Jumalan Sanaa Elokuu

Jumalan sanaapäivääsi.

Re: Jumalan Sanaa Elokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 27.08.2018 07:19

    Kuva

Psalmit 113
1. Halleluja! Ylistäkää, te Herran palvelijat, ylistäkää Herran nimeä.
2. Siunattu olkoon Herran nimi nyt ja ainiaan.
4. Herra on korkea ja valtias yli kaikkien kansojen, yli taivasten kohoaa hänen kunniansa.
5. Kuka on niin kuin Herra, meidän Jumalamme, joka asuu korkealla
6. ja katsoo syvälle sekä taivaassa että maassa?
7. Hän nostaa tomusta alhaisen, korottaa loasta köyhän
8. asettaakseen hänet ruhtinasten rinnalle, hänen kansansa ruhtinasten rinnalle.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5764
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Elokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 28.08.2018 08:39

    Kuva
Johannes 18
36. Jeesus vastasi: "Minun valtakuntani ei ole tästä maailmasta. Jos minun kuninkuuteni olisi tästä maailmasta, minun palvelijani olisivat taistelleet, ettei minua olisi annettu juutalaisten käsiin. Mutta minun kuninkuuteni ei ole täältä."
37. Pilatus sanoi hänelle: "Sinä siis kuitenkin olet kuningas?" Jeesus vastasi: "Sinäpä sen sanot, että minä olen kuningas. Sitä varten minä olen syntynyt ja sitä varten tullut maailmaan, että todistaisin totuuden puolesta. Jokainen, joka on totuudesta, kuuntelee minun ääntäni."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5764
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Elokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 29.08.2018 07:11

    Kuva

Jeremia 6
13. He kaikki, niin pienet kuin suuretkin, tavoittelevat väärää voittoa, niin profeetat kuin papitkin, harjoittavat petosta.
14. He parantavat minun kansani vamman kepeästi, sanoen: "Rauha, rauha!" vaikka ei rauhaa ole.
15. He joutuvat häpeään, sillä he ovat tehneet kauhistuksia. Mutta heillä ei ole häpeän tuntoa, he eivät osaa hävetä. Siksi he kaatuvat kaatuvien joukkoon, sortuvat, kun minä heitä rankaisen, sanoo Herra.
16. Näin on Herra sanonut: "Astukaa teille, katsokaa ja kysykää ikuisia polkuja, kysykää, mikä on hyvä tie, ja vaeltakaa sitä, niin te löydätte levon sieluillenne." Mutta he vastasivat: "Emme vaella!"
17. Minä olen asettanut teille vartijat: "Kuunnelkaa pasunan ääntä". Mutta he vastasivat: "Emme kuuntele!"
18. Kuulkaa, kansat! Te kaikki koolla olevat, huomatkaa mitä teille tapahtuu.
19. Kuule, maa! Minä tuotan onnettomuuden tälle kansalle, heidän hankkeittensa hedelmän, sillä he eivät ole kuunnelleet minun sanojani, vaan ovat hylänneet minun lakini.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5764
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Elokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 30.08.2018 08:07

    Kuva

Luukas 24
30. Ollessaan aterialla heidän kanssaan, Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi heille.
31. Silloin heidän silmänsä aukenivat, ja he tunsivat hänet. Hän katosi heidän näkyvistään.
32. He sanoivat toisilleen: "Eikö sydämemme ollut meissä palava, kun hän puhui meille tiellä ja selitti meille kirjoituksia?"
33. He nousivat kohta, palasivat Jerusalemiin ja tapasivat ne yksitoista kokoontuneina muiden heidän joukkoonsa kanssa.
34. Nämä sanoivat: "Herra on totisesti noussut ylös ja on ilmestynyt Simonille."
35. He itse kertoivat, mitä tiellä oli tapahtunut, ja kuinka he olivat hänet tunteneet Jeesuksen, kun hän mursi leivän.
36. Heidän tästä puhuessaan Jeesus itse seisoi heidän keskellään ja sanoi heille: "Rauha teille!"
37. He säikähtivät ja pelkäsivät, luullen näkevänsä aaveen.
38. Jeesus sanoi heille: "Miksi olette hämmästyneitä, ja miksi sellaisia ajatuksia nousee sydämeenne?
39. Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani ja nähkää, että minä itse tässä olen. Kosketelkaa minua ja katsokaa. Eihän aaveella ole lihaa eikä luita, niin kuin te näette minulla olevan."
44. Jeesus sanoi heille: "Tätä tarkoittivat sanani, kun puhuin teille ollessani vielä teidän kanssanne. Kaiken sen tuli käydä toteen, mitä minusta on kirjoitettu Mooseksen laissa, profeettojen kirjoissa ja psalmeissa."
45. Silloin hän avasi heidän mielensä ymmärtämään kirjoitukset.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5764
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Elokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 31.08.2018 06:45

    Kuva

Psalmit 99
5. Ylistäkää Herraa, meidän Jumalaamme, kumartukaa hänen jalkojensa astinlaudan eteen. Hän on pyhä.
Ps 100:2. Palvelkaa Herraa iloiten, tulkaa hänen kasvojensa eteen riemuiten.
3. Tietäkää, että Herra on Jumala. Hän on meidät luonut, ja hänen me olemme, hänen kansansa ja hänen laitumensa lampaat.
4. Käykää hänen porteilleen kiittäen, hänen esipihoilleen ylistystä laulaen. Ylistäkää häntä, kiittäkää hänen nimeään.
5. Sillä Herra on hyvä. Hänen armonsa pysyy iäti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5764
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Edellinen

Paluu Jumalan sanaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron