Jumalan Sanaa Heinäkuu

Jumalan sanaapäivääsi.

Re: Jumalan Sanaa Heinäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 13.07.2018 09:40

    Kuva

Psalmit 31
2. Herra, sinuun minä turvaan. Älä salli minun koskaan joutua häpeään, vapahda minut vanhurskaudessasi.
3. Kallista korvasi puoleeni, riennä, pelasta minut. Ole minulle turvakallio, vuorilinna, johon minut pelastat.
4. Sinä olet minun kallioni ja pakopaikani, ja nimesi tähden sinä minua johdatat ja ohjaat.
5. Sinä päästät minut verkosta, jonka he ovat virittäneet eteeni, sillä sinä olet minun turvani.
6. Sinun käteesi minä annan henkeni, sinä, Herra, olet lunastanut minut, sinä uskollinen Jumala.
24. Rakastakaa Herraa, kaikki hänen hurskaansa. Herra varjelee uskolliset, mutta uhmaten vastustavia hän rankaisee ansion mukaan.
25. Olkaa lujat, ja olkoon teidän sydämenne rohkea, te kaikki, jotka odotatte Herraa.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5764
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Heinäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 14.07.2018 09:16

    Kuva

Jesaja 29
13. Herra sanoi: Koska tämä kansa lähestyy minua suullaan ja kunnioittaa minua huulillaan, mutta pitää sydämensä minusta kaukana, ja koska heidän jumalanpelkonsa on vain opittuja ihmiskäskyjä,
14. minä teen tälle kansalle kummia tekoja, kummia ja outoja. Sen viisaitten viisaus häviää, ja sen ymmärtäväisten ymmärrys katoaa.
15. Voi niitä, jotka kätkevät syvälle hankkeensa Herralta, joiden teot tapahtuvat pimeässä, ja jotka sanovat: "Kuka meitä näkee, kuka meistä tietää?"
16. Voi teidän nurjuuttanne! Onko savi savenvalajan veroinen? Sanooko työ tekijästään: "Ei hän ole minua tehnyt." Tai sanooko kuva kuvaajastaan: "Ei hän mitään ymmärrä"?
19. Nöyrät saavat yhä uutta iloa Herrassa, ja ihmisistä köyhimmätkin riemuitsevat Israelin Pyhästä.

2.Tim.2:19. Jumalan vahva perustus pysyy kuitenkin lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Pysyköön poissa vääryydestä jokainen, joka mainitsee Herran nimen."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5764
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Heinäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 15.07.2018 08:15

    Kuva

Jesaja 33
5. Herra on ylhäinen, sillä hän asuu korkeudessa. Hän täyttää Siionin oikeudella ja vanhurskaudella.
6. Uskon luottamus [Häneen] on oleva sinun aikojesi vahva turva, pelastuksesi viisaus ja ymmärrys. Herran pelko on hänen aarteensa.

1.Tim.1:14. Herramme armo oli ylen runsas, vaikuttaen uskoa ja rakkautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
15. Tämä sana on varma ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen: Kristus Jeesus on tullut maailmaan pelastamaan syntisiä, joista minä olen suurin.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5764
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Heinäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 16.07.2018 08:56

    Kuva

1. Tessalonikalaiskirje 2
11. Samoin te tiedätte, kuinka me, kuin isä lapsiaan, kehoitimme ja rohkaisimme teitä itse kutakin.
12. Me kehoitimme, muistutimme ja terotimme teidän mieliinne, miten teidän tulee vaeltaa Jumalan tahdon mukaisesti, hänen, joka kutsuu teidät valtakuntaansa ja kirkkauteensa.
13. Siksi me myös lakkaamatta kiitämme Jumalaa siitä, että te otitte vastaan meiltä saamanne Jumalan sanan, ette ihmisten sanana, vaan, niin kuin se totisesti on, Jumalan sanana, joka myös vaikuttaa teissä uskovissa.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5764
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Heinäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 17.07.2018 07:25

    Kuva

Efesolaiskirje 2
19. Te ette siis enää ole vieraita ettekä muukalaisia, vaan te olette pyhien kansalaisia ja Jumalan perhettä.
20. Apostolien ja profeettojen perustukselle rakennettuina teillä on kulmakivenä itse Kristus Jeesus,
21. jossa koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa.
22. Hänessä tekin yhdessä muiden kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä.

1.Tim 3:15. Siltä varalta, että viivyn, minä muistutan siitä, miten tulee olla Jumalan huoneessa, joka on elävän Jumalan seurakunta.
16. Totuuden pylväs ja perustus ja tunnustetusti suuri on jumalisuuden salaisuus: [Hän,] joka on ilmestynyt lihassa, vanhurskautunut Hengessä, näyttäytynyt enkeleille, saarnattu kansojen keskuudessa, uskottu maailmassa, otettu ylös kirkkauteen.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5764
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Heinäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 18.07.2018 07:11

    Kuva

Psalmit 33
13. Herra katsoo alas taivaasta, näkee kaikki ihmiset.
14. Asumuksestaan, valtaistuimeltaan hän valvoo kaikkia maan asukkaita.
15. Hän on luonut kaikkien heidän sydämensä, ja tarkkaa kaikkia heidän tekojaan.
18. Herran silmä valvoo niitä, jotka pelkäävät häntä ja panevat toivonsa hänen armoonsa,
19. pelastaakseen heidät kuolemasta, ja elättääkseen heitä nälän aikana.
20. Meidän sielumme odottaa Herraa, hän on meidän apumme ja kilpemme.
21. Hänessä iloitsee sydämemme, me turvaamme hänen pyhään nimeensä.
22. Sinun armosi, Herra, olkoon meidän yllämme, niin kuin me panemme toivomme sinuun.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5764
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Heinäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 19.07.2018 07:38

    Kuva
Jesaja 42
5. Näin sanoo Jumala, Herra, joka on luonut taivaan ja levittänyt sen, joka on tehnyt avaran maan ja mitä siinä kasvaa, antanut henkäyksensä siinä olevalle kansalle, ja hengen niille, jotka siellä vaeltavat:
6. Minä, Herra, olen vanhurskaudessa kutsunut sinut, olen tarttunut sinun käteesi, varjellut sinua ja pannut sinut kansoille liitoksi, kansakunnille valoksi,
7. avaamaan sokeat silmät, päästämään sidotut vankeudesta, pimeydessä istuvat vankikopista.
8. Minä, Herra, se on minun nimeni, minä en anna kunniaani toiselle enkä ylistystäni epäjumalille.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5764
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Heinäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 20.07.2018 09:22

    Kuva

1. kirje Timoteukselle 6
11. Sinä, Jumalan ihminen, karta sellaista. Pyri [elämän] vanhurskauteen, jumalisuuteen, uskoon, rakkauteen, kärsivällisyyteen, sävyisyyteen.
12. Kilvoittele hyvä uskon kilvoitus.Tartu kiinni ikuiseen elämään, johon olet kutsuttu ja johon hyvällä tunnustuksella olet tunnustautunut monen todistajan edessä.
13. Kaikki eläväksi tekevän Jumalan edessä, ja Kristuksen Jeesuksen edessä, joka Pontius Pilatukselle esitti hyvän tunnustuksen, minä kehotan sinua:
14. Noudata saamaasi ohjetta tahrattomasti ja moitteettomasti Herramme Jeesuksen Kristuksen ilmestymiseen asti.
15. Autuas ja ainoa Valtias, kuningasten Kuningas ja herrain Herra, on aikanaan antava meidän nähdä Hänet.
16. Hän yksin on kuolematon, ja hän asuu valossa, johon kukaan ei voi tulla. Häntä [Isää Jumalaa] ei kukaan ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen olkoon kunnia ja iäinen valta. Amen.

20. Talleta Timoteus, se, mikä sinulle on uskottu. Vältä tiedon nimellä kulkevan valetiedon epäpyhiä ja tyhjiä puheita ja vastaväitteitä.
21. Niihin tunnustautuen jotkut ovat eksyneet säädetyltä uskon tieltä. Armo olkoon teidän kanssanne!
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5764
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Heinäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 21.07.2018 07:33

    Kuva

2. kirje Timoteukselle 1
7. Eihän Jumala ole antanut meille pelkuruuden henkeä, vaan voiman, rakkauden ja raittiuden hengen.
8. Älä siis häpeä todistusta Herrastamme äläkä minua, hänen vankiaan. Kärsi kanssani vaivaa evankeliumin tähden, sen mukaan kuin Jumala antaa voimaa.
9. Hän on pelastanut ja kutsunut meidät pyhällä kutsumuksella, ei meidän tekojemme mukaan, vaan oman suunnitelmansa ja armonsa mukaan. Se oli annettu meille Kristuksessa Jeesuksessa ennen aikojen alkua,
10. mutta on nyt saatettu ilmi Vapahtajamme Kristuksen Jeesuksen ilmestymisen kautta. Hän on kukistanut kuoleman ja tuonut valoon elämän ja katoamattomuuden evankeliumin välityksellä.
12. Siksi minä myös näitä kärsin enkä sitä häpeä. Minä tunnen Hänet, johon uskon, ja olen varma siitä, että hän kykenee siihen [kuolemani] päivään asti säilyttämään sen, mitä minulle on uskottu.
13. Pidä esikuvanasi minulta kuulemasi terveelliset opetukset, uskossa ja rakkaudessa, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
14. Säilytä sinulle uskottu hyvä meissä asuvan Pyhän Hengen kautta.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5764
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Heinäkuu

ViestiKirjoittaja Irene » 22.07.2018 08:30

    Kuva

2. kirje Timoteukselle 2
11. Tämä sana on varma: jos olemme hänen kanssaan kuolleet, me saamme hänen kanssaan myös elää.
12. Jos kärsimme yhdessä, saamme Hänen kanssaan myös hallita. Jos kiellämme hänet, hänkin on kieltävä meidät.
13. Jos olemme uskottomia, hän pysyy kuitenkin uskollisena, sillä hän ei saata kieltää itseään.
19. Jumalan vahva perustus pysyy kuitenkin lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Pysyköön poissa vääryydestä jokainen, joka mainitsee Herran nimen."
22. Pakene nuoruuden himoja ja harrasta vanhurskautta, uskoa, rakkautta, rauhaa niiden kanssa, jotka huutavat avuksensa Herraa puhtaasta sydämestä.
23. Vältä tyhmiä ja taitamattomia väittelyjä. Tiedäthän, että ne synnyttävät riitoja.
24. Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen on oltava lempeä kaikkia kohtaan, kykenevä opettamaan ja kärsimään pahaa.
25. Hänen tulee sävyisästi ojentaa vastustelijoita. Ehkäpä Jumala antaa heille mielenmuutoksen, niin että he tulevat tuntemaan totuuden
26. ja selviävät Perkeleen pauloista, joka on heidät vanginnut heidän tekemään tahtoaan.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5764
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

EdellinenSeuraava

Paluu Jumalan sanaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron