta meidät, sinä pelastuksemme Jumala, kokoa ja vapahda meidät kansojen keskuudesta, että me kiittäisimme sinun pyhää nimeäsi, ja kerskaisimme sinun ylistyksestäsi'.
36. Ylistetty olkoon Herra, Israelin Jumala, iäisyydestä iäisyyteen." Kaikki kansa sanoi: "Aamen", ja ylisti Herraa.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 22.04.2018 08:29

    Kuva

Psalmit 115
11. Te, Herraa pelkäävät, turvatkaa Herraan. Hän on heidän apunsa ja kilpensä.
12. Herra muistaa meitä ja siunaa, hän siunaa Israelin sukua, hän siunaa Aaronin sukua,
13. hän siunaa niitä, jotka pelkäävät Herraa, niin pieniä kuin suuriakin.
15. Te olette Herran siunattuja, hänen, joka on tehnyt taivaan ja maan.
16. Taivas on Herran taivas, mutta maan hän on antanut ihmislapsille.
17. Eivät kuolleet ylistä Herraa, ei kukaan [haudan] hiljaisuuteen astuneista.
18. Mutta me, me kiitämme Herraa, nyt ja ainiaan. Halleluja!
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 23.04.2018 09:54

    Kuva

Kolossalaiskirje 2
8. Olkaa varuillanne, ettei kenenkään järkeisoppi ja tyhjä petos saisi teitä saaliikseen, kun hän pitäytyy ihmissäädöksiin ja maailman järjestyksiin, eikä Kristukseen.
9. Hänessä [Kristuksessa] näet asuu jumaluuden koko täyteys ruumiillisesti.
10. Te olette täytetyt hänessä, joka on kaiken hallituksen ja vallan Pää.
11. Hänessä te olette saaneet ympärileikkauksen, joka ei ole käsin tehty, Kristuksen ympärileikkauksen, syntiturmeluksen pois riisumisen.
12. Teidät on hänen kanssaan haudattu kasteessa, jossa teidät on myös hänen kanssaan herätetty uskon kautta, minkä vaikuttaa Jumala, joka herätti hänet kuolleista.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 24.04.2018 07:49

    Kuva

Matteus 9
1. Jeesus astui veneeseen, meni takaisin toiselle rannalle ja tuli kotikaupunkiinsa.
2. Hänen luokseen tuotiin halvaantunut mies, joka makasi vuoteella. Nähdessään heidän uskonsa Jeesus sanoi halvaantuneelle: "Poikani, ole turvallisella mielellä. Sinun syntisi annetaan sinulle anteeksi."
3. Jotkut kirjanoppineet sanoivat silloin itsekseen: "Tämä pilkkaa Jumalaa."
4. Jeesus tiesi heidän ajatuksensa ja sanoi: "Miksi te ajattelette pahaa sydämessänne?
5. Kumpi on helpompaa, sanoako: 'Sinun syntisi annetaan sinulle anteeksi', vai sanoa: 'Nouse ja käy'?
6. Mutta tietääksenne, että Ihmisen Pojalla on valta maan päällä antaa syntejä anteeksi, niin" - hän sanoi halvaantuneelle - "nouse, ota vuoteesi ja mene kotiisi."
7. Mies nousi ja lähti kotiinsa.
8. Sen nähdessään kansanjoukko pelästyi ja ylisti Jumalaa, joka oli antanut sellaisen vallan ihmisille.

Hepr. 4:14. Kun meillä siis on suuri Ylimmäinen Pappi, läpi taivaiden kulkenut, Jeesus, Jumalan Poika, niin pitäkäämme kiinni tunnustuksesta.
15. Meidän Ylimmäinen Pappimme ei näet ole säälimätön meidän heikkouksiemme suhteen, sillä hän on ollut kaikessa kiusattu samalla tavalla kuin mekin, kuitenkin ilman syntiä.
16. Käykäämme sen tähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 25.04.2018 09:02

    Kuva

2. Korinttolaiskirje 13
4. Kun hän oli heikko, hänet ristiinnaulittiin, mutta hän elää Jumalan voimasta. Mekin olemme heikkoja hänessä, mutta me elämme hänen kanssaan Jumalan voimasta teitä kohtaan.
5. Koetelkaa itseänne, oletteko uskossa. Tutkikaa itseänne. Vai ettekö tunne itseänne, että Jeesus Kristus on teissä? Ellei, ette kestä koetusta.
8. Emmehän voi mitään totuutta vastaan, vaan totuuden puolesta.
9. Me iloitsemme, kun itse olemme heikkoja, mutta te voimakkaita. Sitä rukoilemmekin, että te valmistuisitte [palveluksen työhön].
11. Lopuksi, veljet, iloitkaa, valmistukaa [palveluksen työhön], ottakaa vastaan kehoituksia, olkaa yhtä mieltä, eläkää sovussa, niin rakkauden ja rauhan Jumala on oleva teidän kanssanne.
13. Herran Jeesuksen Kristuksen armo, Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 26.04.2018 07:05

    Kuva

1. Aikakirja 29
17. Minä tiedän, Jumalani, että sinä tutkit sydämet ja mielistyt vilpittömyyteen. Kokosydämisesti minä olen antanut kaikki nämä vapaaehtoiset lahjat, ja nyt minä olen ilolla nähnyt, kuinka sinun täällä oleva kansasi on antanut sinulle vapaaehtoiset lahjansa.
18. Herra, meidän isiemme Aabrahamin, Iisakin ja Israelin Jumala, säilytä tällaisina ainiaan kansasi sydänten ajatukset ja aivoitukset ja ohjaa heidän sydämensä puoleesi.

Kol.3:23. Mitä teettekin, tehkää sydämestänne kuin Herralle eikä ihmisille,
24. tietäen saavanne Herralta perinnön palkaksi. Te palvelette Herraa Kristusta.
25. Vääryyttä tekevä joutuu korvaamaan tekemänsä vääryyden, eikä henkilöön katsota.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 27.04.2018 07:40

    Kuva

1. Pietarin kirje 3
14. Vaikka joutuisittekin kärsimään vanhurskauden tähden, te olette autuaita. Älkää pelätkö heitä älkääkä säikähtykö,
15. vaan pyhittäkää Herra Kristus sydämissänne ja olkaa aina valmiit vastaamaan jokaiselle, joka teiltä kysyy, mihin teidän toivonne perustuu, kuitenkin sävyisästi ja kunnioittavasti.
16. Säilyttäkää hyvä omantunto, että ne, jotka parjaavat teidän hyvää vaellustanne Kristuksessa, joutuisivat häpeään siinä, mistä he teitä panettelevat.
17. Parempi on näet kärsiä hyvää tehden, jos niin on Jumalan tahto, kuin pahaa tehden.
18. Kristuskin kärsi kerran kuoleman syntien tähden, vanhurskas väärien puolesta johtaakseen meidät Jumalan luo. Hänet tosin surmattiin ihmisenä, mutta tehtiin eläväksi hengessä.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 28.04.2018 10:05

    Kuva

Luukas 1
78. Jumalamme sydämellisestä laupeudesta meidän puoleemme katsoo aamun koitto korkeudesta.
79. Se loistaa meille, jotka istumme pimeydessä ja kuoleman varjossa, ja ohjaten meidän jalkamme rauhan tielle."

Joh. 14:26. Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, opettaa teille kaikkea ja muistuttaa teille kaikesta, mitä minä olen sanonut teille.
27. Rauhan minä jätän teille. Oman rauhani minä annan teille. En minä anna teille niin kuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä pelätkö.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 29.04.2018 08:16

    Kuva

Filippiläiskirje 1
27. Käyttäytykää vain Kristuksen evankeliumin arvon mukaisesti. Tulinpa sitten teidän tykönne ja näin teidät tai olin tulematta, odotan saavani kuulla teistä, että te pysytte samassa hengessä ja yksimielisinä taistelette kanssani evankeliumin uskon puolesta
28. vastustajia missään kohden säikähtämättä. Se on Jumalan antama merkki, heille kadotukseen joutumisesta, teille taas pelastuksesta.
29. Kristuksen tähden teille on näet suotu armo, ei vain uskoa häneen, vaan myös kärsiä hänen tähtensä.
30. Teillähän on sama taistelu, jota olette nähneet minun käyvän ja nyt kuulette minusta.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 30.04.2018 07:28

    Kuva

Luukas 2
25. Jerusalemissa oli mies, nimeltä Simeon. Hän oli hurskas ja jumalaapelkäävä mies, joka odotti Israelin lohdutusta, ja Pyhä Henki oli hänen päällään.
26. Pyhä Henki oli hänelle ilmoittanut, että hän ei ollut näkevä kuolemaa, ennen kuin oli nähnyt Herran Kristuksen.
27. Simeon tuli Hengen vaikutuksesta temppeliin. Kun vanhemmat toivat Jeesus-lasta sisälle tehdäkseen hänelle sen, mikä lain mukaan oli tehtävä,
28. hän otti lapsen syliinsä ja ylisti Jumalaa ja sanoi:
29. "Herra, nyt sinä lasket palvelijasi menemään rauhaan, sanasi mukaan,
30. sillä minun silmäni ovat nähneet sinun pelastuksesi,
31. jonka olet valmistanut kaikkien kansojen nähtäväksi,
32. valoksi, joka on koittaa kansoille, ja kirkkaudeksi kansallesi Israelille."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Edellinen

Paluu Jumalan sanaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron