Jumalan sanaa Huhtikuu

Jumalan sanaapäivääsi.

Jumalan sanaa Huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 15.04.2018 16:58

Kuva
Kuva
Psalmit 50
14. Uhraa Jumalalle kiitos ja täytä lupauksesi Korkeimmalle.
15. Avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun on kunnioitettava minua."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Viimeksi muokannut Irene päivämäärä 15.04.2018 17:20, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 15.04.2018 17:01

    Kuva
Johannes 15
17. Tämän käskyn minä annan teille, rakastakaa toisianne.
18. Jos maailma vihaa teitä, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.
19. Jos te olisitte maailmasta, se rakastaisi omiaan. Mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen valinnut teidät maailmasta, siksi vihaa maailma teitä.
20. Muistakaa se sana, minkä sanoin teille: 'Palvelija ei ole herraansa suurempi.' Jos he ovat vainonneet minua, he vainoavat teitäkin. Jos he ovat ottaneet vastaan minun sanastani, he ottavat vastaan teidänkin sananne.
21. Kaiken tämän he tekevät teille minun nimeni tähden, koska he eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Viimeksi muokannut Irene päivämäärä 05.05.2018 10:02, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa huhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 15.04.2018 17:02

    Kuva
1. Korinttolaiskirje 8
5. Taivaassa ja maassa on kyllä niin sanottuja jumalia. Sellaisia [epä]jumalia ja herroja on paljonkin.
6. Meillä on kuitenkin vain yksi Jumala, Isä, josta kaikki on, ja me häneen, ja yksi Herra, Jeesus Kristus, jonka kautta kaikki on luotu, myös me hänen kauttaan.

Joh 10:27. Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
28. Minä annan heille iäisen elämän, eivätkä he ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni.
29. Isäni, joka on antanut heidät minulle, on kaikkein suurin, eikä kukaan voi ryöstää heitä Isäni kädestä.
30. Minä ja Isä olemme yhtä."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Viimeksi muokannut Irene päivämäärä 05.05.2018 10:02, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sana ahuhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 15.04.2018 17:03

    Kuva

Matteus 10
16. Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle: olkaa siis älykkäitä kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset.
22. Te joudutte kaikkinaisten ihmisten vihaamiksi minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu.
24. Opetuslapsi ei ole opettajaansa parempi, eikä palvelija parempi kuin isäntänsä.
25. Opetuslapselle riittää, että hänelle käy kuten hänen opettajalleen, ja palvelijalle kuten hänen isännälleen. Jos he ovat sanoneet talon isäntää Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen talonväkeään!
28. Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin voimatta tappaa sielua. Peljätkää sen sijaan Häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.
32. Jokaisen, joka tunnustautuu minuun ihmisten edessä, häneen minäkin tunnustaudun Isäni edessä taivaissa.
33. Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, hänet minäkin kiellän Isäni edessä, joka on taivaissa.
34. Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle. En ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
35. Minä olen tullut nostamaan pojan isäänsä vastaan, tyttären äitiään vastaan ja miniän anoppiaan vastaan,
36. ja ihmisen vihollisina on hänen talonsa väkeä.
38. Joka ei ota ristiään ja seuraa minua, ei ole minulle sopiva.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sana ahuhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 15.04.2018 17:04

    Kuva

1. Korinttolaiskirje 10
1. Veljet, en tahdo pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla, kulkivat kaikki meren läpi,
2. saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä,
3. söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
4. ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. He näet joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi. Se kallio oli Kristus.
5. Useimpiin heistä Jumala ei kuitenkaan mieltynyt, koskapa he tuhoutuivat erämaassa.
6. Näin heistä tuli varoittavia esimerkkejä meille, ettemme pahaa himoitsisi, kuten he himoitsivat.
11. Tämä heille tapahtunut on esikuvallista ja on kirjoitettu varoitukseksi meille, joille maailmanaikojen loppuvaiheet ovat tulleet.
12. Sen tähden, joka luulee seisovansa, katsokoon, ettei lankea.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sana ahuhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 15.04.2018 17:05

    Kuva

Psalmit 119
111. Sinun käskysi ovat ainainen perintöosani, sillä ne ovat sydämeni ilo.
112. Minä olen taivuttanut sydämeni pitämään sinun käskysi, aina ja loppuun asti.
114. Sinä olet suojani ja kilpeni, sinun sanaasi minä panen toivoni.
129. Sinun todistuksesi ovat ihmeellisiä, sen tähden sieluni noudattaa niitä.
130. Kun sinun sanasi avautuvat, ne valaisevat ja antavat yksinkertaiselle ymmärrystä.
151. Sinä, Herra, olet lähellä, ja kaikki sinun käskysi ovat totuutta.
152. Jo kauan minä olen tiennyt sinun käskyistäsi, että sinä olet ne säätänyt aina voimassa oleviksi.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sana ahuhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 15.04.2018 17:06

    Kuva

Hesekiel 34
11. Näin sanoo Herra, Herra: Minä itse etsin lampaani ja pidän niistä huolen.
12. Kuten paimen pitää huolta laumastaan ollessaan lampaittensa keskellä, ja niiden ollessa hajallaan, niin minä pidän huolen lampaistani. Minä pelastan ne joka paikasta, minne ne ovat hajaantuneet pilvisenä ja pimeänä päivänä.

Hes.36:23. Minä pyhitän suuren nimeni, joka on häväisty muiden kansojen keskuudessa, jonka te olette häväisseet heidän keskellään. Niin muut kansat tulevat tietämään, että minä olen Herra, sanoo Herra, Herra, kun minä osoitan teissä pyhyyteni heidän silmiensä edessä.
26. Minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne. Minä poistan teistä kivisydämen ja annan teille puhtaan elävän sydämen.
27. Henkeni minä annan teidän sisimpäänne ja vaikutan sen, että te vaellatte minun säädösteni mukaan, noudatatte minun oikeuksiani ja pidätte ne.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sana ahuhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 15.04.2018 17:07

    Kuva

Psalmit 146
1 Halleluja! Ylistä, minun sieluni, Herraa.
2 Minä ylistän Herraa kaiken ikäni, veisaan kiitosta Jumalalleni, niin kauan kuin elän.
3 Älkää luottako ruhtinaihin älkääkä ihmislapseen, sillä ei hän voi auttaa.
4 Kun hänen henkensä lähtee hänestä, niin hän tulee maaksi jälleen; sinä päivänä hänen hankkeensa raukeavat tyhjiin.
5 Autuas se, jonka apuna on Jaakobin Jumala, se, joka panee toivonsa Herraan, Jumalaansa,
6 häneen, joka on tehnyt taivaan ja maan, meren ja kaiken, mitä niissä on, joka pysyy uskollisena iankaikkisesti,
Raamattu 33/38
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sana ahuhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 15.04.2018 17:09

    Kuva

Johannes 14
23. Jeesus vastasi: "Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani, ja Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja teemme asumuksen hänen luonaan.
24. Joka ei rakasta minua, ei noudata minun sanojani. Teidän kuulemanne sana ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.
25. Tämän minä olen puhunut teille ollessani teidän luonananne.
26. Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, opettaa teille kaikkea ja muistuttaa teille kaikesta, mitä minä olen sanonut teille.
27. Rauhan minä jätän teille. Oman rauhani minä annan teille. En minä anna teille niin kuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.
28. Te kuulitte minun sanovan teille: 'Minä menen pois ja tulen teidän luoksenne.' Jos te rakastaisitte minua, te iloitsisitte siitä, että minä menen Isän luo, sillä Isä on minua suurempi.
29. Minä olen nyt sanonut sen teille ennen sen toteutumista, että te uskoisitte, kun se tapahtuu.
30. Minä en enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään [osaa ja valtaa].
31. Jotta maailma ymmärtäisi, että minä rakastan Isää ja teen niin kuin Isä on minua käskenyt: nouskaa, lähtekäämme täältä."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sana ahuhtikuu

ViestiKirjoittaja Irene » 15.04.2018 17:11

    Kuva

Jesaja 46
4. Teidän vanhuuteenne asti minä olen sama, harmaantumiseenne saakka minä kannan. Niin minä olen tehnyt, ja vastedeskin minä nostan, kannan ja pelastan.
9. Muistakaa entisiä muinaisajoista asti, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole. Minä olen Jumala, eikä ole minun vertaistani.
10. Minä ilmoitan alusta asti, mitä on tuleva, ammoisia aikoja ennen, mitä ei vielä ole tapahtunut. Minä sanon: Minun neuvoni pysyy, kaiken, mitä tahdon, minä teen.
11. Minä olen kutsunut kotkan päivänkoitosta, kaukaisesta maasta suunnitelmani miehen. Minkä olen puhunut, sen minä myös toteutan. Mitä olen aikonut, sen minä myös teen.
12. Kuulkaa minua, te kovasydämiset, jotka olette kaukana vanhurskaudesta.
13. Minä olen antanut vanhurskauteni lähestyä, se ei ole kaukana. Ei viivy pelastus, jonka minä tuon. Minä annan Siionissa pelastuksen, annan kirkkauteni Israelille.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Seuraava

Paluu Jumalan sanaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron