Jumalan sanaa Kesäkuu

Jumalan sanaapäivääsi.

Re: Jumalan sanaa Kesäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 13.06.2018 09:54

    Kuva

Sananlaskut 1
22. Kuinka kauan te kevytmieliset rakastatte harkinnan puutetta, kuinka kauan pilkkaajilla on halu ivaan ja tyhmät vihaavat tietoa?
23. Kääntykää ottamaan varoitukseni huomioon. Minä vuodatan teille Henkeäni, ilmoitan sanani teille.
24. Kun minä kutsuin, te estelitte, kun ojensin kättäni, kukaan ei kuunnellut.
25. Te vieroksuitte kaikkia minun neuvojani ette suostuneet varoituksiini.
26. Minäkin nauran teidän hädällenne, pilkkaan, kun tulee se, mitä te pelkäätte,
27. kun myrskynä tulee se, mitä te kauhistutte, kun hätänne saapuu tuulispäänä, kun teitä kohtaa vaiva ja ahdistus.
28. Silloin he kutsuvat minua, mutta minä en vastaa. He etsivät minua, mutta eivät löydä.
29. He vihasivat ymmärrystä, eivät valinneet osakseen Herran pelkoa
30. eivätkä suostuneet minun neuvooni, vaan pitivät halpoina kaikkia varoituksiani.
31. Sen tähden he saavat syödä oman vaelluksensa hedelmiä ja saavat kyllänsä omista hankkeistaan.
32. Yksinkertaiset surmaa heidän oma luopumuksensa, ja tyhmät tuhoaa heidän oma suruttomuutensa.
33. Mutta joka minua kuulee, saa asua turvassa ja olla rauhassa onnettomuuden kauhuilta.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Kesäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 14.06.2018 08:54

    Kuva

Sananlaskut 4
4. Isä opetti minua ja sanoi minulle: "Pitäköön sydämesi sanoistani kiinni, noudata minun käskyjäni, niin saat elää.
5. Hanki viisautta, hanki ymmärrystä, älä sitä unohda, älä väisty pois minun suuni sanoista.
6. Älä hylkää sitä, niin se varjelee sinua. Rakasta sitä, niin se suojaa sinua.

Joh. 14:23. Jeesus vastasi: "Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani, ja Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja teemme asumuksen hänen luonaan.
24. Joka ei rakasta minua, ei noudata minun sanojani. Teidän kuulemanne sana ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.
25. Tämän minä olen teille puhunut ollessani teidän luonanne.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Kesäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 15.06.2018 06:54

    Kuva

Minä olin Herran omana, hänen tiensä alussa, ennen hänen tekojaan, ennen aikojen alkua.
Iäisyydestä minut on asetettu olemaan, alusta asti, ennen kuin maata olikaan.
Ennen kuin syvyyksiä oli, minä synnyin, ennen kuin oli lähteitä, vedestä rikkaita.
Ennen kuin vuoret upotettiin paikoilleen, ennen kukkuloita, minä synnyin,
kun Hän ei vielä ollut tehnyt maata, ei mantua, ei maanpiirin tomujen alkuakaan.
Kun hän valmisti taivaat, minä olin siinä, kun Hän veti rajan syvyyden pinnalle,
kun hän vahvisti pilvet korkeudessa, kun syvyyden lähteet saivat voiman,
kun hän asetti merelle sen rajat, että vedet eivät ylittäisi hänen säätämiään [rajoja], kun hän vahvisti maan perustukset,
silloin minä olin hänen rinnallaan työmestarina, ihastuneena riemuitsin päivästä päivään. Hänen edessään minä iloitsin kaiken aikaa, ihaillen hänen maanpiiriään, ja ihastukseni olivat ihmislapset.
Te lapset, kuulkaa minua: autuaat ne, jotka noudattavat minun teitäni!
Kuulkaa varoitusta, niin viisastutte. Älkää antako sen mennä menojaan.
Autuas se ihminen, joka kuulee minua, valvoo ovillani päivästä päivään, vartioiden ovieni pieliä!
Sillä joka löytää minut, löytää elämän ja saa Herran armosuosion.
Mutta joka menee minusta harhaan, saa sielulleen vahingon. Kaikki, jotka minua vihaavat, rakastavat kuolemaa."
Sananlaskut 8:22-36
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Kesäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 16.06.2018 08:25

    Kuva
Johanneksen ilmestys 22
10. Hän jatkoi: "Älä sulje sinetillä tämän kirjan profetian sanoja, sillä aika on lähellä.
11. Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen. Joka on vanhurskas harjoittakoon edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
12. Minä tulen pian. Minulla on palkkani mukanani antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
13. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
14. Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi oikeus syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin.

17. Henki ja morsian sanovat: "Tule!" Joka kuulee, sanokoon: "Tule!" Joka janoaa, tulkoon, ja joka tahtoo, ottakoon elämän vettä lahjaksi.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Kesäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 17.06.2018 08:55

    Kuva

Sananlaskut 22
4. Nöyryyden ja Herran pelon palkka on rikkaus, kunnia ja elämä.
17. Kallista korvasi ja kuuntele viisaiden sanoja ja tarkkaa minun tietoani.
18. On näet suloista kätkeä ne sisimpääsi. Olkoot ne kaikki valmiina huulillasi.
19. Juuri sinua minä olen nyt neuvonut, että Herra olisi turvanasi.

Room. 10:8. Mitä se sitten sanoo?"Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi." Tämä on se uskon sana, jota me saarnaamme.
9. Jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, sinä pelastut.
10. Sillä sydämellä uskotaan vanhurskauteen, ja suulla tunnustaudutaan pelastukseen.
11. Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään,joka häneen uskoo,joudu häpeään."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Kesäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 18.06.2018 07:32

    Kuva
Luukas 21
26. Ihmiset menehtyvät pelätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa, sillä taivaitten voimat järkkyvät.
27. Silloin nähdään Ihmisen Pojan tulevan pilvessä suuressa voimassa ja kirkkaudessa.
28. Kun nämä tapahtumat alkavat, rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."
29. Jeesus esitti heille vertauksen: "Katsokaa viikunapuuta ja kaikkia puita.
30. Kun ne puhkeavat lehteen, siitä te näette ja itsestänne ymmärrätte, että kesä on lähellä.
31. Samoin te, kun näette tämän tapahtuvan, tietäkää, että Jumalan valtakunta on lähellä.
32. Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki [sanottu] toteutuu.
33. Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.
34. Olkaa varuillanne, etteivät juoppottelu, päihtymys tai elatuksen murheet turruta sydämiänne, niin että se päivä yllättää teidät
35. niin kuin ansa. Sillä se tulee kaikille maan päällä asuville.
36. Valvokaa siis joka aika ja rukoilkaa, että saisitte voimaa selvitä kaikesta siitä, mikä on tapahtuva, ja kestäisitte Ihmisen Pojan edessä."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Kesäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 19.06.2018 08:23

    Kuva

Galatalaiskirje 5
24. Kristuksen Jeesuksen omat ovat ristiinnaulinneet turmeltuneenluontonsa himoineen ja haluineen.
25. Jos me elämme Hengessä, niin myös vaeltakaamme Hengessä.
26. Älkäämme olko turhan kunnian pyytäjiä, ärsytellen, ja kadehtien toisiamme.

Fil 2:1. Jos siis on jotakin kehoitusta Kristuksessa, jos jotakin rakkauden lohdutusta, jos jotakin Hengen yhteyttä, jos jotakin sydämellisyyttä ja laupeutta,
2. tehkää minun iloni täydelliseksi olemalla samaa mieltä. Liittäköön teidät yhteen keskinäinen rakkaus, sopu ja yksimielisyys.
3. Älkää tehkö mitään itsekkyydestä tai turhan kunnian tavoittelusta, vaan nöyryydessä pitäkää toista parempana kuin itseänne.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Kesäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 21.06.2018 08:45

    Kuva
Galatalaiskirje 6
14. Minä puolestani en halua kerskata muusta kuin Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle.
15. Eihän se ole ratkaisevaa, onko mies ympärileikattu vai ei, vaan että hän on uusi luomus.

Ef.1:3. Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa.
4. Jo ennen maailman perustamista hän oli valinnut meidät olemaan pyhiä ja nuhteettomia hänen edessään rakkaudessa.
5. Hän oli jo silloin määrännyt meidät lapseuteen, yhteyteensä Jeesuksen Kristuksen kautta, tehden tämän hyväksi näkemällään tavalla
6. sen armonsa kirkkauden kiitokseksi, minkä hän on lahjoittanut meille siinä rakastetussa.
7. Hänessä meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisanto hänen armonsa rikkauden mukaan.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Kesäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 23.06.2018 09:00

    Kuva

Efesolaiskirje 2
4. Mutta Jumala, joka on laupeudesta rikas, on suuren rakkautensa tähden, jolla hän on meitä rakastanut,
5. tehnyt meidät, jotka olimme rikoksiimme kuolleita, eläviksi Kristuksen kanssa. Armosta te olette pelastetut.
6. Yhdessä hänen kanssaan Jumala on herättänyt meidät ja yhdessä hänen kanssaan asettanut taivaallisiin Kristuksessa Jeesuksessa
7. osoittaakseen tulevina maailmankausina armonsa äärettömän runsauden hyvyydessään meitä kohtaan Kristuksessa Jeesuksessa.

Ef 3:10. Jumalan moninainen viisaus tulee nyt seurakunnan välityksellä taivaallisten hallitusten ja valtojen tietoon.
11. Tämä tapahtuu sen ikuisen suunnitelman mukaisesti, minkä Hän on tehnyt Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
12. Hänessä meillä on rohkeus ja luottava oikeus lähestyä [Jumalaa] uskon kautta Häneen.
16. Antakoon hän teidän kirkkautensa runsauden mukaisesti sisällisen ihmisenne puolesta Henkensä kautta vahvistua voimassa.
17. Kristus asukoon uskon kautta sydämissänne.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan sanaa Kesäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 24.06.2018 08:57

    Kuva
Matteus 5
1. Nähdessään kansanjoukot Jeesus nousi vuorelle. Hän istuutui, ja hänen opetuslapsensa tulivat hänen luokseen.
2. Hän alkoi puhua ja opetti heitä näin:
3. "Autuaita ovat hengessä köyhät, sillä heidän on taivasten valtakunta.
4. Autuaita ovat murheelliset, sillä he saavat lohdutuksen.
5. Autuaita ovat sävyisät, sillä he saavat periä maan.
6. Autuaita ovat ne, joilla on vanhurskauden nälkä ja jano, sillä heidät ravitaan.
7. Autuaita ovat laupiaat, sillä he saavat laupeuden.
8. Autuaita ovat puhdassydämiset, sillä he saavat nähdä Jumalan.
9. Autuaita ovat rauhantekijät, sillä heitä on kutsuttava Jumalan lapsiksi.
10. Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta.
11. Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni solvaavat ja vainoavat teitä ja valehdellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.
12. Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on suuri taivaissa. Samoinhan he vainosivat profeettoja, jotka olivat ennen teitä.
13. Te olette maan suola. Jos suola käy mauttomaksi, millä se saadaan suolaiseksi? Se ei enää kelpaa muuhun kuin pois heitettäväksi ja ihmisten tallattavaksi.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

EdellinenSeuraava

Paluu Jumalan sanaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron