Jumalan sanaa Toukokuu

Jumalan sanaapäivääsi.

Re: Jumalan sanaa Toukokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 11.05.2018 08:22

    Kuva

Jesaja 48
16. Lähestykää minua, kuulkaa tämä: Alunalkaenkaan en ole puhunut salassa. Kun nämä tapahtuivat, minä olin jo siellä. Herra, Herra on nyt lähettänyt minut ja Henkensä.
17. Näin sanoo Herra, sinun lunastajasi, Israelin Pyhä: Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka opetan sinulle, mikä on hyödyllistä, johdatan sinua tietä, jota sinun tulee käydä.
18. Jospa noudattaisit minun käskyjäni, niin sinun rauhasi olisi kuin virta ja sinun vanhurskautesi kuin meren aallot.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Toukokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 12.05.2018 08:11

    Kuva

Suo minun asua aina sinun majassasi, turvautua siipiesi suojaan. Sela.
Jumalaa yksin sieluni hiljaisuudessa odottaa. Häneltä tulee minulle apu.
Hän yksin on kallioni, apuni ja turvani: en minä suuresti horju.
Sieluni, odota vain hiljaisuudessa Jumalaa, sillä hän antaa minulle toivon.
Hän yksin on kallioni, apuni ja turvani, minä en horju.
Jumala on auttajani ja kunniani. Voimani kallio ja turvani on Jumala.
Turvatkaa häneen joka aika, te kansa. Vuodattakaa hänen eteensä sydämenne.
Jumala on meidän turvamme. Sela.
Sinun, Herra, on armo. Sinä maksat kullekin hänen tekojensa mukaan.
Jumala, sinä olet minun Jumalani, sinua minä etsin varhain.
Sinua sieluni janoaa, sinua ikävöi ruumiini kuivassa ja nääntyvässä, vedettömässä maassa.
Sinun armosi on parempi kuin elämä, ja huuleni ylistäkööt sinua.
Minä kiitän sinua elinaikani, nostan käteni sinun nimessäsi.
Sieluni riippuu sinussa kiinni, ja sinun oikea kätesi tukee minua.
Psalmista 61:5, Ps 62:2,3,6-9,13 Ps 63:2,4,5,9
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Toukokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 13.05.2018 09:35

    Kuva

Luukas 9
20. Jeesus kysyi: "Kenen te sanotte minun olevan?" Pietari vastasi: "Sinä olet Jumalan Kristus."
22. Jeesus sanoi: "Ihmisen Pojan on kärsittävä paljon ja jouduttava vanhinten, ylipappien ja kirjanoppineiden hylkäämäksi, tultava surmatuksi ja kolmantena päivänä noustava ylös."
23. Jeesus sanoi kaikille: "Jos joku tahtoo kulkea minun jäljessäni, hän kieltäköön itsensä, ottakoon joka päivä ristinsä ja seuratkoon minua.
26. Joka häpeää minua ja minun sanojani, häntä Ihmisen Poika on häpeävä, kun hän tulee omassa sekä Isänsä ja pyhien enkelien kirkkaudessa.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Toukokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 14.05.2018 11:36

    Kuva

Psalmit 9
8. Mutta Herra hallitsee iäti. Hän on pystyttänyt istuimensa jakaakseen oikeutta.
9. Hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaasti, hallitsee kansoja oikeuden mukaan.
10. Herra on sorretun turva, suoja ahdingon aikoina.
11. Sinuun turvaavat ne, jotka tuntevat nimesi. Sinä, Herra, et hylkää niitä, jotka sinua etsivät.
12. Veisatkaa kiitosta Herralle, joka asuu Siionissa, julistakaa kansojen keskuudessa hänen suuria tekojaan.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Toukokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 15.05.2018 08:03

    Kuva

Psalmit 2
1. Miksi kansakunnat raivoavat ja kansat punovat turhia juonia?
2. Maan kuninkaat nousevat, ruhtinaat yhdessä neuvottelevat Herraa ja hänen Kristustaan vastaan:
10. Tulkaa siis järkiinne, kuninkaat. Maan tuomarit, ottakaa nuhde huomioon.
11. Palvelkaa Herraa pelolla ja iloitkaa vavistuksella.
12. Antakaa suuta Pojalle, ettei hän vihastuisi. Hänen vihansa syttyy hetkessä. Autuas on jokainen, joka turvaa häneen.

Luuk. 12:8. Minä sanon teille: jokaisen, joka tunnustautuu minun omakseni ihmisten edessä, hänet myös Ihmisen Poika tunnustaa omakseen Jumalan enkelien edessä.
9. Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, hänet kielletään Jumalan enkelien edessä.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Toukokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 16.05.2018 08:15

    Kuva

Luukas 9
51. Kun Jeesuksen ylösottamisen aika oli täyttymässä, hän suuntasi matkansa Jerusalemia kohti mennäkseen sinne.
52. Hän lähetti edellään sananviejiä. Nämä lähtivät matkalle ja menivät erääseen samarialaisten kylään valmistaakseen hänelle majan.
53. Siellä ei kuitenkaan otettu häntä vastaan, koska hän oli matkalla Jerusalemia kohti.
54. Saadessaan tietää tämän hänen opetuslapsensa Jaakob ja Johannes sanoivat: "Herra, tahdotko, niin sanomme, että tuli taivaasta tulee alas ja tuhoaa heidät [niin kuin Elijakin teki]?"
55. Jeesus kääntyi ja nuhteli heitä [sanoen:"Ettekö tiedä, minkä hengen lapsia te olette?
56. Sillä Ihmisen Poika ei tullut saattamaan ihmisten sieluja kadotukseen, vaan pelastamaan heitä."] Niin he menivät toiseen kylään.

Luul 10:3. Menkää, minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle.
9. Parantakaa siellä sairaita ja sanokaa heille: 'Jumalan valtakunta on tullut teitä lähelle'.
16. Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Joka hylkää minut, hylkää Hänet, joka on minut lähettänyt."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Toukokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 17.05.2018 07:55

    Kuva

Ne 70 (72) [saarnamatkalle lähetettyä] palasivat iloiten ja sanoivat: "Herra, riivaajatkin ovat meille alamaisia sinun nimesi tähden."
Jeesus sanoi heille: "Minä näin Saatanan putoavan taivaasta kuin salaman.
Minä olen antanut teille vallan tallata käärmeitä, skorpioneja ja kaikkea vihollisen voimaa, eikä mikään ole teitä vahingoittava.
Älkää kuitenkaan iloitko siitä, että henget ovat teille alamaisia, vaan iloitkaa siitä, että nimenne ovat kirjoitetut taivaissa."
Kaikkien polvien, sekä taivaissa että maan päällä ja maan alla olevien, on siksi notkistuttava Jeesuksen nimeen.
Jokaisen kielen on tunnustettava Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.
Kuolleet, suuret ja pienet, minä näin seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin. Avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja. Kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
Jokainen, jonka nimeä ei löytynyt elämän kirjasta, heitettiin tuliseen järveen.
Joka voittaa, hänet näin puetaan valkeihin vaatteisiin, enkä minä pyyhi pois hänen nimeään elämän kirjasta, vaan tunnustan hänen nimensä Isäni edessä ja hänen enkeliensä edessä.
Luukas 10:17-20 Fil. 2:10,11 Ilm. 20:12,15 Ilm. 3:5
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Toukokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 18.05.2018 08:10

    Kuva

Luukas 11
1. Kun Jeesus oli ollut eräässä paikassa rukoilemassa ja oli lakannut, eräs hänen opetuslapsistaan pyysi: "Herra, opeta meitä rukoilemaan, kuten Johanneskin opetti opetuslapsiaan."
2. Jeesus sanoi heille: "Kun rukoilette, sanokaa: Isä, (meidän, joka olet taivaissa). Pyhitetty olkoon sinun nimesi.Tulkoon sinun valtakuntasi. (Tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niin kuin taivaassa.)
3. Anna meille päivittäin meidän jokapäiväinen leipämme.
4. Anna meille meidän syntimme anteeksi, sillä mekin annamme anteeksi jokaiselle velallisellemme. Äläkä anna meidän joutua kiusaukseen (, vaan pelasta meidät pahasta)."

9. Minäkin sanon teille: anokaa, niin teille annetaan. Etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa, niin teille avataan.
10. Sillä jokainen anova saa, etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Toukokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 19.05.2018 07:35

    Kuva

Filippiläiskirje 3
7. Mikä minulle oli voitto, sitä kuitenkin Kristuksen tähden pidän tappiona.
8. Minä pidän sitä kaikkea todella tappiona tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuksen, Herrani, tuntemisen rinnalla. Hänen tähtensä olen menettänyt kaiken ja pidän sitä roskana, että voittaisin omakseni Kristuksen.
9. Syvin halunion, että minun havaittaisiin olevan Hänessä ja omistavan, ei omaa laista tulevaa vanhurskautta, vaan sen, joka tulee uskon kautta Kristukseen, vanhurskauden, joka tulee Jumalalta uskolle.
10. [Ennen muuta haluan] tuntea Hänet, hänen ylösnousemisensa voiman ja hänen kärsimystensä osallisuuden, tullessani hänen kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta,
11. jos ehkä pääsen ylösnousemiseen kuolleista.
12. Ei niin, että olisin sen jo saavuttanut tai että olisin jo tullut täydelliseksi, vaan minä riennän sitä kohti, että voittaisin sen omakseni, koskapa Kristus Jeesus on voittanut minut.
13. Veljet, minä en vielä kajattele sitä voittaneeni. Yhden minä kuitenkin teen: unhottaen takana olevan ja kurottautuen edessä olevaa kohti
14. minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Jumala on kutsunut minut taivaallisella kutsumuksella Kristuksessa Jeesuksessa.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Toukokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 20.05.2018 12:32

    Kuva

Luukas 12
22. Jeesus sanoi opetuslapsilleen: "Minä sanon teille: älkää murehtiko hengestänne, mitä söisitte, älkääkä ruumiistanne, mitä pukisitte yllenne.
23. Onhan henki enemmän kuin ruoka, ja ruumis enemmän kuin vaatteet.
24. Katselkaa korppeja: ne eivät kylvä eivätkä leikkaa, niillä ei ole vajaa eikä aittaa, ja silti Jumala ruokkii ne. Kuinka paljon arvokkaampia te olette kuin linnut!
25. Kuka teistä voi murehtimalla lisätä elämäänsä pituutta kyynäränkään vertaa?
26. Jos siis näinkään vähäinen ei ole teidän vallassanne, mitä te murehditte muusta?
27. Katselkaa kukkia, kuinka ne kasvavat: ne eivät tee työtä eivätkä kehrää. Kuitenkin minä sanon teille: Salomo kaikessa loistossaan ei ollut niin vaatetettu kuin jokin niistä.
28. Jos siis Jumala näin vaatettaa kedon ruohon, joka tänään kasvaa ja huomenna heitetään uuniin, kuinka paljoa ennemmin hän huolehtii teistä, te vähäuskoiset!
29. Älkää tekään murehtiko siitä, mitä söisitte ja mitä joisitte, älkääkä korkeita tavoitelko.
30. Näitä kaikkia maailman kansat tavoittelevat. Teidän Isänne kyllä tietää teidän näitä tarvitsevan.
31. Vaan etsikää Jumalan valtakuntaa, niin myös nämä teille annetaan sen ohessa.
32. Älä pelkää, sinä pienoinen lauma. Teidän Isänne on nähnyt hyväksi antaa teille valtakunnan.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

EdellinenSeuraava

Paluu Jumalan sanaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron