Jumalan sanaa Toukokuu

Jumalan sanaapäivääsi.

Re: Jumalan sanaa Toukokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 21.05.2018 15:48

    Kuva

Roomalaiskirje 11
25. Jotta te, veljet ette olisi oman viisautenne varassa, en tahdo, pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta: Israelia on osaksi kohdannut paatumus, joka kestää, kunnes muista kansoista koottavien täysi luku on tullut sisälle.
26. Sitten koko Israel on pelastuva, kuten on kirjoitettu: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista."
27. Tämä on oleva minun liittoni heidän kanssaan, kun pyyhin pois heidän syntinsä.
30. Sillä kuten te ennen olitte Jumalalle tottelemattomia, mutta nyt olette saaneet laupeuden siksi, että nämä ovat olleet tottelemattomia,
31. niin nämäkin ovat nyt olleet tottelemattomia, että myös he teille tulleen armahtamisen kautta saisivat laupeuden.
32. Jumala on näet sulkenut kaikki tottelemattomuuteen, että hän kaikkia armahtaisi.
33. Oi sitä Jumalan rikkauden, viisauden ja tiedon syvyyttä! Kuinka tutkimattomat ovat hänen tuomionsa ja käsittämättömiä hänen tiensä!
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5771
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Toukokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 22.05.2018 10:16

    Kuva

1. kirje Timoteukselle 6
3. Joka opettaa toisin eikä pitäydy Herramme Jeesuksen Kristuksen terveisiin sanoihin ja jumalisuuden mukaiseen oppiin,
4. on pöyhkeä eikä ymmärrä mitään. Hän on riitakysymyksien ja sanakiistojen kipeä, ja niistä syntyy kateutta, riitaa, herjauksia, pahoja epäluuloja,
5. ja alituisia kinastuksia. Niitä aiheuttavat mieleltään turmeltuneet ja totuuden menettäneet ihmiset, jotka pitävät uskontoa keinona voiton saamiseen.
6. Jumalisuus onkin suuri voitto yhdessä tyytyväisyyden kanssa.
7. Me emme ole maailmaan mitään tuoneet, emmekä voi täältä mitään viedäkään.
8. Kunhan meillä on elatus ja vaatteet, tyytykäämme niihin.
11. Sinä Jumalan ihminen, karta sellaista. Pyri [elämän] vanhurskauteen, jumalisuuteen, uskoon, rakkauteen, kärsivällisyyteen, sävyisyyteen.
15. Autuas ja ainoa Valtias, kuningasten Kuningas ja herrain Herra, On aikanaan antava meidän nähdä Hänet.
16. Hän yksin on kuolematon, ja hän asuu valossa, johon kukaan ei voi tulla. Häntä [Isää Jumalaa] ei kukaan ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen olkoon kunnia ja iäinen valta. Aamen.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5771
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Toukokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 23.05.2018 07:49

    Kuva

1. kirje Timoteukselle 1
5. Opetuksen ja käskyn päämäärähän on rakkaus, joka tulee puhtaasta sydämestä, hyvästä omastatunnosta ja vilpittömästä uskosta.
8. Me tiedämme, että laki on hyvä, kun sitä käytetään lain [tarkoituksen] mukaisesti.
9. Eihän lakia ole pantu vanhurskaalle, vaan kurittomille, niskoitteleville, jumalattomille, syntisille, epähurskaille ja epäpyhille, isänsä ja äitinsä murhaajille,
10. haureellisille, homoseksuaaleille ja lesbolaisille, ihmiskauppiaille, valehtelijoille, valapattoisille ja kaikelle muulle, mikä on tervettä oppia vastaan-
11. minulle uskotun autuaan Jumalan kirkkauden evankeliumin mukaan.
12. Minä kiitän Herraamme Kristusta Jeesusta, joka on antanut minulle voimaa, ja pitänyt minua luotettavana. Kiitän häntä siitä, että hän on asettanutminut palvelukseensa,
13. vaikka olin ollut herjaaja, vainooja ja väkivallantekijä. Minä sain armon, sillä epäuskoisena en tiennyt,mitä tein.
14. Herramme armo oli ylen runsas, vaikuttaen uskoa ja rakkautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
15. Tämä sana on varma ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen: Kristus Jeesus on tullut maailmaan pelastamaan syntisiä, joista minä olen suurin.
17. Ikuiselle Kuninkaalle, katoamattomalle, näkymättömälle, ainoalle Jumalalle, kunnia ja kirkkaus aina ja iäti! Aamen.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5771
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Toukokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 24.05.2018 08:02

    Kuva

Psalmit 27
8. Sydämeni vetoaa sinun omaan sanaasi: "Etsikää minun kasvojani." Herra, minä etsin sinun kasvojasi.
9. Älä kätke minulta kasvojasi, älä työnnä vihassa pois palvelijaasi. Sinä olet minun apuni, älä minua jätä, älä minua hylkää, sinä pelastukseni Jumala.
10. Vaikka isäni ja äitini minut hylkäisivät, Herra pitää minusta huolen.
11. Herra, neuvo minulle tiesi ja johdata minua oikeaa polkua päästäkseni vihamiehistäni.
12. Älä jätä minua alttiiksi ahdistajieni vimmalle. Väärät todistajat nousevat minua vastaan ja huokuvat väkivaltaa.
13. Mutta minä totisesti uskon näkeväni Herran hyvyyttä elävien maassa.
14. Turvaa Herraan! Ole luja, ja olkoon sydämesi vakaa. Turvaa Herraan!
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5771
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Toukokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 25.05.2018 07:20

    Kuva

Kiitetty olkoon Herra joka päivä. Meitä kantaa Jumala, meidän apumme. Sela.
Meillä on Jumala, Jumala, joka auttaa, ja Herra, Herra, joka kuolemasta vapahtaa.

Jumala, sinä tunnet minun tyhmyyteni, eivätkä vikani ole sinulta salassa.
Älä anna minussa joutua häpeään niiden, jotka odottavat sinua, Herra, Herra Sebaot. Älä salli minussa pettyä niiden, jotka etsivät sinua, Israelin Jumala.

Iloitkoot ja riemuitkoot sinussa kaikki, jotka sinua etsivät. Ne joille apusi on rakas, sanokoot aina: "Ylistetty olkoon Jumala!"

Olethan sinä minun toivoni, Herra, Herra, minun turvani nuoruudestani asti.
Sinä olet tukeni syntymästäni saakka, sinä päästit minut äitini kohdusta. Sinua minä alati ylistän.

Olkoon hänen nimensä iäti, ennen aurinkoa, JiNNooN, ja kaikki kansat siunatkoot itseään hänessä onnelliseksi.
Kiitetty olkoon Herra Jumala, Israelin Jumala, ainoa ihmeiden tekijä.
Iäti siunattu olkoon hänen kunniansa nimi, ja koko maa olkoon täynnä hänen kunniaansa. Aamen, aamen.
Ps 68:20,21 Ps 69:6,7 Ps 70:5 Ps 71 5,6 Ps 72: 17-19

Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5771
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Toukokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 26.05.2018 10:36

    Kuva

Sananlaskut 30
4. Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on sitonut vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen Poikansa nimi. Tiedäthän sen?
5. Jokainen Jumalan sana on taattu. Hän on niiden kilpi, jotka häneen turvaavat.
6. Älä lisää hänen sanoihinsa mitään, ettei hän vaatisi sinua tilille, ja ettet joutuisi valehtelijaksi.
7. Kahta minä sinulta pyydän, älä niitä minulta koskaan kiellä kuolemaani saakka:
8. Vilppi ja valhepuhe pidä minusta kaukana; älä anna minulle köyhyyttä, älä rikkautta, vaan anna minulle ravinnoksi määräosani leipää,
9. etten kylläisenä tulisi kieltäjäksi ja sanoisi: "Kuka on Herra?" ja etten köyhtyneenä varastaisi ja rikkoisi Jumalani nimeä vastaan.

Kol 3:16 Asukoon Kristuksen sana runsaasti keskuudessanne. Opettakaa ja neuvokaa toisianne kaikessa viisaudessa psalmeilla, kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten kiitollisena Jumalalle sydämissänne.
17 Mitä teettekin sanalla tai työllä, tehkää kaikki Herran Jeesuksen nimessä, kiittäen Isää Jumalaa hänen kauttaan.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5771
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Toukokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 27.05.2018 08:05

    Kuva

Roomalaiskirje 12
1. Jumalan armahtavan laupeuden kautta minä kehoitan teitä, veljet, antamaan ruumiinne eläväksi, pyhäksi, Jumalalle otolliseksi uhriksi. Tämä on teidän järjkevä hengellinen jumalanpalveluksenne.
2. Älkääkä mukautuko tämän maailmanajan mukaan, vaan muuttukaa mielenne uudistuksen kautta tutkiaksenne, mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää, otollista ja täydellistä.
3. Minulle annetun armon kautta sanon teille jokaiselle, ettei pidä ajatella itsestään enempää, kuin on aihetta, vaan pitäkää ajatuksenne kohtuuden rajoissa sen uskonmäärän mukaan, minkä Jumala on kullekin suonut.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5771
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Toukokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 28.05.2018 08:12

    Kuva

Roomalaiskirje 8
33. Kuka voi syyttää Jumalan valittuja? Vanhurskauttaja on Jumala.
34. Kuka voi tuomita kadotukseen? Kristus Jeesus on kuollut, onpa herätettykin. Hän on Jumalan oikealla puolella, ja hän myös rukoilee meidän puolestamme.
35. Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta? Tuskako, vai ahdistus, vai vaino, vai nälkä, vai alastomuus, vai vaara, vai miekka?
37. Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttaan, joka on meitä rakastanut.
38. Minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, eivät enkelit eivät henkivallat, ei mikään nykyinen eikä mikään tuleva, eivät voimat,
39. ei korkeus, ei syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5771
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Toukokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 29.05.2018 07:26

    Kuva

Psalmit 73
23. Minä pysyn kuitenkin alati sinun luonasi, ja sinä pidät minua oikeasta kädestäni.
24. Sinä talutat minua neuvosi mukaan ja korjaat minut viimein kunniaan.
25. Ketä muuta minulla olisi taivaassa! Ja kun sinä olet kanssani, minä en mistään maan päällä huoli.
26. Vaikka minun ruumiini ja sieluni nääntyisi, Jumala on sydämeni kallio ja osani ainiaan.
27. Ne jotka luopuvat sinusta, joutuvat kadotukseen. Sinä tuhoat kaikki, jotka haureudessa hylkäävät sinut.
28. Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä. Minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.
Ps.74:12.Jumala on Kuninkaani ammoista ajoista. Hän toimittaa pelastuksen maan päällä.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5771
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Toukokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 30.05.2018 07:34

    Kuva

Luukas 18
9. Joillekin omaan vanhurskauteensa luottaville, jotka halveksivat muita, Jeesus esitti tämän vertauksen:
10. "Kaksi miestä meni ylös temppeliin rukoilemaan, toinen fariseus ja toinen publikaani.
11. Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten ole niin kuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, en myöskään niin kuin tuo publikaani.
12. Minä paastoan kahdesti viikossa ja annan kymmenykset kaikista tuloistani'.
13. Publikaani seisoi taampana. Hän ei edes tohtinut nostaa katsettaan taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen'.
14. Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskautettuna ohi tuon toisen. Jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka alentaa itsensä, se ylennetään."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5771
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

EdellinenSeuraava

Paluu Jumalan sanaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron