Jumalan Sanaa Elokuu

Jumalan sanaapäivääsi.

Jumalan Sanaa Elokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 01.08.2018 07:34

    Kuva

Kuva

Johannes 3
30. Hänen tulee kasvaa, mutta minun vähetä.
31. Hän, joka tulee ylhäältä, on yli kaikkien. Maasta syntyisin oleva on maasta, ja maasta on, mitä hän puhuu. Taivaasta tuleva on yli kaikkien.
32. Hän todistaa sitä, mitä on nähnyt ja kuullut, mutta hänen todistustaan ei kukaan ota vastaan.
33. Joka ottaa vastaan hänen todistuksensa, sinetillä vahvistaa, että Jumala on luotettava.
34. Sillä hän, jonka Jumala on lähettänyt, puhuu Jumalan sanoja. Jumala ei näet anna Henkeä määrämitalla.
35. Isä rakastaa Poikaa ja on antanut kaiken hänen valtaansa.
36. Poikaan uskovalla on ikuinen elämä. Mutta se, joka ei usko ja ole kuuliainen Pojalle, ei ole näkevä elämää, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällään."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5770
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Elokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 03.08.2018 09:50

    Kuva

Psalmit 24
1. Daavidin psalmi. Herran on maa ja kaikki, mitä siinä on, maanpiiri ja siinä asuvat.
2. Hän on perustanut sen meriä ylemmä, vahvistanut sen virtoja ylemmäksi.
3. Kuka saa astua Herran vuorelle, kuka seisoa hänen pyhässä paikassaan?
4. Se, jolla on viattomat kädet ja puhdas sydän, joka ei halua turhuutta eikä vanno väärin.
5. Hän saa siunauksen Herralta ja vanhurskauden pelastuksensa Jumalalta.
6. Tämä on suku, joka kysyy häntä, joka etsii sinun kasvojasi, Jaakob[in Jumala]. Sela.
7. Nostakaa päänne, te portit, nostakaa päänne, te ikuiset ovet, kunnian kuninkaan käydä sisälle!
8. Kuka on se kunnian kuningas? Hän on Herra, voimassa väkevä, Herra, voimallinen sodassa.
9. Kohottakaa päänne, te portit, nostakaa päänne, te ikuiset ovet, kunnian kuninkaan käydä sisälle!
10. Kuka on se kunnian kuningas? Hän on Herra Sebaot, hän on kunnian kuningas. Sela.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5770
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Elokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 06.08.2018 09:18

    Kuva

Johannes 6
37. Jokainen, jonka Isä antaa minulle, tulee minun luokseni, ja luokseni tulevaa minä en aja pois.
39. Ja Lähettäjäni tahto on, etten kadota ainoaakaan niistä, jotka Hän on antanut minulle, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä.
40. Isäni tahto on, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on ikuinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."
44. Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, vedä häntä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
47. Totisesti minä sanon teille: sillä joka uskoo, on iäinen elämä.
63. Henki yksin tekee eläväksi. Liha ei hyödytä mitään. Ne sanat, mitkä minä olen puhunut teille, ovat Henki ja elämä.
64. Teidän joukossanne on kuitenkin muutamia, jotka eivät usko." Jeesus näet tiesi, ketkä olivat ne, jotka eivät uskoneet, ja kuka oli kavaltava hänet.
65. Hän jatkoi: "Siksi minä sanoinkin teille, ettei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isäni sitä hänelle anna."
66. Tämän johdosta monet hänen opetuslapsistaan vetäytyivät pois eivätkä enää vaeltaneet hänen kanssaan.
67. Jeesus kysyi niiltä kahdeltatoista: "Tahdotteko tekin mennä pois?"
68. Simon Pietari vastasi hänelle: "Herra, kenen luo me menisimme? Sinulla on iäisen elämän sanat.
69. Me uskomme ja ymmärrämme, että sinä olet Jumalan Pyhä."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5770
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Elokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 07.08.2018 09:20

    Kuva

Jeremia 15
16. Sinun sanasi tulivat, ja minä söin ne. Sinun sanasi olivat minulle riemu ja minun sydämeni ilo. Minuthan on otettu sinun nimiisi, Herra, Jumala Sebaot.
18. Miksi minun kipuni ei koskaan lopu, miksi haavani on paha eikä tahdo parantua? Sinä olet minulle kuin ehtyvä puro, kuin vesi, joka ei pettää janoisen.
19. Herra vastasi minulle: "Jos sinä käännyt, niin minä annan sinun kääntyä, ja sinä saat olla minun palvelijani. Jos tuot esiin jaloa, et arvotonta, sinä saat olla suunani. He kääntyvät sinun puoleesi, mutta sinä et käänny heidän puoleensa.
20. Minä teen sinut vahvaksi vaskimuuriksi tätä kansaa vastaan. He sotivat sinua vastaan, mutta eivät voita sinua, sillä minä olen sinun kanssasi. Minä vapahdan ja pelastan sinut, sanoo Herra,
21. pelastan sinut pahojen käsistä ja päästän sinut väkivaltaisten kourista."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5770
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Elokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 08.08.2018 09:02

    Kuva

Johannes 7
14. Kun jo puoli juhlaa oli kulunut, Jeesus meni ylös temppeliin ja opetti.
15. Juutalaiset ihmettelivät ja sanoivat: "Kuinka tämä tuntee kirjoituksia, vaikka ei ole saanut koulutusta?"
16. Jeesus vastasi heille: "Minun oppini ei ole minun, vaan hänen, joka on minut lähettänyt.
17. Jos joku tahtoo tehdä hänen tahtonsa, hän tulee tuntemaan, onko tämä oppi Jumalasta, vai puhunko minä omiani.
18. Omiaan puhuva etsii kunniaa itselleen, mutta joka etsii kunniaa Lähettäjälleen, on luotettava, eikä hänessä ole vääryyttä.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5770
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Elokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 10.08.2018 07:16

    Kuva

Roomalaiskirje 3
18. Ei ole Jumalan pelko heidän silmäinsä edessä."
19. Me tiedämme, että laki puhuu kaiken lain alaisille, jotta jokainen suu tukittaisiin ja koko maailma tulisi syylliseksi Jumalan edessä.
20. Näin siksi, ettei ketään ihmistä vanhurskauteta hänen edessään lain teoista, sillä lain kautta tulee synnin tunto.
21. Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia,
22. se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen [luetaan ja julistetaan] kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat [evankeliumin lupauksen]. sillä Ei näet ole mitään erotusta.
23. Sillä kaikki ovat tehneet syntiä ja ovat Jumalan kirkkautta vailla,
24. ja heidät vanhurskautetaan lahjaksi hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
25. Jumala on asettanut hänet sovitusuhriksi uskon kautta hänen vereensä. Jumala on [aiemmin] osoittanut vanhurskautensa jättämällä jumalallisessa kärsivällisyydessään rankaisematta ennen tehdyt synnit.
26. Nykyajassa hän osoittaa vanhurskauttaan siinä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, joka uskoo Jeesukseen.
29. Vai onko Jumala vain juutalaisten Jumala? Eikö muidenkin kansojen? On muidenkin kansojen.
30. Jumalahan on yksi. Hän vanhurskauttaa juutalaiset uskosta ja muiden kansojen ihmiset uskon kautta.
31. Mitätöimmekö siis lain uskon kautta? Emme suinkaan! Me päinvastoin vahvistamme lain.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5770
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Elokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 11.08.2018 08:01

    Kuva

Jeremia 23
23. Olenko minä Jumala vain lyhyeltä matkalta, sanoo Herra.Enkö ole Jumala myöskin kaukaa?
24. Saattaako joku niin kätkeytyä, etten minä häntä näe? sanoo Herra. Enkö minä täytä taivasta ja maata? sanoo Herra.

Joh:31. Jeesus sanoi häneen uskoville juutalaisille: "Jos te pysytte minun sanassani, te olette todella minun opetuslapsiani,
32. ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi."
33. He vastasivat hänelle: "Me olemme Aabrahamin jälkeläisiä emmekä ole koskaan olleet kenenkään orjia. Kuinka sinä sanot: 'Te tulette vapaiksi'?"
34. Jeesus vastasi heille: "Totisesti, minä sanon teille: Jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.
35. Orja ei pysy talossa iäti. Poika pysyy iäti.
36. Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, teistä tulee todella vapaita.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5770
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Elokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 13.08.2018 08:43

    Kuva

5. Mooseksen kirja 33
25. Rautaa ja vaskea olkoot sinun salpasi. Niin kuin sinun päiväsi, niin olkoon sinun voimasikin.
26. Ei kukaan ole niin kuin Jesurunin Jumala. Hän kulkee taivasten yli sinun apunasi ja pilvien päällä korkeudessaan.
27. Sinun turvasi on ikiaikojen Jumala, sinua kannattavat ikuiset käsivarret. Hän karkoitti viholliset sinun tieltäsi, hän käski hävittää heidät.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5770
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Elokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 14.08.2018 08:16

    Kuva

Jesaja 66
1. Näin sanoo Herra: Taivas on minun valtaistuimeni, ja maa on minun jalkojeni astinlauta. Mikä olisi pyhäkkö, jonka te minulle rakentaisitte, mikä paikka olisi nimeni läsnäolon sija?
2. Minun käteni on kaikki nämä tehnyt, ja niin ovat ne kaikki syntyneet, sanoo Herra. Minä katson sen puoleen, joka on [hengessä] köyhä, jolla on särjetty henki, ja joka vapisee minun sanani edessä.
5. Kuulkaa Herran sana, te, jotka vapisette hänen sanansa edessä. Teidän veljenne vihaavat teitä, työntävät teidät luotaan minun nimeni tähden, ja sanovat: "Osoittakoon Herra kunniansa, että me näemme teidän ilonne!" He joutuvat häpeään.
6 Metelin ääni kaupungista! Ääni temppelistä! Herran ääni: Hän rankaisee vihollisiaan ansion mukaan!
13. Niin kuin äiti lohduttaa lastaan, niin minä lohdutan teitä, ja Jerusalemissa te saatte lohdutuksen.
14. Te näette sen, teidän sydämenne iloitsee, ja teidän luunne virkistyvät kuin vihanta ruoho. Herran käsi tulee tunnetuksi hänen palvelijoissaan, mutta vihollistensa hän antaa tuntea vihansa.
15. Herra tulee tulessa, ja hänen vaununsa ovat kuin myrskytuuli. Hän antaa vihansa purkautua hehkussa ja nuhtelunsa tulenliekeissä.
16. Herra käy tuomiolle kaiken ihmissuvun kanssa tulella ja miekallaan, ja Herran surmaamia on oleva paljon.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5770
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Elokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 15.08.2018 07:45

    Kuva

Johannes 10
23. Kun Jeesus käveli temppelissä, Salomon pylväikössä,
24. juutalaiset ympäröivät hänet ja tiukkasivat: "Kuinka kauan sinä pidät mieltämme jännityksessä? Jos olet Kristus, sano se meille suoraan."
25. Jeesus vastasi: "Minä olen sanonut sen teille, mutta te ette usko. Teot, joita minä teen Isäni nimessä, todistavat minusta.
26. Te ette usko, koska ette ole minun lampaitani.
27. Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
28. Minä annan heille iäisen elämän, eivätkä he ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni.
29. Isäni, joka on antanut heidät minulle, on kaikkein suurin, eikä kukaan voi ryöstää heitä Isäni kädestä.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5770
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Seuraava

Paluu Jumalan sanaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron