Jumalan Sanaa Elokuu

Jumalan sanaapäivääsi.

Re: Jumalan Sanaa Elokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 16.08.2018 07:45

    Kuva

Markus 3
31. Jeesuksen äiti ja veljet tulivat, seisahtuivat ulkopuolelle ja lähettivät kutsumaan häntä.
32. Hänen ympärillään istuvista jotkut sanoivat hänelle: "Sinun äitisi ja veljesi tuolla ulkona kysyvät sinua."
33. Hän vastasi heille: "Kuka on äitini, ja ketkä ovat veljiäni?"
34. Ympärillään istuvia katsellen Jeesus sanoi: "Tässä ovat minun äitini ja veljeni!
35. Se joka tekee Jumalan tahdon, on minun veljeni ja sisareni ja äitini."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Elokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 17.08.2018 07:28

    Kuva

Psalmit 119
149. Kuule minun ääneni armosi mukaan, Herra, virvoita minua säädöksesi mukaan.
151. Sinä, Herra, olet lähellä, ja kaikki sinun käskysi ovat totuutta.
152. Jo kauan minä olen tiennyt sinun käskyistäsi, että sinä olet ne säätänyt aina voimassa oleviksi.
153. Katso minun kurjuuttani ja pelasta minut, sillä minä en unohda sinun lakiasi.
154. Aja minun asiani ja pelasta minut, virvoita minua lupauksesi mukaan.
155. Pelastus on kaukana jumalattomista, sillä he eivät kysy sinun käskyjäsi.
156. Herra, sinun laupeutesi on suuri, virvoita minua niinkuin näet oikeaksi.
160. Sinun sanasi on kokonansa totuus, ja kaikki sinun vanhurskautesi oikeudet pysyvät iankaikkisesti.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Elokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 18.08.2018 08:45

    Kuva

Johannes 17
14. Minä olen antanut heille sinun sanasi, ja maailma vihaa heitä, koska he eivät ole maailmasta, niin kuin minäkään en ole maailmasta.
15. En pyydä, että ottaisit heidät pois maailmasta, vaan että varjelisit heidät pahasta.
16. He eivät ole maailmasta, kuten minäkään en ole maailmasta.
17. Pyhitä heidät totuudessa. Sinun sanasi on totuus.
18. Kuten sinä olet lähettänyt minut maailmaan, niin minäkin olen lähettänyt heidät maailmaan.
19. Minä pyhitän itseni heidän tähtensä, että hekin olisivat totuudessa pyhitettyjä.
20. Minä en kuitenkaan rukoile vain näiden puolesta, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun,
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Elokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 20.08.2018 09:13

    Kuva

Matteus 9
10. Kun Jeesus sitten oli aterialla hänen kodissaan, sinne tuli myös monia publikaaneja ja [muita] syntistä, ja he aterioivat Jeesuksen ja hänen opetuslastensa kanssa.
11. Sen nähdessään fariseukset kysyivät hänen opetuslapsiltaan: "Miksi teidän opettajanne syö publikaanien ja [muiden] syntisten kanssa?"
12. Kun Jeesus sen kuuli, hän sanoi: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat.
13. Menkää ja oppikaa, mitä tämä on: 'Laupeutta minä tahdon enkä uhria'. En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä [parannukseen]."
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Elokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 21.08.2018 08:28

    Kuva

Heprealaiskirje 13
5. Älkää olko elämässänne ahneita, vaan tyytykää siihen, mitä teillä on. Onhan itse Jumala sanonut: "En minä sinua hylkää enkä sinua jätä."
6. Sen tähden me sanomme turvallisin mielin: "Herra on minun auttajani, siksi en pelkää. Mitä voisi ihminen minulle tehdä?"
7. Muistakaa johtajianne, jotka ovat puhuneet teille Jumalan sanaa. Ajatelkaa, kuinka heidän vaelluksensa on päättynyt, ja seuratkaa heidän uskoaan.
8. Jeesus Kristus on sama eilen, tänään ja ikuisesti.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Elokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 22.08.2018 07:26

    Kuva

Johanneksen ilmestys 2
5. Muista siis, mistä olet langennut, nöyrry parannukseen, ja tee ensimmäisiä tekoja. Ellet, minä tulen sinun luoksesi ja työnnän lamppusi pois paikaltaan, ellet tee parannusta.
6. Se sinulla kuitenkin on, että vihaat nikolaiittojen tekoja, joita minäkin vihaan.
7. Jolla on korva, kuulkoon, mitä Henki sanoo seurakunnille. Sen, joka voittaa, minä annan syödä elämän puusta, joka on Jumalan paratiisissa.'

Joh.3:10. Koska sinä olet noudattanut minun kestävyyten kutsuvaa sanaani, minäkin pidän sinusta huolen ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, mikä on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan siinä asuvia.
11. Minä tulen pian. Pidä kiinni siitä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi kruunuasi.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Elokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 23.08.2018 07:56

    Kuva
Psalmit 106
1. Halleluja! Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, ja hänen armonsa pysyy ainiaan.
2. Kuka voi kertoa Herran voimateot, julistaa kaiken hänen ylistyksensä?
3. Autuaat ne, jotka noudattavat oikeutta ja aina tekevät sitä, mikä on vanhurskasta!
4. Muista minua, Herra, armolla, jota osoitat kansallesi. Etsi minua avullasi,
5. että näkisin valittujesi onnen, iloitsisin kansasi ilolla, kerskaisin sinun perintöosasi kanssa.
6. Me olemme tehneet syntiä, niin kuin isämmekin, olemme tehneet pahaa ja olleet jumalattomat.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Elokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 24.08.2018 06:51

    Kuva

Johannes 16
7. Mutta minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen mene, Puolustaja ei tule teidän luoksenne. Mutta mentyäni, minä lähetän hänet teille.
8. Kun hän tulee, hän näyttää maailmalle todeksi synnin, vanhurskauden ja tuomion:
9. synnin, koska he eivät usko minuun,
10. vanhurskauden, koska minä menen Isän luo, ettekä te enää näe minua,
11. tuomion, koska tämän maailman ruhtinas on tuomittu.
12. Minulla on vielä paljon sanottavaa teille, mutta te ette vielä kykene ottamaan sitä vastaan.
13. Kun hän, totuuden Henki, tulee, hän johtaa teidät kaikkeen totuuteen. Mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään, vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevat hän julistaa teille.
14. Hän kirkastaa minut, sillä hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Elokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 25.08.2018 08:17

    Kuva

Psalmit 118
19. Avatkaa minulle vanhurskauden portit käydäkseni niistä sisälle kiittämään Herraa.
20. Tämä on Herran portti: Vanhurskaat käyvät siitä sisälle.
21. Minä kiitän sinua siitä, että vastasit minulle ja tulit minulle pelastajaksi.
22. Se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, on tullut kulmakiveksi.
23. Herralta tämä on tullut, ja se on ihmeellistä meidän silmissämme.
24. Tämä on se päivä, jonka Herra on tehnyt. Riemuitkaamme ja iloitkaamme siitä.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

Re: Jumalan Sanaa Elokuu

ViestiKirjoittaja Irene » 26.08.2018 07:26

Kuva

Daniel 12
1. Siihen aikaan nousee Miikael, suuri enkeliruhtinas, joka on kansasi lasten suojana. Se on oleva ahdistuksen aika, jollaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, aina siihen aikaan asti. Mutta niihin aikoihin pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka ovat kirjoitetut [elämän] kirjaan.
2. Monet maan tomussa makaavista heräävät, toiset iäiseen elämään, toiset häpeään ja iäiseen kauhuun.
3. Taidolliset loistavat, niin kuin taivaanavaruus loistaa, ja jotka saattavat monia vanhurskauteen kuin tähdet, aina ja iäti.
Jumalan kansan Pyhä Raamattu U.S
Kuva

Job 22:26 silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
Avatar
Irene
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5746
Liittynyt: 24.10.2013 09:02

EdellinenSeuraava

Paluu Jumalan sanaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron