Jumalan Sanaa Heinäkuu

Jumalan sanaapäivääsi.

Re: Jumalan Sanaa Heinäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 23.07.2018 08:14

    Kuva

Jesaja 51
7. Kuulkaa minua, te jotka tunnette vanhurskauden, kansa jonka sydämessä on minun lakini: älkää pelätkö ihmisten pilkkaa älkääkä kauhistuko heidän herjauksiaan.

2.Tim.3:1. Tiedä, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.
12. Kaikki, jotka haluavat elää jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa, joutuvat vainottaviksi.
13. Pahat ihmiset ja petturit menevät yhä pitemmälle pahuudessa, eksyttäen ja eksyen.
14. Pysy sinä siinä, minkä olet oppinut ja mistä olet varma, koska tiedät, keiltä olet sen oppinut.
15. Sinähän tunnet jo lapsuudestasi asti pyhät kirjoitukset, jotka voivat tehdä sinut viisaaksi, niin että pelastut uskon kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
16. Koko Raamattu on syntynyt Jumalan Hengen vaikutuksesta, on hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi, ojennukseksi, kasvatukseksi vanhurskaudessa,
17. että Jumalan ihminen olisi valmistunut kaikkinaisiin hyviin tekoihin kykeneväksi.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Heinäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 24.07.2018 08:21

    Kuva

Jesaja 53
10. Mutta Herra näki hyväksi, että häntä runneltiin kärsimyksellä. Kun sinä panet hänen sielunsa vikauhriksi, hän näkee jälkeläisiä ja elää kauan, ja Herran tahto toteutuu hänen kauttaan.
11. Sielunsa vaivasta hän näkee valon ja tulee ravituksi. Tuntemuksensa kautta hän, minun vanhurskas palvelijani, vanhurskauttaa monet, kun kantaa heidän pahat tekonsa.
12. Minä annan hänelle osan suurten joukossa, ja mahtavien kanssa hän jakaa saalista, sillä hän antoi itsensä alttiiksi kuolemaan, ja hänet luettiin pahantekijöiden joukkoon. Hän kantoi monien synnit, ja hän rukoili rikollisten puolesta.

2.Tim.4:1. Minä todistan sinulle vakavasti Jumalan ja Kristuksen Jeesuksen edessä, joka on tuomitseva elävät ja kuolleet, hänen ilmestymisensä ja hänen valtakuntansa kautta:
2. julista sanaa, astu esiin sopivaan ja sopimattomaan aikaan, nuhtele, varoita, ja kehoita kärsivällisesti opettaen.
3. Tulee aika, jolloin he eivät suvaitse tervettä oppia, vaan omien halujensa mukaan haalivat korvasyyhyynsä itselleen opettajia.
4. He kääntävät korvansa pois totuudesta ja eksyvät taruihin.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Heinäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 25.07.2018 09:07

    Kuva

1. Aikakirja 16
8. "Kiittäkää Herraa, julistakaa hänen nimeään, tehkää hänen suuret tekonsa tiettäviksi kansojen keskuudessa.
9. Laulakaa hänelle, veisatkaa hänelle, puhukaa kaikista hänen ihmeistään.
10. Hänen pyhä nimensä olkoon teidän kerskauksenne. Iloitkoon niiden sydän, jotka etsivät Herraa.
11. Kysykää Herraa ja hänen voimaansa, etsikää alati hänen kasvojaan.
14. Hän, Herra, on meidän Jumalamme. Hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.
23. Veisatkaa Herralle, kaikki maa, julistakaa päivästä päivään hänen pelastustekojaan.
24. Ilmoittakaa kansojen keskuudessa hänen kunniaansa, hänen ihmeitänsä kaikkien kansojen keskuudessa.
25. Sillä Herra on suuri ja sangen ylistettävä, hän on peljättävä yli kaikkien jumalien.
26. Kaikki pakanakansojen jumalat ovat epäjumalia, mutta Herra on tehnyt taivaat.
27. Kirkkaus ja kunnia on hänen kasvojensa edessä, väkevyys ja riemu hänen asuinsijassaan.
28. Antakaa Herralle, te kansojen sukukunnat, antakaa Herralle kunnia ja väkevyys.
29. Antakaa Herralle hänen nimensä kunnia, tuokaa lahjoja ja tulkaa hänen kasvojensa eteen, kumartakaa Herraa pyhässä kaunistuksessa.
34. Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, ja hänen armonsa pysyy iäti.
35. Sanokaa: 'Pelasta meidät, sinä pelastuksemme Jumala, kokoa ja vapahda meidät kansojenkeskuudesta, että me kiittäisimme sinun pyhää nimeäsi ja kerskaisimme sinun ylistyksestäsi'.
36. Ylistetty olkoon Herra, Israelin Jumala, iäisyydestä iäisyyteen." Kaikki kansa sanoi: "Aamen", ja ylisti Herraa.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Heinäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 27.07.2018 09:41

    Kuva

Roomalaiskirje 8
8. Turmeltuneen luontonsa hallitsemat eivät voi olla Jumalalle otollisia.
9. Mutta te ette ole turmeltuneen luontonne hallitsemia, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki asuu teissä. Mutta se, jolla ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa.
10. Jos Kristus on teissä, niin langennut luonto tosin on kuollut synnin tähden, mutta Henki on elämä vanhurskauden tähden.
11. Jos siis Jumalan Henki asuu teissä, hänen, joka herätti Jeesuksen kuolleista, niin hän, joka herätti kuolleista Kristuksen, on tekevä eläväksi myös teidän kuolevaiset ruumiinne teissä asuvan Henkensä kautta.
12. Niin me siis, veljet, olemme velassa, mutta emme turmeltuneelle luonnollemme, elääksemme sen mukaan.
13. Jos te elätte turmeltuneen luontonne mukaan, teidän on kuoltava. Mutta jos te Hengellä kuoletatte turmeltuneen luontonne teot, te saatte elää.
14. Kaikki, joita Jumalan Henki kuljettaa, ovat näet Jumalan lapsia.
15. Te ette ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan te olette saaneet lapseuden Hengen, jossa huudamme: "Abba! Isä!"
16. Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että olemme Jumalan lapsia.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Heinäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 28.07.2018 08:20

    Kuva
Johannes 1
1. Alussa oli Sana, Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.
11. Hän tuli omiensa luo, mutta hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.
12. Kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi oikeuden ja voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä.
13. He eivät ole syntyneet verestä, eivät ihmisen tahdosta eivätkä miehen tahdosta, vaan Jumalasta.
14. Sana tuli ihmiseksi ja asui keskuudessamme. Me katselimme hänen kirkkauttaan, sellaista kirkkautta kuin ainoalla Pojalla on Isältä. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.
16. Hänen täyteydestään me kaikki olemme saaneet, ja armoa armosta.
29. Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan luokseen ja sanoi: "Katsokaa, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Heinäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 30.07.2018 09:37

    Kuva

Psalmit 91
1. Korkeimman suojassa istuva ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyvä,
2. sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan."
3. Hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
4. Siivillään hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan niiden alla. Hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
8. Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille tulee ansaittu rangaistus.
9. Sinä, Herra, olet minun turvani. Korkeimman sinä olet ottanut suojaksesi.
10. Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
11. Hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
14. [Herra sanoo] "Koska hän riippuu minussa kiinni, minä pelastan hänet. Minä suojelen häntä, koska hän tuntee minun nimeni.
15. Hän huutaa minua avukseen, ja minä vastaan hänelle. Minä olen hänen luonaan, kun hänellä on ahdistus. Minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
16. Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä pelastukseni.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Heinäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 31.07.2018 08:38

    Kuva

Jeremia 2
8. Papit eivät kysyneet: 'Missä on Herra?' Lainkäyttäjät eivät minua tunteneet, ja paimenet luopuivat minusta. Profeetat ennustivat Baalin nimissä ja seurasivat epäjumalia, jotka eivät voi auttaa.

13. Minun kansani on tehnyt kaksinkertaisen synnin: minut, elävän veden lähteen, he ovat hylänneet ja hakanneet itselleen vesisäiliöitä, särkyviä säiliöitä, jotka eivät pidä vettä.
17. Eikö tämä tule sinulle siitä, että hylkäät Herran, Jumalasi, kun hän tahtoo kuljettaa sinua [oikealla] tiellä?
18. Mitä menemistä sinulla nyt on Egyptiin juomaan Siihorin vettä? Ja mitä syytä sinulla on mennä Assuriin juomaan Eufratvirran vettä?
19. Oma pahuutesi tuottaa sinulle kurituksen, ja luopumuksesi saattaa sinut rangaistukseen. Niin tiedä ja näe, kuinka onnetonta ja katkeraa on se, että sinä hylkäät Herran, sinun Jumalasi, etkä minua pelkää, sanoo Herra, Herra Sebaot.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5748
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Edellinen

Paluu Jumalan sanaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron